Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2021 14:29:00 |
Składania : | 28-07-2021 15:30:00 |
Otwarcia : | 28-07-2021 15:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Giżycko, 19.07.2021 r.
BP.042.2.28.2019.JN
ZAPYTANIE OFERTOWE
Organizacja rajdu rowerowo-pieszego w ramach projektu pn. „Giżycko i Sowieck - współpraca na rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgranicznego”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zadania kwotę poniżej 130 000 PLN netto,
zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego. Postępowanie
prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym
organizacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a) odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, w tym do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zapytania informując o tym zainteresowane strony poprzez wysłanie treści drogą e-mailową oraz na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku. W sytuacji, gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania.
c) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Miejska Giżycko
Aleja 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP: 845 19 51 457
tel.: 87 732 41 11
adres e-mail: urzad@gizycko.pl
III. ZAKRES RZECZOWY ZADANIA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92622000-7 usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usługi, polegającej na kompleksowej organizacji w dniach 17 – 19 września 2021 r. wydarzenia, w formie trzydniowego rajdu dla zaproszonych gości oraz otwartego rajdu rowerowo-pieszego dla wszystkich zainteresowanych. Rajd ma na celu promocję nowej infrastruktury, którą stworzono w ramach projektu pn. „Giżycko i Sowieck - współpraca na rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgranicznego” oraz innych atrakcji związanych z miastem Giżycko. Działanie ma na celu również upowszechnianie współpracy z miastem Sowieck w ramach realizacji projektu dofinansowanego z Programu Polska-Rosja 2014-2020.
Zakres usługi obejmuje dwa etapy tj. Trzydniowy
rajd rowerowy dla zaproszonych 40 gości oraz Otwarty rajd rowerowo-pieszy
„Giżycko-SoVeTSk” znajduje się z załączonym Zapytaniu Ofertowym.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są bezstronni i niezależni od Zamawiającego oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. Posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
d. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent może złożyć jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
3. Oferta cenowa powinna być złożona na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 1.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednej imprezy/usługi obejmującej organizację wydarzenia imprezy o charakterze sportowym, integracyjnym dla co najmniej min. 100 uczestników wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Wśród oferentów mile będzie widziane doświadczenie w realizacji rajdów rowerowych związanych z walorami przyrodniczymi, krajobrazowymi i kulturowymi, w tym z elementami historycznymi.
Doświadczenie należy wykazać na podstawie załącznika nr 2 oraz załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wykonanie ww. usługi (zaświadczenie lub referencje lub protokół odbioru lub zatwierdzenie rozliczenia dotacji/sprawozdania końcowego wraz z dokumentem/-ami, z którego wynikać będzie ww. doświadczenie) za zgodność z oryginałem.
b) Bezstronność i niezależność Wykonawcy od Zamawiającego należy wykazać na podstawie załącznika nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Do zapytania przedstawiono projekt umowy stanowiący załącznik nr 4.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, w tym realizacja głównego wydarzenia w terminie 17-19 wrzesień 2021 r., przekazanie dokumentacji dotyczącej wydarzenia do dnia 30.09.2021 r.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przełożenia terminu rajdu wynikającą z obostrzeń związanych ze stanem epidemii wywołana wirusem SARS-CoV-2. Wówczas uzgodni inny dogodny dla Zamawiającego i Wykonawcy termin jego przeprowadzenia i jeśli będzie to zgodne z realizacją projektu „Giżycko i Sowieck - współpraca na rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgranicznego”.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Giżycko – Twierdza Boyen i okolice.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Oferenta – 100 pkt.
1. Kryterium: cena za wykonanie 100 pkt. – waga 100%
Cp = Co/ Cb x 100 pkt.
Cp - ilość punktów badanej ceny oferty
Co - cena oferty najniższej
Cb - cena oferty badanej
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która będzie najkorzystniejsza cenowo.
3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taki sam bilans punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
V. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI I ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ
Osoby uprawnione do kontaktów:
Jagoda Nowicka – kierownik Biura Projektów
Telefon 87 732 41 55
e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl
VI. MIEJSCE , TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIE OFERTY
1. Ofertę należy składać do 28.07.2021 r. do godziny 15.30 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko lub na adres e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl
2. Oferta wysłana drogą e-mail powinna zawierać tytuł – „Oferta – Organizacja rajdu rowerowo-pieszego w ramach projektu pn. „Giżycko i Sowieck - współpraca na rzecz rozwoju zachowania dziedzictwa historycznego, kulturowego i przyrodniczego obszaru transgranicznego”
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. SPOSÓB INFORMOWANIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Planowane rozstrzygnięcie postępowania do 05.08.2021 r. a w przypadku wpłynięcia powyżej 5 ofert do 10.08.2021 r.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mailowy z którego wysłana została oferta oraz na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
VIII. INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-02 14:03 | Jagoda Żelisko | Informacja wyboru najkorzystniejszej oferty. |
2021-07-29 12:45 | Jagoda Żelisko | Informacja z otwarcia ofert. |
2021-07-28 15:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający planuje przeznaczyć na to zadanie 65907,86 pln netto |
Komunikaty