- Strona główna
- Postępowanie ID 477008
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.271.47.2021.ZP2 Budowa ulicy Jaworowej w Zielonce
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Mazur-Skoczylas
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-29 11:42:00
-
Składania2021-07-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-07-22 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-09-02
11:37:03
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Nr
sprawy:
RZP.271.47.2021.ZP2 Białe Błota, dnia 02.09.2021 r. Dotyczy postępowania pn.: Budowa ulicy Jaworowej w Zielonce ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, zwanej dalej ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o unieważnieniu postępowania. Uzasadnienie unieważnienia: Faktyczne: Przesłanką unieważnienia przedmiotowego postępowania jest brak wystarczających środków w budżecie Gminy Białe Błota na lata 2021 i 2022. Gmina Białe Błota nie otrzymała dofinasowania na realizację zadania i w związku z tym Zamawiający w roku 2021 nie może przeznaczyć wskazanej kwoty na otwarciu ofert (opublikowanej za pośrednictwem komunikacji elektronicznej w dniu 22.07.2021 r.) na realizację powyższego zadania. Prawne: art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Załączniki |
2021-07-22
13:00:09
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Informacja
z
otwarcia
ofert
z
dnia
22.07.2021
r.
Załączniki |
2021-07-22
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
1
400
000,00
zł
brutto,
w
tym: - 2021 r. kwotę - 900 000,00 zł brutto - 2022 r. kwotę - 500 000,00 zł brutto |
2021-07-19
08:48:55
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Wyjaśnienia
oraz
zmiana
treści
SWZ
z
dnia
19.07.2021
r.
*UWAGA*
Ujednolicony
wzór
kosztorysu
ofertowego
Załączniki |
2021-07-16
08:36:36
|
Katarzyna Robotnikowska |
Zmiana
treści
SWZ
z
dnia
15.07.2021
r. ***UWAGA***Zmiana terminu składania i otwarcia ofert Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?