- Strona główna
- Postępowanie ID 467968
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-1830/21/120/Z Dostawy niszczarek biurowych P-4
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gruszczyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-08 15:45:00
-
Składania2021-06-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-06-18 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-06-30
16:25:22
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2021-06-29
14:52:07
|
Justyna Gruszczyńska |
Dotyczy:
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonego
w
trybie
podstawowym
na
„Dostawy
niszczarek
biurowych
P-4”,
numer
sprawy:
WZP-1830/21/120/Z. Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej w dniu 18 czerwca 2021 r. nastąpiła omyłka pisarska dotycząca nazwy Wykonawcy i numeru NIP. W piśmie błędnie wskazano jako Wykonawcę Super-Kopia Tech Paweł Sójka i nr NIP 5221895653, podczas gdy prawidłowa nazwa to Super Kopia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, nr NIP 5223196132. Ponadto Zamawiający informuje, że siedziba Wykonawcy „GRAND” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością znajduje się w Gdyni. Załączniki |
2021-06-18
11:38:31
|
Justyna Gruszczyńska |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2021-06-18
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 195 065,70 PLN brutto |
2021-06-16
14:34:23
|
Natalia Ambrożewicz |
Oznaczenie
sprawy:
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
na
Dostawy
niszczarek
biurowych
P-4,
nr
ref.
WZP-1830/21/120/Z. Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 4, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi: Pytanie nr 3: Czy Zmawiający dopuści do zaoferowania model niszczarki, której kosz ma pojemność 35 litrów. Odpowiedź na pytanie nr 3: Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2021-06-15
11:47:37
|
Natalia Ambrożewicz |
Oznaczenie
sprawy:
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
na
Dostawy
niszczarek
biurowych
P-4,
nr
ref.
WZP-1830/21/120/Z. Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi: Pytanie nr 1: Zamawiający dla powyższych niszczarek według aktualnego opisu w SIWZ wymaga aby zaoferowane urządzenia posiadały możliwość niszczenia według określonych stopni tajności wg normy DIN 66399 czyli P-4/O-1/T-2/E-2/F-1 gdzie E-2 oznacza możliwość niszczenia m.in. kart chipowych, pamięci USB, dysków SSD czy kart pamięci flash natomiast F-1 np. klisze, folie ale jednocześnie w opisie przedmiotu zamowienia pkt. 5 nie wymienia szczegółowo takich materiałów jako wymagane, możliwe do niszczenia w oferowanym urządzeniu. Dodatkowo chcielibyśmy zwrócić uwagę na zawarte w opisie wymaganie dotyczące niszczenia płyt oraz kart plastikowych na poziomie O-1 i T-2 ponieważ są to najniższe parametry stopnia zabezpieczenia niszczonych materiałów odnoszące się do tzw. danych podstawowych natomiast nie spełniają standardów wymaganych dla niszczenia danych chronionych i poufnych oraz danych osobowych. W związku z powyższym wnosimy o zmianę zapisu w specyfikacji pkt. 2 na: “Poziom DIN 66399 minimum P-4, O-3, T-4”. Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 2: Szanowni Państwo, specyfikujecie w zapytaniu niszczarki o czasie pracy 15 minut. Bardzo często, czas pracy przy tej samej mocy silnika jest pochodną ilości otworów wentylacyjnych odprowadzających ciepło. Im mniej otworów, tym czas pracy jest krótszy ale za to niszczarka jest dużo cichsza, co podnosi komfort pracy w pomieszczeniu. Ponieważ oczekujecie niszczarek przybiurkowych i czas pracy nie jest podstawowym parametrem, zwracamy się z prośbą o dopuszczenie urządzeń których czas pracy waha się o +/- 20% jak w przypadku wydajności. Odpowiedź na pytanie nr 2: Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?