Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.34.2021.ZP2 Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Białe Błota i jej jednostek organizacyjnych

Katarzyna Mazur-Skoczylas
Gmina Białe Błota
Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2021 08:58:00
Składania : 15-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-06-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 84.92 2021-05-31 08:58:00 Postępowanie
SWZ_usługi ubezpieczeniowe.zip zip 450.48 2021-05-31 08:58:00 Postępowanie
wyjaśnienie treści SWZ z dnia 9.06.2021.pdf pdf 4666.46 2021-06-09 10:15:04 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 09.06.2021.zip zip 31900.25 2021-06-09 10:15:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 34.62 2021-06-07 14:35:17 Publiczna wiadomość
zmiana treści SWZ z dnia 07.06.2021 r.docx docx 199.91 2021-06-07 14:35:17 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 07.06.2021 r.pdf pdf 508.61 2021-06-07 14:35:17 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 34.63 2021-06-10 14:52:42 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ z dnia 10.06.2021.zip zip 746.88 2021-06-10 14:52:42 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 537.76 2021-06-15 14:54:21 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 202.17 2021-06-15 14:54:21 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 452.61 2021-06-30 14:04:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 199.07 2021-06-30 14:04:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-30 14:04 Katarzyna Mazur-Skoczylas Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 30.06.2021r.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-06-15 14:54 Katarzyna Mazur-Skoczylas Informacja z otwarcia ofert z dnia 15.06.2021 r.

informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].docx

2021-06-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę: 332 394,00 zł brutto.
2021-06-10 14:52 Katarzyna Mazur-Skoczylas Zamawiający zamieszcza wyjaśnienia i zmianę treści SWZ z dnia 10.06.2021 r. ***UWAGA***ujednolicony opis przedmiotu zamówienia oraz zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienia i zmiana [...].zip

2021-06-09 10:15 Monika Dominikowska Nr sprawy: RZP.271.34.2021.ZP2 Białe Błota, dnia __.06.2021 r.
Nr pisma: RZP.271.34.2.2021.ZP2

Dotyczy postępowania pn.:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Białe Błota i jej jednostek organizacyjnych

WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ

I. W związku ze zwróceniem się Wykonawcy do Zamawiającego o wyjaśnienie SWZ, działając w trybie art. 284 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (dalej zwana ustawą Pzp), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:

Pytania- zestaw I

Pytanie 1.
Czy Zamawiający przestrzega postanowień ustawy o ochronie ppoż., a przeglądy i konserwacja mienia zgłoszonego do ubezpieczenia odbywają się zgodnie z prawem?
Odpowiedź 1.
Zamawiający potwierdza, że przestrzega postanowień ustawy o ochronie ppoż, zaś przeglądy i konserwacja mienia odbywają się zgodnie z prawem. Informacje dotyczące budynków zgodnie z danymi zawartymi w załączniku 6a do SWZ.

Pytanie 2.
Czy przedmiotem ubezpieczenia od zdarzeń losowych są mosty i drogi, jeśli tak to czy Zamawiający posiada protokoły okresowej kontroli rocznej?
Odpowiedź 2.
Zamawiający potwierdza powyższe.
Przedmiot ubezpieczenia zgodny z OPZ oraz załącznikami do SWZ.
W załączniku 6a znajduje się szczegółowy wykaz budynków i budowli.
Zamawiający posiada protokoły okresowej kontroli rocznej.

Pytanie 3.
PML – prosimy podać lokalizację?
Odpowiedź 3.
Szkoła Podstawowa im. Mariana Rejewskiego w Białych Błotach
ul. Centralna 27, 86-005 Białe Błota


Pytanie 4.
Czy do ubezpieczenia zostały zgłoszone budynki nieużytkowane i/lub niezamieszkane i/lub zabytkowe?
Odpowiedź 4.
Zamawiający informuje, iż nie zostały zgłoszone do ubezpieczenia budynki nieużytkowane i budynki niezamieszkane.
Zgodnie z informacjami zawartymi w pkt 1 – 11 załącznika nr 6a do SWZ
Do ubezpieczenia został zgłoszony budynek ujęty w wojewódzkiej ewidencji zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej – m.in. Szkoła Podstawowa im. Ks. J. Twardowskiego w Przyłękach, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łochowie.

Pytanie 5.
Czy szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty. Obowiązek powyższy wynika z § 9 ust. 3 Rozp. MENiS z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach?
Odpowiedź 5.
Zamawiający informuje, że szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty.

Pytanie 6.
Czy do ubezpieczenia zgłoszono mienie powierzone do użytkowania mieszkańcom jednostki samorządowej (może to być zarówno sprzęt elektroniczny dla tzw. wykluczonych, jak i instalacje/sprzęt OZE** tj. instalacja fotowoltaiczna, kolektory słoneczne/solary, piece na biomasę, pompy ciepła/)?
Odpowiedź 6.
Zamawiający informuje, iż zgłoszono mienie (sprzęt elektroniczny) powierzone do użytkowania mieszkańcom jednostki samorządowej.

Pytanie 7.
Jeżeli do ubezpieczenia zgłoszono linie przesyłowe/energetyczne prosimy o wyznaczenie odległości do 750 m od granicy terenu, na którym jest ubezpieczony obiekt do potwierdzenia przez Gminę?
Odpowiedź 7.
Na mapce poniżej oświetlenie własność gminy z linią napowietrzną.



Pytanie 8.
Prosimy o wyłączenie czystych strat finansowych z zakresu OC zarządcy/zarządzania drogami,
Odpowiedź 8.
Zamawiający nie wyraża zgody.

Pytanie 9.
Czy gmina wypełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i wytyczne GIS w prowadzonych przez siebie placówkach (nie muszą to być tylko przedszkola i żłobki ale także szkoły, DPS czy inne gminne placówki), jakie środki bezpieczeństwa stosuje i zamierza stosować, jakie ma procedury postępowania?
Odpowiedź 9.
Zamawiający wypełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i wytyczne GIS w prowadzonych przez siebie placówkach.

Pytanie 10.
Wnioskujemy o udzielenie informacji o różnicach w zakresie ubezpieczenia Zamawiającego z ostatnich trzech lat w porównaniu do wnioskowanego /franszyz, udziałów własnych, limitów odpowiedzialności, przedmiotu, zakresu ubezpieczenia/?
Odpowiedź 10.
Zamawiający informuję, że głównymi zmianami w zakresie ubezpieczenia jest wprowadzenie ubezpieczenia mienia w zakresie all risk ( w poprzednie procedurze mienie było ubezpieczane na tzw. ryzykach nazwanych), w OC działalności zwiększenie sumy gwarancyjnej, wprowadzenie ubezpieczenia maszyn budowlanych CPM dla równiarki drogowej CASE 836 C AWD. Proszę o zapoznanie się z treścią aktualnego opisu przedmiotu zamówienia oraz informacji i danych zawartych w załącznikach do SWZ.

Pytanie 11.
Czy pojazdy zgłoszone do ubezpieczenia w zał. 8 do SWZ to wszystkie pojazdy klienta? Jeśli nie to proszę podać ile ich dodatkowo jest wraz z podaniem rodzaju, marki i modelu pojazdu.
Odpowiedź 11.
Zamawiający potwierdza, iż zostały ujęte wszystkie pojazdy, ujęto nawet 2 pojazdy, które na chwilę obecną ubezpieczane są przez Towarzystwo Ubezpieczeń PZU i Hestia.

Pytanie 12.
Prosimy o zaświadczenia o przebiegu ubezpieczeń komunikacyjnych z wszystkich TU w których obecnie klient ma ubezpieczone pojazdy w tym: HESTIA, PZU?
Odpowiedź 12.
Zamawiający w załączeniu udostępnia zaświadczenie o szkodowości z ryzyk komunikacyjnych z PZU S.A. oraz STU Ergo Hestia S.A.

Pytanie 13.
Prosimy o udzielenie informacji nt. stanu technicznego dróg oraz budżecie przeznaczonym na ich remonty w okresie najbliższych 3 lat?
Odpowiedź 13.
W pliku "Mapa z oceną nawierzchni dróg" przedstawiono mapę z oceną stanu nawierzchni dróg publicznych zarządzanych przez Wójta Gminy Białe Błota z 2020 r.
W obecnym roku zaplanowano 600 000 zł na naprawę dróg utwardzonych i 850 000 zł na profilowanie oraz naprawy dróg gruntowych. W kolejnych 2 latach szacuje się wydatki na podobnym poziomie.

Pytanie 14.
Prosimy o informację, czy wiaty podane do ubezpieczenia w załączniku 6a do SWZ posiadają oszklenie?
Odpowiedź 14.
Zamawiający informuje, iż wiaty podane do ubezpieczenia posiadają oszklenia.

Pytanie 15.
Prosimy o informację, czy Gmina jest administratorem wysypiska odpadów lub PSZOK? Czy w trakcie trwania umowy generalnej są plany, aby taki obiekt powstał?
Odpowiedź 15.
Zamawiający informuje, iż nie jest administratorem żadnego wysypiska odpadów.
Zamawiający jest administratorem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Białych Błotach przy ul. Przemysłowej 8.


Pytanie 16.
Od kiedy PSZOK jest zlokalizowany w obecnym miejscu?
Odpowiedź 16.
PSZOK w obecnym miejscu zlokalizowany jest od 2018 roku.

Pytanie 17.
Czy PSZOK spełnia wymagania wynikające z art. 25 ustawy o odpadach?
Odpowiedź 17.
PSZOK spełnia wymagania wynikające z art. 25 ustawy o odpadach w zakresie magazynowania odpadów. Zgodnie z art. 45 ust. 1 pkt. 11 Z obowiązku uzyskania odpowiednio zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów zwalnia się:
punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych prowadzony samodzielnie przez gminę lub wspólnie z inną gminą lub gminami.

Pytanie 18.
W jaki sposób są magazynowane odpady niebezpieczne (np. farby, smary, baterie, świetlówki, leki, tonery, odpady elektroniczne i elektryczne)?
Odpowiedź 18.
Zamawiający informuje, iż odpady niebezpieczne magazynowane są w zamkniętych kontenerach/pojemnikach, które znajdują się w zamkniętym pomieszczeniu.

Pytanie 19.
Czy PSZOK zarządzany jest przez wykonawcę zewnętrznego (niepowiązanego kapitałowo z Zamawiającym)?
Odpowiedź 19.
Zamawiający informuje, iż PSZOK nie jest zarządzany przez wykonawcę zewnętrznego.
Zarządza nim Gmina. Firma zewnętrzna ma umowę tylko na odbiór i zagospodarowanie odpadów.

Pytanie 20.
Czy umowa z wykonawcą zewnętrznym zobowiązuje wykonawcę zewnętrznego do posiadania ubezpieczenia OC?
Odpowiedź 20.
Zamawiający informuje, iż wykonawca odbierający odpady z PSZOK posiada ubezpieczenie OC.

Pytanie 21.
Czy ochrona OC obejmuje szkody związane z odzyskiwaniem, utylizowaniem, spalaniem odpadów lub jakimkolwiek innym ich przetwarzaniem? Do odpowiedzi prosimy dołączyć regulamin PSZOK?
Odpowiedź 21.
Zamawiający informuje, iż PSZOK nie zajmuje się jakimkolwiek przetwarzaniem, odzyskiwaniem, utylizowaniem, spalaniem odpadów.
Zamawiający dołącza regulamin PSZOK.

Pytanie 22.
Prosimy o wyłączenie z OC szkód środowiskowych - dotyczy wysypiska i PSZOKU.
Odpowiedź 22.
Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na wyłączenie z OC szkód środowiskowych.
Zamawiający potwierdza, że nie posiada wysypiska odpadów.

Pytanie 23.
Czy na terenie Gminy miały miejsce szkody spowodowane powodziami w 1997 i 2010 r.?
Odpowiedź 23.
Na terenie Gminy nie wystąpiły szkody spowodowane powodziami w 1997 i 2010 r.

Pytanie 24.
Czy wystąpiły szkody spowodowane osuwiskami?
Odpowiedź 24.
Zamawiający informuje, iż nie wystąpiły szkody spowodowane osuwiskami.

Pytanie 25.
Prosimy zmianę zakresu ubezpieczenia budynków nieużytkowanych na ryzyka nazwane
Odpowiedź 25.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zakresu ubezpieczenia.
W zakresie ubezpieczenia nie znajdują się budynki nieużytkowane.

Pytania- zestaw II

Pytanie 26.
I. W związku z okresem ubezpieczenia obejmującym 3 roczne okresy ubezpieczenia wnosimy o włączenie następującej klauzuli:
KLAUZLA ODNOWIENIOWA (dwukrotne odnowienie)
1. W związku wolą kontynuacji współpracy w zakresie ochrony ubezpieczeniowej na okres kolejnych 12 miesięcy, Ubezpieczyciel i Ubezpieczający wspólnie uzgodnili, iż umowa ubezpieczenia będzie odnowiona w kolejnym rocznym (12 miesięcy) okresie ubezpieczenia (zostanie wystawiona kolejna, odrębna polisa), przy zastosowaniu tej samej składki i na takich samych zasadach i warunkach, z wyjątkiem sytuacji, gdy którakolwiek z następujących przesłanek będzie miała zastosowanie na ostatni dzień 11 miesiąca okresu ubezpieczenia niniejszej umowy (w takim przypadku Ubezpieczyciel ma prawo do weryfikacji i zmiany jej warunków, w tym składki i franszyzy redukcyjnej):
a. Współczynnik szkodowości, tj. procentowy stosunek sumy wypłaconych odszkodowań i rezerwy szkodowej do zapłaconej składki brutto jest wyższy niż 30%.
b. Nastąpił wzrost o ponad 10% w planowanych obrotach za kolejne 12 miesięcy, w porównaniu

wyjaśnienie treści S [...].pdf

Wyjaśnienia treści S [...].zip

2021-06-07 14:35 Katarzyna Mazur-Skoczylas Zamawiający zamieszcza zmianę treści SWZ *** UWAGA zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zmiana treści SWZ z [...].docx

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 991