Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP 2514/21/176/F Całodobowe świadczenie usług w przedmiocie badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych w celu wytrzeźwienia przez Policję i przewidzianych do umieszczenia w policyjnym pomieszczeniu dla osób zatrzymanych

Natalia Ambrożewicz
Komenda Stołeczna Policji
Deadlines:
Published : 23-07-2021 15:48:00
Placing offers : 04-08-2021 10:00:00
Offers opening : 04-08-2021 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ.pdf pdf 1300.16 2021-07-23 15:48:00 Proceeding
zał do edycji.docx docx 76.33 2021-07-23 15:48:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 128.67 2021-07-23 15:48:00 Proceeding
document_2021072815055923.pdf pdf 65.4 2021-07-28 15:03:02 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.56 2021-07-30 11:48:18 Public message
WZP-2727-2514-21 Pytanie i odpowiedź.pdf pdf 91.78 2021-07-30 11:48:18 Public message
unieważnienie zadania nr 3.pdf pdf 65.84 2021-08-05 15:25:51 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 240.65 2021-08-23 15:53:17 Public message
WZP-3118-2514-21 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 163.28 2021-08-23 15:53:17 Public message
08d9832f-04e2-8d3f-fe7c-080001c79f3f-1.pdf pdf 102.76 2021-09-30 14:30:17 Public message

Announcements

2021-09-30 14:30 Natalia Ambrożewicz Ogłoszenie o wyniku postępowania

08d9832f-04e2-8d3f-f [...].pdf

2021-08-23 15:53 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

WZP-3118-2514-21 Inf [...].pdf

2021-08-05 15:25 Natalia Ambrożewicz
Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej Ustawą, informuje
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania:

Podstawa faktyczna:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 04.08.2021 r. do godz. 10:00 w ww. postępowaniu w zadaniu 3 na dostawy całodobowe świadczenie usług w przedmiocie badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych w celu wytrzeźwienia przez Policję
i przewidzianych do umieszczenia w policyjnym pomieszczeniu dla osób zatrzymanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji Grodzisk Mazowiecki nie złożono żadnej oferty.

Podstawa prawna:
Art. 255 pkt 1 Ustawy o następującym brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty […]”.

unieważnienie zadani [...].pdf

2021-08-04 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 1 168 008,18 PLN brutto, w tym:
Zadanie 1- 313 148,00 PLN
Zadanie 2 - 207 884,60 PLN
Zadanie 3 - 384 009,58 PLN
Zadanie 4 - 262 966,00 PLN
Zadanie 4 -
2021-07-30 11:48 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 284 ust. 1, 2 oraz art. 286 ust. 1 oraz art. 287 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) zwaną dalej „Ustawą”, uprzejmie informuje o treści pytania, dotyczącego treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie 2:
Dzień dobry,
czy w ofercie wykonawcy w tabeli z cenami za usługi w kolumnie 6 (Wartość gross za usługę medyczną (kol.5 x kol.6)) powinny znaleźć się ceny za gross za jedną usługę czyli kol.4 x kol.5 czy też iloczyn szacunkowej ilości osób i ceny gross za usługę czyli kol.3 x kol. 4 x kol.5.
Pozdrawiam

Odpowiedź na pytanie:
Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji w pierwszej pozycji tabeli Oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ – w każdym zadaniu – z „Wartość gross za usługę medyczną (kol. 5 x kol. 6)” na „Wartość gross za usługę medyczną (kol. 4 x kol. 5)”.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że:
Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 02.09.2021 r.”
Rozdz. XI pkt 11 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„11. Termin składania ofert upływa w dniu 04.08.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.

Rozdz. XII pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 04.08.2021 r. godz. 10:30. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”.

Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

WZP-2727-2514-21 Pyt [...].pdf

2021-07-28 15:03 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 284 ust. 1, 2 oraz art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) zwaną dalej „Ustawą”, uprzejmie informuje o treści pytania, dotyczącego treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Dzień dobry,
czy w ofercie wykonawcy w tabeli z cenami nie powinna znaleźć się kolumna nr. 7 do której są odniesienia ?
Pozdrawiam

Odpowiedź na pytanie nr 1:
W związku z oczywistą omyłką pisarską Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji w ostatniej pozycji tabeli Oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ – w każdym zadaniu – z „Cena oferty gross w PLN (suma wartości określonych w kol. 7 poz.1-22)” na „Cena oferty gross w PLN (suma wartości określonych w kol. 6 poz.1-22)”.

Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

document_20210728150 [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 367