Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1830/21/120/Z Dostawy niszczarek biurowych P-4

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 08-06-2021 15:45:00
Składania : 18-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 18-06-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 91.91 2021-06-08 15:45:00 Postępowanie
SWZ- WZP-1830-21-120-Z.pdf pdf 825.16 2021-06-08 15:45:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 185 2021-06-08 15:45:00 Postępowanie
document_2021061511481991.pdf pdf 88.63 2021-06-15 11:47:37 Publiczna wiadomość
document_2021061614334100.pdf pdf 46.86 2021-06-16 14:34:23 Publiczna wiadomość
infootw1830.pdf pdf 56.48 2021-06-18 11:38:31 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 80.82 2021-06-18 11:38:31 Publiczna wiadomość
WZP-2196-1830-21.pdf pdf 53.86 2021-06-29 14:52:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronę postępowania.pdf pdf 239.43 2021-06-30 16:25:22 Publiczna wiadomość
WZP-2219-1830-21 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 116.73 2021-06-30 16:25:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-30 16:25 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

WZP-2219-1830-21 Inf [...].pdf

2021-06-29 14:52 Justyna Gruszczyńska Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na „Dostawy niszczarek biurowych P-4”, numer sprawy: WZP-1830/21/120/Z.

Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej w dniu 18 czerwca 2021 r. nastąpiła omyłka pisarska dotycząca nazwy Wykonawcy i numeru NIP.
W piśmie błędnie wskazano jako Wykonawcę Super-Kopia Tech Paweł Sójka i nr NIP 5221895653, podczas gdy prawidłowa nazwa to Super Kopia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, nr NIP 5223196132.
Ponadto Zamawiający informuje, że siedziba Wykonawcy „GRAND” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością znajduje się w Gdyni.

WZP-2196-1830-21.pdf

2021-06-18 11:38 Justyna Gruszczyńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

infootw1830.pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 195 065,70 PLN brutto
2021-06-16 14:34 Natalia Ambrożewicz Oznaczenie sprawy: postępowanie o udzielenie zamówienia na Dostawy niszczarek biurowych P-4, nr ref. WZP-1830/21/120/Z.


Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 4, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 3:
Czy Zmawiający dopuści do zaoferowania model niszczarki, której kosz ma pojemność 35 litrów.

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.


Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

document_20210616143 [...].pdf

2021-06-15 11:47 Natalia Ambrożewicz Oznaczenie sprawy: postępowanie o udzielenie zamówienia na Dostawy niszczarek biurowych P-4, nr ref. WZP-1830/21/120/Z.


Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Zamawiający dla powyższych niszczarek według aktualnego opisu w SIWZ wymaga aby zaoferowane urządzenia posiadały możliwość niszczenia według określonych stopni tajności wg normy DIN 66399 czyli P-4/O-1/T-2/E-2/F-1 gdzie E-2 oznacza możliwość niszczenia m.in. kart chipowych, pamięci USB, dysków SSD czy kart pamięci flash natomiast F-1 np. klisze, folie ale jednocześnie w opisie przedmiotu zamowienia pkt. 5 nie wymienia szczegółowo takich materiałów jako wymagane, możliwe do niszczenia w oferowanym urządzeniu. Dodatkowo chcielibyśmy zwrócić uwagę na zawarte w opisie wymaganie dotyczące niszczenia płyt oraz kart plastikowych na poziomie O-1 i T-2 ponieważ są to najniższe parametry stopnia zabezpieczenia niszczonych materiałów odnoszące się do tzw. danych podstawowych natomiast nie spełniają standardów wymaganych dla niszczenia danych chronionych i poufnych oraz danych osobowych. W związku z powyższym wnosimy o zmianę zapisu w specyfikacji pkt. 2 na: “Poziom DIN 66399 minimum P-4, O-3, T-4”.

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 2:
Szanowni Państwo, specyfikujecie w zapytaniu niszczarki o czasie pracy 15 minut. Bardzo często, czas pracy przy tej samej mocy silnika jest pochodną ilości otworów wentylacyjnych odprowadzających ciepło. Im mniej otworów, tym czas pracy jest krótszy ale za to niszczarka jest dużo cichsza, co podnosi komfort pracy w pomieszczeniu. Ponieważ oczekujecie niszczarek przybiurkowych i czas pracy nie jest podstawowym parametrem, zwracamy się z prośbą o dopuszczenie urządzeń których czas pracy waha się o +/- 20% jak w przypadku wydajności.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

document_20210615114 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 570