Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KMP w Jeleniej Górze, KMP w Wałbrzychu, KMP w Legnicy, KPP w Głogowie, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Miliczu, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie i KPP w Złotoryi oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy

Ewa Szladow-Pauch
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 11:29:00
Składania : 24-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 24-08-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 223.7 2021-07-27 11:29:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 5952 2021-07-27 11:29:00 Postępowanie
załączniki do SWZ.zip zip 99.82 2021-07-27 11:29:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ - projektowe postanowienia do umowy.zip zip 305.84 2021-07-27 11:29:00 Postępowanie
zmiany na stronę.doc doc 345.5 2021-08-04 08:53:45 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy.doc doc 125 2021-08-04 08:53:45 Publiczna wiadomość
WYJAŚNIENIA_TREŚCI_SWZ.pdf pdf 117.31 2021-08-19 14:32:55 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.doc doc 451 2021-08-24 11:28:46 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.2..pdf pdf 163.29 2021-10-11 15:27:53 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.5..pdf pdf 136.33 2021-10-11 15:30:59 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.8..pdf pdf 136.26 2021-10-11 15:32:33 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.9..pdf pdf 163.35 2021-10-11 15:36:47 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.4..pdf pdf 141.55 2021-10-11 15:39:04 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.7..pdf pdf 140.61 2021-10-11 15:41:00 Publiczna wiadomość
WYBÓR_WEB_C_3.pdf pdf 232.14 2021-10-28 09:57:43 Publiczna wiadomość
WYBÓR_WEB_C_6.pdf pdf 230.94 2021-10-28 12:18:20 Publiczna wiadomość
WYBÓR_WEB_C_1.pdf pdf 247.01 2021-10-29 12:08:47 Publiczna wiadomość
UNIEWAŻ.POST.CZ.1..pdf pdf 86.18 2022-02-11 15:12:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-11 15:12 Ewa Szladow-Pauch Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy części 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia są: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Głogowie (powiat głogowski) oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca napraw, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP

UNIEWAŻ.POST.CZ.1..p [...].pdf

2021-10-29 12:08 Adam Balicki Wrocław, dnia 29/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PU-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1 postępowania
Dotyczy części 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem zamówienia jest: usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Głogowie (powiat głogowski) oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer ref. postępowania PU-2380-054-021-054/2021/ESZP

WYBÓR_WEB_C_1.pdf

2021-10-28 12:18 Adam Balicki Wrocław, dnia 28/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PU-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 6 postępowania
Dotyczy części 6 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem zamówienia jest: usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Trzebnicy (powiat trzebnicki) oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer ref. postępowania PU-2380-054-021-054/2021/ESZP

WYBÓR_WEB_C_6.pdf

2021-10-28 09:57 Adam Balicki Wrocław, dnia 28/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PU-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 3 postępowania
Dotyczy części 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), którego przedmiotem zamówienia jest: usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Kamiennej Górze (powiat kamiennogórski) oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy; numer referencyjny postępowania PU-2380-054-021-054/2021/ESZP

WYBÓR_WEB_C_3.pdf

2021-10-11 15:41 Adam Balicki Wrocław, dnia 11/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
Pomoc Drogowa Usługi Transportowe
AERA Ryszard Misior,
ul. Niepodległości 131A, 58-303 Wałbrzych
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu części 7 postępowania
Dotyczy części 7 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji w Wałbrzychu (7) oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nazwa zamówienia)
Na podstawie z art. 260 ustawy PZP Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

UNIEWAŻ.POST.CZ.7..p [...].pdf

2021-10-11 15:39 Adam Balicki Wrocław, dnia 11/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
Max Hol Ratownictwo Drogowe
Pomoc Drogowa Sandra Krajniak
ul. PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
Auto-Pomoc Drogowa Szwarc Elżbieta Szwarc
ul. Hodowców 1, 59-220 Legnica
Ratownictwo Drogowe Bednarz
ul. Bolesława Chrobrego 251, 59-550 Wojcieszów
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu części 4 postępowania
Dotyczy części 4 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy (4) oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nazwa zamówienia)
Na podstawie z art. 260 ustawy PZP Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

UNIEWAŻ.POST.CZ.4..p [...].pdf

2021-10-11 15:36 Adam Balicki Wrocław, dnia 11/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
Max Hol Ratownictwo Drogowe
Pomoc Drogowa Sandra Krajniak
ul. Wiejska 82/2, 58-506 Jelenia Góra
Auto-Pomoc Drogowa Szwarc Elżbieta Szwarc
ul. Hodowców 1, 59-220 Legnica
Ratownictwo Drogowe Bednarz
ul. Bolesława Chrobrego 251, 59-550 Wojcieszów
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy części 9 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Złotoryi oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nazwa zamówienia)
Na podstawie z art. 260 ustawy PZP Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

UNIEWAŻ.POST.CZ.9..p [...].pdf

2021-10-11 15:32 Adam Balicki Wrocław, dnia 11/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy części 8 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Wołowie oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nazwa zamówienia)
Na podstawie z art. 260 ustawy PZP Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

UNIEWAŻ.POST.CZ.8..p [...].pdf

2021-10-11 15:30 Adam Balicki Wrocław, dnia 11/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy części 5 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Powiatowej Policji w Miliczu oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nazwa zamówienia)
Na podstawie z art. 260 ustawy PZP Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

UNIEWAŻ.POST.CZ.5..p [...].pdf

2021-10-11 15:27 Adam Balicki Wrocław, dnia 11/10/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
PDS24h Marek Chudzik
ul. Majowa 22, 52-200 Karwiany
Max Hol Ratownictwo Drogowe
Pomoc Drogowa Sandra Krajniak
ul. Wiejska 82/2, 58-506 Jelenia Góra
Pomoc Drogowa Agata Stępień
ul. Wojska Polskiego 61/5, 58-500 Jelenia Góra
Ratownictwo Drogowe Bednarz
ul. Bolesława Chrobrego 251, 59-550 Wojcieszów
(Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu)
Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nr ref. postępowania)
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy części 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: ustawa PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, numer referencyjny postępowania Pu-2380-054-021-054/2021/ESZP
(nazwa zamówienia)
Na podstawie z art. 260 ustawy PZP Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

UNIEWAŻ.POST.CZ.2..p [...].pdf

2021-08-24 11:28 Adam Balicki INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 – tekst jednolity ze zmianami) Zamawiający otworzył oferty złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji (art. 275 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych), którego przedmiotem jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KMP w Jeleniej Górze, KMP w Wałbrzychu, KMP w Legnicy, KPP w Głogowie, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Miliczu, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie i KPP w Złotoryi oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, sprawa nr PU 2380-054-021-054/2021/ESZP. Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 411325,00 złotych (brutto)

informacja z otwarci [...].doc

2021-08-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KMP w Jeleniej Górze, KMP w Wałbrzychu, KMP w Legnicy, KPP w Głogowie, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Miliczu, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie i KPP w Złotoryi oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, sprawa nr PU-2380-054-021-054/2021/ESZP

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 411325,00 złotych (brutto) w tym:
Część 1 – 23094,00 zł brutto
Część 2 – 27305,00 zł brutto
Część 3 – 29820,00 zł brutto
Część 4 – 95640,00 zł brutto
Część 5 – 26346,00 zł brutto
Cześć 6 – 88650,00 zł brutto
Część 7 – 83550,00 zł brutto
Część 8 – 24520,00 zł brutto
Część 9 – 12400,00 zł brutt0
2021-08-19 14:32 Adam Balicki Wyjaśnienia treści SWZ
Dotyczy: usługi przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t DMC zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KMP w Jeleniej Górze, KMP w Wałbrzychu, KMP w Legnicy, KPP w Głogowie, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Miliczu, KPP w Trzebnicy, KPP w Wołowie i KPP w Złotoryi oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, sprawa nr PU 2380-054-021-054/2021/ESZP

WYJAŚNIENIA_TREŚCI_S [...].pdf

2021-08-04 08:53 Ewa Szladow-Pauch Zmiana treści SWZ

zmiany na stronę.doc

załącznik nr 1 do SI [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1237