- Strona główna
- Postępowanie ID 467763
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZ-2380-39/21 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Kliman
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-08 13:05:00
-
Składania2021-06-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2021-06-16 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-04-29
12:11:56
|
Anna Gulbinowicz |
Informacja
o
nowym
rozstrzygnięciu
dla
części
II.
Załączniki |
2022-04-25
15:20:29
|
Anna Gulbinowicz |
Nowe
rozstrzygnięcie
dla
części
I,
III
i
VII
z
dnia
25.04.2022r.
Załączniki |
2022-04-25
15:15:35
|
Anna Gulbinowicz |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
na
cz.
1,
2,
3,
5,
7
i
9
z
dnia
21.04.2022r.
Załączniki |
2021-11-19
15:27:10
|
Anna Gulbinowicz |
nowe
rozstrzygniecie
dla
części
3,
5,
7
i
8
Załączniki |
2021-11-15
15:21:38
|
Anna Gulbinowicz |
nowe
rozstrzygniecie
dla
części
5
i
9.
Załączniki |
2021-11-12
14:05:17
|
Anna Gulbinowicz |
Rozstrzygnięcie
dla
części
1,2,3,5,6,7,8,9
Załączniki |
2021-09-28
10:37:09
|
Anna Gulbinowicz |
nowe
rozstrzygnięcie
postępowania
dla
części
3
i
7
Załączniki |
2021-09-16
12:37:20
|
Anna Gulbinowicz |
rozstrzygnięcie
postepowań
w
zakresie
części
1,
2,
3,
5,
6,
7,
8
i
9
Załączniki |
2021-07-20
12:45:08
|
Krzysztof Kliman |
rozstrzygnięcie
postępowania
z
dn.
20.07.2021
r.
w
zakresie
części
1
-
9
Załączniki |
2021-07-13
14:23:57
|
Krzysztof Kliman |
zestawienie
ofert
po
poprawieniu
omyłek
z
dn.
13.07.2021
r.
Załączniki |
2021-06-17
12:31:43
|
Krzysztof Kliman |
informacja
z
otwarcia
ofert
z
dn.
16.06.2021
r.
Załączniki |
2021-06-16
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: 1) część I 50 000,00 zł (brutto); 2) część II 70 000,00 zł (brutto). 3) część III 250 000,00 zł (brutto). 4) część IV 15 000,00 zł (brutto). 5) część V 25 000,00 zł (brutto). 6) część VI 50 000,00 zł (brutto). 7) część VII 70 000,00 zł (brutto). 8) część VIII 15 000,00 zł (brutto). 9) część IX 180 000,00 zł (brutto). |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?