Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1776/21/112/Z Dostawa mebli biurowych

Termin:
Zamieszczenia : 09-06-2021 11:58:00
Składania : 18-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 18-06-2021 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 95.38 2021-06-09 11:58:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 543.65 2021-06-09 11:58:00 Postępowanie
Załączniki do edycji.doc doc 214.5 2021-06-09 11:58:00 Postępowanie
WZP-2013_1776_21.pdf pdf 75 2021-06-14 10:56:08 Publiczna wiadomość
WZP-2078_1776_21.pdf pdf 80.77 2021-06-18 14:42:04 Publiczna wiadomość
WZP-2337_1776_21.pdf pdf 117.53 2021-07-08 15:50:07 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej.doc doc 71 2021-07-08 15:50:07 Publiczna wiadomość
WZP-2434_1776_21.pdf pdf 128.08 2021-07-15 16:08:34 Publiczna wiadomość
PZ-Ponowny wybór oferty najkorzystniejszej.doc doc 71.5 2021-07-15 16:08:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - meble biurowe.pdf pdf 60.86 2021-12-02 10:25:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-02 10:25 Katarzyna Jacak ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-07-15 16:08 Katarzyna Jacak Ponowny wybór oferty najkorzystniejszej

WZP-2434_1776_21.pdf

PZ-Ponowny wybór ofe [...].doc

2021-07-08 15:50 Katarzyna Jacak Wybór oferty najkorzystniejszej

WZP-2337_1776_21.pdf

Wybór oferty najkorz [...].doc

2021-06-18 14:42 Katarzyna Jacak Informacja z otwarcia ofert
Wypełniając dyspozycję art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając
w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu oferty zostały złożone przez nw. Wykonawców:

Numer
oferty Nazwa (firma) i siedziba Wykonawcy Cena oferty brutto w PLN
1. TRONUS POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 1 374 771,00
2. P.P.H.U Studio 7, Piotr Chodakowski z siedzibą w Sobkowie 981 171,00
3. KOMA R. Kozakiewicz Sp.j. z siedzibą w Radomiu 858 736,80
4. SEPAR-MEBLE Arkadiusz Piechowski z siedzibą w Olsztynie 562 971,00
5. KALL CARRION TRADING sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie 554 361,00
6. JARD sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 568 260,00
7. Cezas - Glob Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie 585 849,00
8. PPHU WALDII Waldemar Saternus z siedzibą w Korwinowie 578 346,00
9. ERGOSYSTEM Sp. J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr z siedzibą w Warszawie 525 456,00
10. KADER’S Arkadiusz Biszoff z siedzibą w Warszawie 481 914,00
11. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o. z siedzibą w Białystoku 632 950,62
12. P.U.P. MEBLOSTAL Michał Baczewicz z siedzibą w Starogardzie Gdańskim 669 981,00
13. HEBA Tomasz Heba z siedzibą w Bydgoszczy 493 230,00
14. ALNAG Barbara Wróbel z siedzibą w Krakowie 915 612,00
15. FMG Michał Grzybowski z siedzibą w Częstochowie 497 387,40

WZP-2078_1776_21.pdf

2021-06-18 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 689100,94 PLN
2021-06-14 10:56 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), informuje o treści zadanego przez Wykonawcę pytania i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi.

Pytanie 1
Czy Zamawiający może podać wszystkie miejscowości do których miałyby się odbywać dostawy? Czy zamówienia asortymentu do danej miejscowości będą jednorazowe?
Informacje te pomogą w miarę dokładnie oszacować koszty transportu.
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że miejscowości do których miałyby się odbywać dostawy to: Grodzisk Mazowiecki, Piaseczno, Pruszków, Legionowo, Mińsk Mazowiecki, Nowy Dwór Mazowiecki, Otwock, Babice, Wołomin oraz Komendy Rejonowe Policji w Warszawie.
Zamówienia do danej miejscowości mogą być wielorazowe.
Pytanie 2
Do pozycji 1-17 zamawiający wskazał kilka kolorów płyt meblowych.
Czy Zamawiający będzie chciał spośród nich wybrać jeden kolor dla wszystkich zamówień,
czy kolory mebli będą różne, w zależności od miejsca dostawy?
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że kolory mogą być różne, ale dla jednego zamówienia będzie jeden kolor.
Pytanie 3
Czy w związku z dużymi problemami z płytami laminowanymi produkowanymi na zamówienie (grubości 22-28 mm), będzie możliwość wykonania grubszych elementów z płyty grubości 36 mm (2x18 mm klejona, oklejana szerokim obrzeżem)?
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że nie będzie możliwości wykonania grubszych elementów z płyty grubości 36 mm.

WZP-2013_1776_21.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 956