Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DIA/1665/1327/2021 Wymiana stolarki drzwiowej – drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.

Deadlines:
Published : 10-06-2021 11:44:00
Placing offers : 30-06-2021 08:55:00
Offers opening : 30-06-2021 09:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,MZGM” Sp. z o.o. ul. Kościuszki 14 w Ostrowie Wielkopolskim prosi o określenie ceny remontu polegającego na wymianie stolarki drzwiowej – drzwi wejściowe do lokali mieszkalnych w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Miejsce realizacji zamówienia: miasto Ostrów Wielkopolski wg. wskazanych przez Zamawiającego adresów.

 

I.                   Opis przedmiotu zamówienia:

1. Wartość robót, należy ustalić na podstawie przeprowadzonej wizji na wytypowanych adresach:

- ul. Marii Konopnickiej 5/23

- ul. Wrocławska 1/7

- ul. Broniewskiego 3/15

- ul. Kolejowa 15/3

- ul. Żwirki 27/3

- ul. Wrocławska 7/4

- ul. Wolności 4/1

- ul. Staroprzygodzka 101 C/3

- ul. Towarowa 9B/3.

2. W ramach realizacji zadania zobowiązuje się Wykonawcę:

a) do wywozu i utylizacji we własnym zakresie zdemontowanych elementów podlegających wymianie,

b) Wykonawca zobowiązany jest do obrobienia, uszczelnienia i wyprawienia od zewnątrz drzwi z uszczelnieniem styków ościeżnic ze ścianą na zewnątrz otworu drzwiowego z ewentualnym uzupełnieniem tynku zaprawą kategorii I. Wykonawca nie jest zobligowany do wyprawienia otworu drzwiowego od wewnętrznej strony tj. od strony pomieszczenia,

c) do osadzenie za pomocą klinów, pianki poliuretanowej oraz dybli stalowych ościeżnicy drzwiowej oraz zawieszenia skrzydeł na ościeżnicy. Przed trwałym zamocowaniem należy sprawdzić ustawienie ościeżnic drzwi w pionie i poziomie. Dokładność wykonania ościeży drzwiowych po-winna odpowiadać wymogom dla robót murowych.

d) do regulacji zamontowanych skrzydeł,

e) do posprzątania miejsc, w którym nastąpiła wymiana.

3. Charakterystyka techniczna stolarki drzwiowej:

Drzwi wejściowe przeznaczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego. Oferowana stolarka musi spełniać następujące warunki:

(1)  Drzwi jednoskrzydłowe stalowe w kolorze brązowym z przekładką termiczną, otwierane do wewnątrz mieszkania,

(2) Ościeżnice metalowe wykonane z blachy od gr. 1,5 mm, malowane proszkowo w kolorze skrzydła,

(3)  Zawiasy czopowe wkręcane regulowane min. 3 szt.,

(4)  Zamki wpuszczane na wkładkę patentową - 2 szt., klamka, próg, wizjer, szyld,

(5)  Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych w tym inwentaryzacyjnych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy.

Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póż. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2044r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile maja zastosowanie.

 

II.                Termin realizacji zamówienia:

Wymiana stolarki drzwiowej musi zostać zakończona do dnia 29 października 2021 r.

 

III.             Kontakt:

Osobą upoważnioną do udzielania informacji ze strony „MZGM” Sp. z o.o. jest Anna Kujawińskatel. 062/ 50 66 245.


W toku badania i oceny Zamawiający może żądać  od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający wybierze ofertę w oparciu o kryterium oceny oferty – najniższa cena.

 

Uwagi ogólne:

1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4. Złożenie oferty niezgodnej z obowiązującym prawem lub zapytaniem ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.

          

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 62/ 50 66 245.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana stolarki drzwiowej Wymiana 9 szt. drzwi wejściowych we wskazanych lokalach mieszkalnych 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2678 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 456