Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 23:18:41
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 482603
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 482603 : Gpr.271.16.2021 Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Andrzej Mocek
  • Organizacja
    Gmina Frysztak
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2021-07-12 14:44:00
  • Składania
    2021-07-20 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2021-07-20 09:05:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 147.03
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
SWZ.pdf pdf 880.02
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 704.25
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Załacznik nr 2 do SWZ - wzór oferty.docx docx 27.39
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.doc doc 121
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Załącznik nr 3a do SWZ - Zobowiązanie do udostepnienia zasobów.doc doc 39.5
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o wykluczeniu.docx docx 22.85
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - oświadczenie o wspólnym ubieganiu sie o zamówienie.docx docx 18.84
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 114.5
2021-07-12 14:44:00
Postępowanie
Odpowiedź na pytania do SWZ.pdf pdf 500.32
2021-07-13 13:58:51
Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 391.91
2021-07-20 08:10:20
Publiczna wiadomość
Informacja o złożonych ofertach.pdf pdf 413.03
2021-07-20 13:47:23
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty na strone.pdf pdf 624.46
2021-07-21 12:28:15
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 76.03
2021-07-27 15:03:58
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2021-07-27 15:03:58
Andrzej Mocek Ogłoszenie o wyniku postępowania

Załączniki

  • Ogłoszenie o wyniku [...].pdf
2021-07-21 12:28:15
Andrzej Mocek Informacja o wyborze oferty

Załączniki

  • Informacja o wyborz [...].pdf
2021-07-20 13:47:23
Andrzej Mocek Informacja o treści złożonych ofert

Załączniki

  • Informacja o złożony [...].pdf
2021-07-20 08:10:20
Andrzej Mocek Gpr.271.16.2021 20.07.2021 r.
I N F O R M A C J A


Dotyczy postępowania pn.: : „Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”


Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na realizację w/w zamówienia kwotę: 280 000,00 zł brutto.



Wójt
( - )
Jan Ziarnik
(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym

Załączniki

  • Informacja o kwocie [...].pdf
2021-07-13 13:58:50
Andrzej Mocek GMINA FRYSZTAK
woj. PODKARPACKIE
ul. ks. Wojciecha Blajera 20 , 38-130 Frysztak
tel.(17)2777-903,2777-110, fax (17) 2777-920
e-mail: ug@frysztak.pl www.frysztak.pl

Gpr.271.16.2021 Frysztak 2021.07.13


ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO SWZ


Postępowanie na „Dostawę ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego”

Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), uprzejmie informuję, iż w dniu 29 czerwca 2021 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawienie ich treści wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego.


1. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część Umowy leasingu stanowiła oparta o jedną, roczną, ryczałtową opłatę tabela opłat i prowizji w wysokości: 160 zł netto. Opłata ryczałtowa zastępuje większość wycenianych oddzielnie czynności związanych z posprzedażową obsługą Umowy leasingu. W ramach ryczałtu Klient nie ponosi kosztów m.in. za: cesję umowy, obsługę mandatów, wcześniejsze zakończenia Umowy, bezpłatny dostęp do Portalu Klienta. Tabela opłat jest częścią OWUL – co gwarantuje Klientom niezmienność warunków przez cały okres trwania Umowy.

Ad.1. Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie w/w opłaty.

2. Uprzejmie proszę o akceptację pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta.
Ad.2. Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie takiej formy.

3. Z uwagi na fakt, iż Umowa Finansującego jest nieedytowalna proszę o możliwość podpisania aneksu/dodatkowych postanowień umownych w terminie podpisania Umowy leasingu na wzorze Finansującego, w którym zostaną zawarte ogólne warunki umowy Zamawiającego. Jest to standardowe rozwiązanie praktykowane przez podmioty publiczne. Ogólne warunki przyszłej umowy będą mieć pierwszeństwo stosowania przed dokumentem proponowanym przez Wykonawcę w przypadku ewentualnej sprzeczności. Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania.
Ad.3. Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowana opcję.

4. Z uwagi na fakt, że ubezpieczenie Sprzętu zgodnie z SIWZ leży po stronie Zamawiającego, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi rok rocznie w wysokości 200 zł netto.

Ad.4. Zamawiający nie wyraża zgody na pokrycie w/w opłaty.

5. Jako formę odszkodowania Zamawiający przewidział kary umowne. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ich zmniejszenie z 5% na 2%, z 0,5% na 0,05%.

Ad.5. Kary umowne Zamawiający pozostawia bez zmian i nie wyraża zgody na ich zmniejszenie.

6. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Zamawiający będzie zobowiązany do jego poniesienia na podstawie re faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu przez Wykonawcę – Finansującego. Założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu, zgodnie z którym wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem i posiadaniem leasingowanego dobra, ponosi korzystający.

Ad.6. Zamawiający poniesie w/w koszty.

Wójt
( - )
Jan Ziarnik

(Podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym)

Załączniki

  • Odpowiedź na pytania [...].pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy 80% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
687

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć