Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP- 1324/21/76/IR Przebudowa i modernizacja części pomieszczeń w budynku nr 2 znajdującego się na terenie Centralnej Składnicy Uzbrojenia Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji

Sławomir Jastrzębski
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2021 08:20:00
Składania : 07-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-05-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 113.19 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
SWZin.pdf pdf 1346.47 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
PFU CSU 2.pdf pdf 703.58 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
załacznik nr 2 plan sytuacyjny CSU.pdf pdf 1099.64 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
załącznik nr 1- umowa dzierżawy nr 116.2019.pdf pdf 1048.58 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - koncepcja modernizacji warsztatu.pdf pdf 54.28 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
załącznik nr 3.1 - koncepcja modernizacji warsztatu.pdf pdf 121.18 2021-04-19 08:20:00 Postępowanie
zał do edycji.docx docx 32.86 2021-04-20 15:37:12 Publiczna wiadomość
document_2021042814491898.pdf pdf 341.83 2021-04-28 15:00:52 Publiczna wiadomość
document_2021042814492935.pdf pdf 49.86 2021-04-28 15:01:45 Publiczna wiadomość
unie1324.pdf pdf 67.63 2021-05-07 12:48:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 56.13 2021-06-02 11:22:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-02 11:22 Sławomir Jastrzębski Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-05-07 12:48 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 260 ust. 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej Ustawą, informuje, że wyżej wymienione postępowanie zostało unieważnione.


Uzasadnienie:
podstawa prawna:
Art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
podstawa faktyczna:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.05.2021 r. do godz. 10:00 w ww. postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

unie1324.pdf

2021-05-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 906442,58 PLN brutto
2021-04-28 15:01 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego zgodnie z art. 136 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) informuje o wizji lokalnej w obiekcie Komendy Stołecznej Policji, Centralnej Składnicy Uzbrojenia Wydziału Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji w Starej Wsi (gm. Celestynów), gdzie ma być wykonana robota budowlana ustala termin wizji lokalnej na dzień 04.05.2021 r. na godz. 930.

document_20210428144 [...].pdf

2021-04-28 15:00 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 5, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 1:
Prosimy o wyjaśnienie czy instalacja hydrantowa spełnia wymagania w zakresie ciśnienia i wydajności.
Prosimy również o wskazanie odległości w jakiej znajdują się hydranty zewnętrzne i prosimy o informację czy posiadają odpowiednią wydajność - jaką?
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający informuje, że w załączeniu przekazuje protokół z przeglądu i badania parametrów hydraulicznych zewnętrznej sieci przeciwpożarowej DN 80 na terenie CSU w Starej Wsi.

Jednocześnie Zamawiający dokonuje następujących zmian treści SWZ:
Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 05.06.2021 r.
Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
11. Termin składania ofert upływa w dniu 07.05.2021 r., o godz. 10:00 Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
1.Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 07.05.2021 r. godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.
Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

document_20210428144 [...].pdf

2021-04-20 15:37 Sławomir Jastrzębski Załączniki do edycji

zał do edycji.docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 795