- Strona główna
- Postępowanie ID 468306
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-1776/21/112/Z Dostawa mebli biurowych
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Jacak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-09 11:58:00
-
Składania2021-06-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-06-18 12:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-12-02
10:25:55
|
Katarzyna Jacak |
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2021-07-15
16:08:34
|
Katarzyna Jacak |
Ponowny
wybór
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2021-07-08
15:50:07
|
Katarzyna Jacak |
Wybór
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2021-06-18
14:42:04
|
Katarzyna Jacak |
Informacja
z
otwarcia
ofert Wypełniając dyspozycję art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu oferty zostały złożone przez nw. Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i siedziba Wykonawcy Cena oferty brutto w PLN 1. TRONUS POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 1 374 771,00 2. P.P.H.U Studio 7, Piotr Chodakowski z siedzibą w Sobkowie 981 171,00 3. KOMA R. Kozakiewicz Sp.j. z siedzibą w Radomiu 858 736,80 4. SEPAR-MEBLE Arkadiusz Piechowski z siedzibą w Olsztynie 562 971,00 5. KALL CARRION TRADING sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie 554 361,00 6. JARD sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 568 260,00 7. Cezas - Glob Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie 585 849,00 8. PPHU WALDII Waldemar Saternus z siedzibą w Korwinowie 578 346,00 9. ERGOSYSTEM Sp. J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr z siedzibą w Warszawie 525 456,00 10. KADER’S Arkadiusz Biszoff z siedzibą w Warszawie 481 914,00 11. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o. z siedzibą w Białystoku 632 950,62 12. P.U.P. MEBLOSTAL Michał Baczewicz z siedzibą w Starogardzie Gdańskim 669 981,00 13. HEBA Tomasz Heba z siedzibą w Bydgoszczy 493 230,00 14. ALNAG Barbara Wróbel z siedzibą w Krakowie 915 612,00 15. FMG Michał Grzybowski z siedzibą w Częstochowie 497 387,40 Załączniki |
2021-06-18
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 689100,94 PLN |
2021-06-14
10:56:08
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
poz.
2019
ze
zm.),
informuje
o
treści
zadanego
przez
Wykonawcę
pytania
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi. Pytanie 1 Czy Zamawiający może podać wszystkie miejscowości do których miałyby się odbywać dostawy? Czy zamówienia asortymentu do danej miejscowości będą jednorazowe? Informacje te pomogą w miarę dokładnie oszacować koszty transportu. Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że miejscowości do których miałyby się odbywać dostawy to: Grodzisk Mazowiecki, Piaseczno, Pruszków, Legionowo, Mińsk Mazowiecki, Nowy Dwór Mazowiecki, Otwock, Babice, Wołomin oraz Komendy Rejonowe Policji w Warszawie. Zamówienia do danej miejscowości mogą być wielorazowe. Pytanie 2 Do pozycji 1-17 zamawiający wskazał kilka kolorów płyt meblowych. Czy Zamawiający będzie chciał spośród nich wybrać jeden kolor dla wszystkich zamówień, czy kolory mebli będą różne, w zależności od miejsca dostawy? Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że kolory mogą być różne, ale dla jednego zamówienia będzie jeden kolor. Pytanie 3 Czy w związku z dużymi problemami z płytami laminowanymi produkowanymi na zamówienie (grubości 22-28 mm), będzie możliwość wykonania grubszych elementów z płyty grubości 36 mm (2x18 mm klejona, oklejana szerokim obrzeżem)? Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że nie będzie możliwości wykonania grubszych elementów z płyty grubości 36 mm. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?