Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-05-2021 13:45:00 |
Składania : | 31-05-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-05-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-10 15:01 | Agnieszka Parzewska | Unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty i wybór najkorzystniejszej oferty w części III. |
2021-06-10 13:51 | Agnieszka Parzewska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. I, II, III. |
2021-06-01 12:46 | Agnieszka Parzewska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części IV i V. |
2021-05-31 10:49 | Agnieszka Parzewska | Informacja z otwarcia ofert. |
2021-05-31 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJACY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt. 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) pn. „Dostawa akcesoriów komputerowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej Część I – Dostawa rysika, przełącznika i zasilacza dla Katedry Architektury Systemów Komputerowych. Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 4 330,00 PLN. Część II – Dostawa switchy dla Katedry Inżynierii Oprogramowania. Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 2 750,00 PLN. Część III – Dostawa dysków, kabla SATA i switcha dla Katedry Inteligentnych Systemów Interaktywnych. Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 4 500,00 PLN. Część IV – Dostawa routera dla Katedry Systemów Decyzyjnych i Robotyki. Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 250,00 PLN. Część V – Dostawa dysków i kart pamięci dla Katedry Systemów Sonarowych. Działając na podst. art. 222 pkt. 4) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 13 500,00 PLN. |
Komunikaty