Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-08-2021 14:19:00 |
Składania : | 03-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-09-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Należy załączyć następujące dokumenty
1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy,
2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – Zestawienie parametrów granicznych,
3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli.
4.
Oświadczenie o posiadaniu dokumentów
potwierdzających podstawę dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i
stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.
o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 175) i przepisami
wykonawczymi, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 Zaproszenia i udostępnienie
w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.
5. Folder (ulotka) potwierdzający wszystkie parametry i opisy analizatora zawarte w Załączniku nr 2 – Zestawienie parametrów granicznych do niniejszego formularza oferty.
6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - jeżeli osoba/ osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-06 11:02 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-09-03 10:39 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2021-09-01 10:46 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu odpowiedzi na pytania zadane w przedmiotowym postępowaniu |
2021-08-31 10:27 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu odpowiedzi zadane przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu. |
Komunikaty