Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZPiF.2713.14.2021 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem systemu monitoringu na Rynku w Rawiczu – etap I

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2021 13:53:00
Składania : 26-10-2021 13:00:00
Otwarcia : 26-10-2021 13:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z załącznikami  związanymi z przedmiotem niniejszego zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

  1.     Komunikacja w niniejszym postepowaniu - w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.

Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eupowyższe nie dotyczy składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

 

   2.     Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:

a)     „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku.

b)     „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego

 

   3.     Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

a)     tel. 22 101 02 02,

b)     e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

 

  4.     Przypominamy, że ofertę, oświadczenia, wykaz opatruje się w formie elektronicznej (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub osobistym.

 

   5.     Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zaprojektowanie wraz z wykonaniem systemu monitoringu na Rynku w Rawiczu – etap I” nr BZPiF.2710.11.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu.

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.31 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
2. SWZ monitoring.pdf pdf 789.03 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 186.5 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
4. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 65.5 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
5. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 82 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 68 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 71.5 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 73.5 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.doc doc 75 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
10. projekt umowy.pdf pdf 514.93 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
11. PFU z załącznikami.zip zip 6375.92 2021-07-30 13:53:00 Postępowanie
wyjaśnienie nr 1 do SWZ.pdf pdf 907.38 2021-08-10 08:27:13 Publiczna wiadomość
szkic geodezyjny.pdf pdf 316.95 2021-08-10 08:27:13 Publiczna wiadomość
Zdjecia rynek.zip zip 26330.77 2021-08-10 08:27:13 Publiczna wiadomość
ogł. o zmianie ogłoszenia_2710.14.pdf pdf 34.66 2021-08-10 08:27:13 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 2 do SWZ.pdf pdf 160.19 2021-08-16 13:35:34 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogł..pdf pdf 66.72 2021-08-16 13:35:34 Publiczna wiadomość
18. wyjaśnienia nr 3.pdf pdf 453.3 2021-08-23 14:54:30 Publiczna wiadomość
19. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 66.77 2021-08-23 14:54:30 Publiczna wiadomość
20. wyjaśnienia nr 4.pdf pdf 453.19 2021-09-15 13:00:38 Publiczna wiadomość
21. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 69.58 2021-09-15 13:00:38 Publiczna wiadomość
22. wyjaśnienia nr 5.pdf pdf 453.7 2021-09-24 14:02:16 Publiczna wiadomość
23. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 69.51 2021-09-24 14:02:16 Publiczna wiadomość
24. wyjaśnienia nr 6.pdf pdf 453.79 2021-10-06 14:56:47 Publiczna wiadomość
25. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 69.57 2021-10-06 14:56:47 Publiczna wiadomość
26. wyjaśnienie nr 7.pdf pdf 916.59 2021-10-12 07:39:44 Publiczna wiadomość
27. szkic sytuacyjny.pdf pdf 311.89 2021-10-12 07:39:44 Publiczna wiadomość
28. AKTUALNY Program Funkcjinalno-Użytkowy (korekta z 08.10.2021 r.).pdf pdf 1116.68 2021-10-12 07:39:44 Publiczna wiadomość
29. wyjaśnienie nr 8.pdf pdf 447.36 2021-10-20 14:26:51 Publiczna wiadomość
30. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 69.58 2021-10-20 14:26:51 Publiczna wiadomość
31. informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 569.36 2021-10-26 13:39:23 Publiczna wiadomość
32. zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 336.66 2021-11-03 11:31:41 Publiczna wiadomość
33. ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 95.81 2021-11-03 11:33:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-03 11:33 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenie o wyniku postępowania

33. ogłoszenie o wyn [...].pdf

2021-11-03 11:31 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

32. zawiadomienie o [...].pdf

2021-10-26 13:39 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 26.10.2021 roku

31. informacja z otw [...].pdf

2021-10-26 13:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 231 538,80 zł brutto.
2021-10-20 14:26 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 8 (odpowiedzi na zapytania) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

29. wyjaśnienie nr 8 [...].pdf

30. ogłoszenie o zmi [...].pdf

2021-10-12 07:39 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 7 (odpowiedzi na zapytania) wraz ze szkicem sytuacyjnym oraz AKTUALNYM Programem Funkcjonalno-Użytkowym.

26. wyjaśnienie nr 7 [...].pdf

27. szkic sytuacyjny [...].pdf

28. AKTUALNY Program [...].pdf

2021-10-06 14:56 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 6 (zmiana terminu składania ofert) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

24. wyjaśnienia nr 6 [...].pdf

25. ogłoszenie o zmi [...].pdf

2021-09-24 14:02 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 5 (zmiana terminu składania ofert) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

22. wyjaśnienia nr 5 [...].pdf

23. ogłoszenie o zmi [...].pdf

2021-09-15 13:00 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 4 (zmiana terminu składania ofert) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

20. wyjaśnienia nr 4 [...].pdf

21. ogłoszenie o zmi [...].pdf

2021-08-23 14:54 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 3 (zmiana terminu składania ofert) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

18. wyjaśnienia nr 3 [...].pdf

19. ogłoszenie o zmi [...].pdf

2021-08-16 13:35 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 2 (zmiana terminu składania ofert) wraz ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

wyjaśnienie nr 2 do [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-08-10 08:27 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 1 (odpowiedzi na zapytanie oraz zmiana terminu składania ofert) wraz z uzupełnionymi dokumentami oraz ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

wyjaśnienie nr 1 do [...].pdf

szkic geodezyjny.pdf

Zdjecia rynek.zip

ogł. o zmianie ogłos [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2318