Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PN/03/2021 Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu

Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2021 14:30:00
Składania : 15-07-2021 16:55:17
Otwarcia : 23-07-2021 15:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg nieograniczony pn.: 

Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu

w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn.: „Wsparcie przedsiębiorców sektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3D we Wrocławiu"


Nr postępowania: ZP/PN/03/2021


Szczegółowe warunki zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):


Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV:

 

39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące


Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie przedmiotowego postępowania znajdującego się pod adresem  https://platformazakupowa.pl/dpin/aukcje. 

2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ZP/PN/03/2021.

3. Do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących niniejszego postępowania Zamawiający wyznacza: Anna Sawkiewicz, e-mail anna.sawkiewicz@dpin.pl.

4. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem pkt. 4.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DPIN_SIWZ.pdf pdf 396.98 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Dodatek nr 1 do SIWZ.docx docx 326.03 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Dodatek nr 2 do SIWZ.docx docx 318.78 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Dodatek nr 3 do SIWZ.docx docx 331.84 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Dodatek nr 4 do SIWZ.docx docx 343.83 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Dodatek nr 5 do SIWZ.doc doc 355.5 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Dodatek nr 6 do SIWZ.docx docx 342.85 2021-07-09 14:30:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 81.47 2021-07-09 16:53:42 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania ZPPN032021.pdf pdf 312.77 2021-07-15 16:41:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-15 16:55 Anna Sawkiewicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Uzasadnienie: W postępowaniu ZP/PN/03/2021 Zamawiający w dniu 15.07.2021 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Wykonawcy mogą zapoznać się z zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania w komunikacie publicznym Zamawiającego z dnia 15.07.2021
2021-07-15 16:44 Anna Sawkiewicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-07-15 16:41 Anna Sawkiewicz W postępowaniu ZP/PN/03/2021 Zamawiający w dniu 15.07.2021 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1231