- Strona główna
- Postępowanie ID 474388
Postępowanie:
ZP.261.18.2021.ZP4 Termomodernizacja budynku SOK (dawniej MCK) w Słupsku przy al. 3-go Maja 22 w zakresie naprawy elewacji oraz wewnętrznych robót termomodernizacyjnych realizowana w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska przez termomodernizację budynków użyteczności publicznej
Wystawiający
-
UżytkownikGrzegorz Warsiński
-
Organizacja
-
OddziałDział Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-23 08:54:00
-
Składania2021-06-23 09:12:26
-
TrybOgłoszenie do postępowania - formularz aktywny
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Linki do formularzy składania ofert w poszczególnych pakietach/zadaniach znajdują się poniżej:
PAKIET 1 <tutaj wklej nazwę i link do postępowania>
PAKIET 2 <tutaj wklej nazwę i link do postępowania>
....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ;
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
2021-07-08
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 220 000,00 zł brutto |
2021-06-23
09:12:26
|
Grzegorz Warsiński | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: błąd techniczny |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.