Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.6.21.ZPOF Wykonanie projektów budowalnych i wykonawczych dróg na terenie Gminy Resko

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2021 13:27:00
Składania : 15-06-2021 12:00:00
Otwarcia : 15-06-2021 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, dotyczącego realizacji zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 tys. zł netto.


Wykonanie projektów budowalnych i wykonawczych dróg na terenie Gminy Resko

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie projektów budowalnych i wykonawczych:

  1. Przebudowa drogi ul. Dzierżona, Górna, Chopina w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną, (orientacyjna długość planowanej do przebudowy drogi 985 m)
  2. Przebudowa drogi ul. Kolejowej w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną, (orientacyjna długość planowanej do przebudowy drogi 200 m)
  3. Przebudowa drogi w miejscowości Lubień Dolny wraz z infrastrukturą techniczną, (orientacyjna długość planowanej do przebudowy drogi 500 m)

Zakres planowanych do wykonania opracowań projektowych wskazany został na załączonych mapach:

  • Przebudowa drogi ul. Dzierżona, Górna, Chopina w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną, Załącznik 3
  • Przebudowa drogi ul. Kolejowej w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną, Załącznik 4
  • Przebudowa drogi w miejscowości Lubień Dolny wraz z infrastrukturą techniczną, Załącznik 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zapytanie ofertowe - do pobrania w sekcji poniżej.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 640

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


UWAGA!

Zamawiający wprowadza zmiany w treści zapytania ofertowego - zaktualizowane zapytanie ofertowe do pobrania w sekcji poniżej.

W związku z tym zmienia się termin składania i otwarcia ofert.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_projekt-drogi.docx docx 63.76 2021-06-02 13:27:00 Postępowanie
zal-3-zakres_Dzierzona_Gorna_W_P.pdf pdf 2983.73 2021-06-02 13:27:00 Postępowanie
zal-4-zakres_Kolejowa.pdf pdf 2477.18 2021-06-02 13:27:00 Postępowanie
zal-5-zakres_Lubien.pdf pdf 2441.23 2021-06-02 13:27:00 Postępowanie
AKTUALIZACJA-zapytanie_projekt-drogi.docx docx 63.93 2021-06-10 08:50:40 Postępowanie
wykaz-osob.docx docx 17.22 2021-06-02 13:27:00 Kryterium
zawiadomienie-wynik-skan.pdf pdf 259.31 2021-06-17 11:18:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-17 11:18 Łukasz Sobis Zawiadomienie o wyborze oferty - w załączniku.

zawiadomienie-wynik- [...].pdf

2021-06-17 10:48 Łukasz Sobis Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-15 13:52 Łukasz Sobis Informacja z otwarcia ofert. Wpłynęły trzy oferty:
1. Inwestor Konin Pracownia Projektowa, ul. Okólna 6, 62-510 Konin Cena oferty: 157 700,00 zł brutto
2. Stradia Design mgr inż. Grzegorz Pawlukowski, ul. Nieduża 14/1, 71-531 Szczecin, cena oferty: 156 087,00 zł brutto
3. Biuro Usług Inżynieryjnych Mariusz Jażdżewski, ul. Ks. J. Poniatowskiego 9/7, 72-200 Nowogard cena oferty: 139 851,00 zł brutto
2021-06-15 12:49 Łukasz Sobis Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-15 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 140 000,00 zł brutto
2021-06-10 09:13 Łukasz Sobis UWAGA!

Zamawiający wprowadza zmiany w treści zapytania ofertowego - zaktualizowane zapytanie ofertowe do pobrania w sekcji poniżej.

W związku z tym zmienia się termin składania i otwarcia ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa drogi ul. Dzierżona, Górna, Chopina w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną Projekt: Przebudowa drogi ul. Dzierżona, Górna, Chopina w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną 1 usługa - (0)
2 Przebudowa drogi ul. Kolejowej w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną Projekt: Przebudowa drogi ul. Kolejowej w miejscowości Resko wraz z infrastrukturą techniczną 1 usługa - (0)
3 Przebudowa drogi w miejscowości Lubień Dolny wraz z infrastrukturą techniczną Projekt: Przebudowa drogi w miejscowości Lubień Dolny wraz z infrastrukturą techniczną 1 usługa - (0)
4 Opracowanie map do celów projektowych Opracowanie map do celów projektowych 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Sposób obliczenia ceny - Cena za opracowanie map do celów projektowych nie może być większa niż 7% całkowitej ceny oferty. Jeżeli cena za opracowanie map do celów projektowych będzie wyższa niż 7% ceny całkowitej oferty, wówczas oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamawiający ustala następujące terminy realizacji Zamówienia: a) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu map do celów projektowych dla wszystkich wskazanych lokalizacji: do 29.10.2021 r. Podstawę odbioru map stanowił protokół odbioru częściowego. b) opracowanie projektów ujętych w zakresie Zamówienia do 17.01.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Rozliczenie - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym pozyskania map do celów projektowych, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki płatności - Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe według następującej zasady: Pierwsza faktura po przekazaniu przez Wykonawcę map do celów projektowych w wysokości do 10 000 zł brutto. Faktura końcowa za wykonanie usługi zostanie zrealizowana po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona odbioru końcowego i płatności końcowej za zrealizowany przedmiot zamówienia nie wcześniej niż 17.01.2022 r. Płatność zostanie zrealizowana po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót dla każdego z projektów w zakresie zamówienia. Termin płatności faktury do 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dysponowanie personelem - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował a) co najmniej jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającym w przeciągu ostatnich 5 lat doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu drogi o długości minimum 500 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci sieci branży elektrycznej i sanitarnej, oraz zaprojektowaniu co najmniej jednej drogi klasy Z lub wyższej o długości minimum 500 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci sieci branży elektrycznej i sanitarnej. b) co najmniej jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń. c) co najmniej jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych bez ograniczeń. d) co najmniej jednym projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń. Należy załączyć uzupełniony i podpisany formularz "Wykaz osób" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz-osob.docx

(0)
7 Oświadczenia wykonawcy - 1. Uważam się za związanego ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert. 2. Dysponuję wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym niezbędnym do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3. W załączeniu przedkładam wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, wraz z informacją o ich kwalifikacjach oraz z podaniem podstawy do dysponowania tymi osobami. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 629