Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 21-05 Świadczenie usług Utrzymania Ruchu (Mech., El. i AKPiA) urządzeń zainstalowanych w Zakładzie Separacji Popiołów Siekierki Sp. z o. o.

Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 11:09:00
Składania : 14-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 14-07-2021 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 519-143-935

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Szczegółów postepowania 21-05_klauzula RODO.pdf pdf 539.99 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Szczegółów postepowania 21-05_Kodeks postępowania.pdf pdf 1447.93 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
21-05_Wzór_Umowa_serwisowa_ZSPS_revOP_16 06 2021.pdf pdf 817.82 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Instrukcja Organizacji Bezpiecznej Pracy ZSPS.pdf pdf 1318.75 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_Instrukacj_kontroli_ruchu.pdf pdf 814.81 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_ RODO_Klauzula informacyjna dla osoby do kontaktu.pdf pdf 1878.96 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 6_RODO_klauzula informacyjna dla gości i pacowników.pdf pdf 675.33 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 7_RODO_klauzula monitoring.pdf pdf 649.39 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 _Oświadczenie wykonawcy.pdf pdf 703.54 2021-06-18 11:09:00 Postępowanie
21-05_Szczegóły postępowania_v.2.pdf pdf 175.09 2021-07-01 07:31:49 Postępowanie
Załącznik nr 10_ Wzór zgłoszenia podwykonawcy.pdf pdf 477.49 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 11_ Rejestr ilości wytworzonych odpadów.pdf pdf 411.39 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 12_ Rodzaje odpadów, które mogą powstać.pdf pdf 441.89 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 13_Wymagania dla ubezpieczenia Wyk..pdf pdf 500.59 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1_Wykaz Maszyn i Urządzeń.xlsx xlsx 27.6 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2_Miesięczny protokół odbioru prac [POU].xlsx xlsx 498.41 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8_ZSPS_Kodeks postępowania.pdf pdf 1447.93 2021-06-18 11:09:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-07-14 12:00 Komunikat Zamawiającego Dziękujemy za złożenie oferty. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Oferentami.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utrzymania Ruchu (branża mechaniczna) Świadczenie usługi Utrzymania Ruchu w branży Mechanicznej (szczegóły w załącznikach) .

Załącznik nr 10_ Wzó [...].pdf

Załącznik nr 11_ Rej [...].pdf

Załącznik nr 12_ Rod [...].pdf

Załącznik nr 13_Wyma [...].pdf

Załącznik nr 1_Wykaz [...].xlsx

Załącznik nr 2_Miesi [...].xlsx

Załącznik nr 8_ZSPS_ [...].pdf

1 rbg. - (0)
2 Utrzymania Ruchu (branża Elektryczna i AKPiA)) Świadczenie usługi Utrzymania Ruchu w branży Elektrycznej oraz AKPiA (szczegóły w załącznikach). 1 rbg. - (0)
3 Obsługa procesu zakupowego Kompleksowa obsługa procesu zakupowego części zamiennych oraz materiałów remontowych (proszę podać % narzutu). 1 % - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 36 kolejnych miesięcy począwszy od 01.09.2021roku. Okres zobowiązania oferta 90 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty po stronie Oferenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 728