Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 23-07-2021 15:48:00 |
Placing offers : | 04-08-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 04-08-2021 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-09-30 14:30 | Natalia Ambrożewicz | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-08-23 15:53 | Justyna Gruszczyńska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-08-05 15:25 | Natalia Ambrożewicz |
Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej Ustawą, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania: Podstawa faktyczna: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 04.08.2021 r. do godz. 10:00 w ww. postępowaniu w zadaniu 3 na dostawy całodobowe świadczenie usług w przedmiocie badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych w celu wytrzeźwienia przez Policję i przewidzianych do umieszczenia w policyjnym pomieszczeniu dla osób zatrzymanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji Grodzisk Mazowiecki nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna: Art. 255 pkt 1 Ustawy o następującym brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty […]”. |
2021-08-04 10:00 | Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
1
168
008,18
PLN
brutto,
w
tym: Zadanie 1- 313 148,00 PLN Zadanie 2 - 207 884,60 PLN Zadanie 3 - 384 009,58 PLN Zadanie 4 - 262 966,00 PLN Zadanie 4 - |
2021-07-30 11:48 | Natalia Ambrożewicz |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
284
ust.
1,
2
oraz
art.
286
ust.
1
oraz
art.
287
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129)
zwaną
dalej
„Ustawą”,
uprzejmie
informuje
o
treści
pytania,
dotyczącego
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ),
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie 2: Dzień dobry, czy w ofercie wykonawcy w tabeli z cenami za usługi w kolumnie 6 (Wartość gross za usługę medyczną (kol.5 x kol.6)) powinny znaleźć się ceny za gross za jedną usługę czyli kol.4 x kol.5 czy też iloczyn szacunkowej ilości osób i ceny gross za usługę czyli kol.3 x kol. 4 x kol.5. Pozdrawiam Odpowiedź na pytanie: Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji w pierwszej pozycji tabeli Oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ – w każdym zadaniu – z „Wartość gross za usługę medyczną (kol. 5 x kol. 6)” na „Wartość gross za usługę medyczną (kol. 4 x kol. 5)”. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie: „1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 02.09.2021 r.” Rozdz. XI pkt 11 SIWZ otrzymuje brzmienie: „11. Termin składania ofert upływa w dniu 04.08.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar. Rozdz. XII pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie: „1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 04.08.2021 r. godz. 10:30. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”. Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
2021-07-28 15:03 | Natalia Ambrożewicz |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
284
ust.
1,
2
oraz
art.
286
ust.
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129)
zwaną
dalej
„Ustawą”,
uprzejmie
informuje
o
treści
pytania,
dotyczącego
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ),
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 1: Dzień dobry, czy w ofercie wykonawcy w tabeli z cenami nie powinna znaleźć się kolumna nr. 7 do której są odniesienia ? Pozdrawiam Odpowiedź na pytanie nr 1: W związku z oczywistą omyłką pisarską Zamawiający informuje, że dokonuje modyfikacji w ostatniej pozycji tabeli Oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ – w każdym zadaniu – z „Cena oferty gross w PLN (suma wartości określonych w kol. 7 poz.1-22)” na „Cena oferty gross w PLN (suma wartości określonych w kol. 6 poz.1-22)”. Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
Announcements