- Strona główna
- Postępowanie ID 493474
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.271.69.2021,KZP Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota na lata 2021-2024
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Dominikowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-08-09 12:11:00
-
Składania2021-09-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-09-14 10:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Postępowanie,
którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RZP.271.69.2021.KZP
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w
art. 132 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą Pzp".
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, tj. możliwość dokonania, w pierwszej kolejności, badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamówienie będzie finansowane z
budżetu Gminy Białe Błota.
Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego:
Zimowe
utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota na lata 2021 - 2024
3.4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia wykonanie
usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Białe Błota.
Zamówienie obejmuje m. in.:
a) Odśnieżanie dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych na całej szerokości zgodnie z zasadami i standardami zimowego utrzymania,
b) Usuwaniu śliskości zimowej,
c) Wywożenie
śniegu z dróg oraz innych miejsc ustalonych przez wyznaczonego pracownika Gminy
Białe Błota,
d) Utrzymaniu gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia,
Prace porządkowe po zakończeniu akcji zimowej polegające na usunięciu z dróg
i poboczy materiałów uszorstniających (w terminie do 30 dni po zakończeniu
akcji zimowej)
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w formularzu
cenowym oraz tomach II i III niniejszego SWZ.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-11
16:01:25
|
Monika Dominikowska |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ Działając na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) – dalej zwaną ustawą Pzp, zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o: I. Wyborze najkorzystniejszej oferty: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, jako ofertę najkorzystniejszą wybrano: Nr 4 złożoną przez Dromaks Piotr Myszkier Myszkier ul. Żytnia 25, 85-356 Bydgoszcz z ceną brutto 2 307 960,00 (słownie złotych dwa miliony trzysta siedem tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt) Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Faktyczne: Niepodlegająca odrzuceniu oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz SWZ, została oceniona jako najkorzystniejsze uzyskując najwyższą liczbę punktów obliczoną zgodnie z zastosowanymi kryteriami oceny ofert. Prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Poniżej zestawienie Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną w ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktacją: Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty brutto Czas reakcji Ochrona środowiska ilość punktów w kryt. Cena oferty brutto ilość punktów w kryt. Czas reakcji ilość punktów w kryt. Ochrona środowiska Łączna ilość punktów 1 Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński 2 468 502,00 1 godzina 4 pojazdy 56,10 20,00 20,00 96,10 2 PROJBUD Drogownictwo 2 994 300,00 1 godzina 4 pojazdy 46,25 20,00 20,00 86,25 3 BPRD Sp. z o.o oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 8 – zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia 4 DROMAKS Piotr Myszkier 2 307 960,00 1 godzina 4 pojazdy 60,00 20,00 20,00 100,00 II. Odrzuceniu ofert: W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, odrzucono: Ofertę nr 3 złożoną przez BPRD Sp. z o.o. Podstawa prawna: art. 226 ust 1 pkt. 8 – oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w toku badania ofert w dniu 21.09.2021 r. na podstawie art. 224 ust. 2 ustawy Pzp przesłał do Wykonawcy wezwanie do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny oferty. W przedmiotowym postępowaniu złożono 4 oferty. Średnia arytmetyczna cen złożonych ofert wynosi 2 449 588,50 zł brutto. Wartość szacunkowa zamówienia, ustalona przez Zamawiającego przed wszczęciem postępowania wynosi 3 241 803,60 zł brutto. Cena złożonej oferty wynosi 2 027 592,00 zł brutto i w porównaniu z wartością zamówienia ustaloną przed wszczęciem postępowania stanowi 62,55% tej wartości, w związku z czym wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, co budziło wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Zamawiający w szczególności zwrócił uwagę Wykonawcy, czy w cenie oferty uwzględnione zostały wszystkie elementy dotyczące przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, tzn. koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia nie ujęte w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, w szczególności: • Koszty pracy sprzętu, w tym czasu dojazdu do miejsca wykonywania usługi z uwzględnieniem kosztów paliwa, • Koszty czasu przejazdu sprzętu pomiędzy drogami w ramach wykonywanej usługi, z uwzględnieniem kosztów paliwa, • Koszty pracownicze z uwzględnieniem czasu dojazdów do miejsca wykonywania usługi oraz czasu przemieszczania się pomiędzy drogami / miejscami wykonywania usług, • Koszty pracownicze związane z gotowością do przystąpienia do wykonywania usług, • Koszty materiałów niezbędnych do wykonywania usług (sól drogowa, piasek i inne środki. Wykonawca w wyznaczonym terminie przesłał pismo, w którym poinformował Zamawiającego (poniżej cytat z treści pisma): „po ponownym przeanalizowaniu złożonej oferty dochodzimy do wniosku, że istotnie zawiera ona rażąco niską cenę, co najmniej w pozycjach 3 i 4, w ramach których Wykonawca omyłkowo (…) założył ceny niewłaściwego materiału (…). Mając na uwadze powyższe Wykonawca nie będzie co najmniej w tym zakresie wykonać zamówienia w zaoferowanej cenie, a tym samym odstępuje od złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny” W związku z powyższym, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 8 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, która zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. .. Załączniki |
2021-09-14
14:26:31
|
Monika Dominikowska |
Nr
sprawy:
RZP.271.69.2021.ZP1 Białe Błota, dnia 14.09.2021 r. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy PZP, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego Dotyczy postępowania pn.: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota na lata 2021-2024 Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.; zwaną dalej ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota niezwłocznie po otwarciu ofert, które odbyło się 14.09.2021 r. po godz. 10:30, zamieszcza informacje dotyczące zestawienia ofert. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty: Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty brutto Czas reakcji Ochrona środowiska 1 Roboty Drogowo – Budowlane Jacek Karpiński Ul. Norwida 9/7 77-400 Złotów Nip 7671037413 2 468 502,00 1 godzina 4 pojazdy 2 PROJBUD Drogownictwo Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 1, 85-067 Bydgoszcz Nip 9671430117 2 994 300,00 1 godzina 4 pojazdy 3 BPRD Sp. z o.o Ul. Glinki 148 85-861 Bydgoszcz Nip 5540309100 2 027 592,00 1 godzina 4 pojazdy 4 DROMAKS Piotr Myszkier ul. Żytnia 25, 85-356 Bydgoszcz Nip 9531785694 2 307 960,00 1 godzina 4 pojazdy Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 000 000 zł brutto Załączniki |
2021-09-14
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 000 000,00 zł brutto |
2021-09-08
14:55:06
|
Monika Dominikowska |
w
załączeniu
wzór
formularza
3.1
(JEDZ)
Załączniki |
2021-08-23
14:13:42
|
Katarzyna Robotnikowska |
Wyjaśnienia
treści
SWZ
z
dnia
23.08.2021
r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?