- Strona główna
- Postępowanie ID 483099
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZPiF.2710.12.2021 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-07-27 14:00:00
-
Składania2021-08-16 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-08-16 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
1. Komunikacja w
niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.
4. Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego
5. Zamawiający w zakresie:
a) pytań
technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy
Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne
jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem
telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytań
merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania
się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Magdalena Suwalska; w
zakresie przedmiotu zamówienia: Elżbieta Skrzypek, Monika Ryba.
6. Klauzula
informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę
w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21,
63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c)
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego pn.: „Modernizacja pomieszczeń na piętrze i poddaszu budynku
przy ul. Piłsudskiego nr 19 w Rawiczu – etap I (roboty elektryczne)”
nr BZPiF.2710.3.2021 prowadzonym w trybie podstawowym ;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80
ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany
w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą
profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.
15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego);
b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-08-20
13:03:25
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2021-08-18
08:30:06
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2021-08-16
14:13:08
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
niżej
załączoną
informację
z
dnia
16.08.2021
rokuZałączniki |
2021-08-16
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Na podstawie art. 222, ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 roku poz.1129) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zadania pod nazwą modernizacja i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Rawicz zamierza przeznaczyć kwotę 387 000,00 złotych brutto. |
2021-08-10
07:55:35
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający,
w
załączeniu,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
treść
zapytania
wraz
z
udzieloną
odpowiedzią
-
wyjaśnianie
nr
1
do
SWZ
oraz
aktualnym
ogłoszeniem
stanowiącym
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
do
ogłoszenia
dotyczącego
zamówienia
nr
2021/BZP
00128233/01
z
dnia
27.07.2021
roku.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?