Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PU-2380-031-034-029/2021/KS Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz apteczek dla komend, powiatów, wydziałów jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego

Katarzyna Sokołowska
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2021 10:58:00
Składania : 06-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 06-07-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.24 2021-06-21 10:58:00 Postępowanie
SWZ + załączniki.zip zip 115.89 2021-06-21 10:58:00 Postępowanie
pismo o zmianie terminu.doc doc 321.5 2021-06-28 13:42:45 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ - Wykonawca.doc doc 353 2021-07-01 11:22:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy z podziałem na części 2.docx docx 24.25 2021-07-01 11:23:16 Publiczna wiadomość
Sprostowanie do wyjaśnień i zmiana treści SWZ - Wykonawca.doc doc 353.5 2021-07-01 13:33:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 361.5 2021-07-06 14:19:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty -uczestnicy postepowania.doc doc 521.5 2021-07-16 15:14:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-16 15:14 Katarzyna Sokołowska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].doc

2021-07-06 14:19 Katarzyna Sokołowska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2021-07-06 10:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest dostawa środków ochrony indywidualnej oraz apteczek dla komend, powiatów, wydziałów jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego, sprawa nr PU-2380-031-034-029/2021/KS.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 281 818,27 złotych (brutto) dla części I: 74 165,00 zł, dla części II: 104 660,00 zł, dla części III: 42666,67 zł, dla części IV: 60 326,60 zł.
2021-07-01 13:33 Katarzyna Sokołowska Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam sprostowanie do wyjaśnień i zmiany treści SWZ z dnia 01.07.2021r.
Zmieniony załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy dołączony do pisma "Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ" z dnia 01.07.2021r pozostaje aktualny

Sprostowanie do wyja [...].doc

2021-07-01 11:23 Katarzyna Sokołowska Zmieniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do SWZ

Załącznik nr 1 do SW [...].docx

2021-07-01 11:22 Katarzyna Sokołowska Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ

Wyjaśnienie i zmiana [...].doc

2021-06-28 13:42 Katarzyna Sokołowska Zmiana terminu składania ofert.

pismo o zmianie term [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1022