Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BP.042.5.8.2020.SN „Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją” zakup i dostawa zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu

Sylwia Nowak
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2021 11:38:00
Składania : 28-04-2021 15:00:00
Otwarcia : 29-04-2021 08:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie konkurencyjności - zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.

Zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740)

I. 1. Przedmiotem zamówienia jest:

zakup i dostawa zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu do projektu pn. „Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Lp.

Nazwa

Liczba sztuk

1.

Monitor interaktywny ze statywem jezdnym – balance box

2 sztuki

2.

Laptop z oprogramowaniem

2 sztuki

 

I.2. Wymagania dotyczące jakości i gwarancja:

Wykonawca gwarantuje, iż oferowany i dostarczony przedmiot zamówienia, jest fabrycznie nowy (nie może być sprzętem powystawowym), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi, spełniający wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, dopuszczony do obrotu i stosowania w Unii Europejskiej.

W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia, do wymiany na wolny od wad i usterek – w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy przekazania instrukcji obsługi w języku polskim i dokumentów gwarancji producenta. Gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia obejmować musi minimum 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia kompletnego, zmontowanego i gotowego do użycia w wyznaczonym miejscu dostawy. Zamawiający w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia żądać będzie przeprowadzenia instruktażu obsługi oraz prezentacji wszystkich funkcji dostarczonego sprzętu, celem weryfikacji wymagań szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

 

I.3. Miejsce dostawy i montażu:

1) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Giżycku, ul. Drzymały 9 - Monitor interaktywny ze statywem jezdnym – balance box – 1 sztuka, Laptop z oprogramowaniem – 1 sztuka,

2) Przedszkole Miejskie Nr 4 w Giżycku, ul. Jagiełły 3 - Monitor interaktywny ze statywem jezdnym – balance box – 1 sztuka, Laptop z oprogramowaniem – 1 sztuka.

 

II.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub/i kapitałowo. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

III.        KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się najwyższą liczbą otrzymanych punktów w kryterium ceny (waga punktowa):

Kryterium ceny: oferowana cena brutto:

Otrzymane punkty cena = (Cena najniższa spośród złożonych ofert / Cena badanej oferty) x 100 pkt

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania: 100 pkt

Liczba otrzymanych punktów= Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena.

 

IV.        TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT:

1 . Oferty należy składać do dnia 23.04.2021 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko .

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy. 

4. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

V.        OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, którego wzór określa załącznik nr 2. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

2. Ceny podane w ofercie i zaakceptowane przez Strony nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

VI. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia zawarcia umowy z wykonawcą.

VII. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko , w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

VIII. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.04.2021 r. do godziny 13:00 w siedzibie Zamawiającego.

IX. Termin związania ofertą: 30 dni.

X. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:

Inspektor Biura Projektów Sylwia Nowak

 

 Załączniki:

     a)    Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

     b)    Załącznik nr 2 Formularz ofertowy

     c)    Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań

     d)    Załącznik nr 4 Regulamin obowiązujący dostawców Urzędu Miejskiego w Giżycku.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 128.78 2021-04-14 11:38:00 Postępowanie
Załacznik Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 202.1 2021-04-14 11:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 356.26 2021-04-14 11:38:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku powiązań.docx docx 347.55 2021-04-14 11:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- Regulamin.pdf pdf 127.53 2021-04-14 11:38:00 Postępowanie
Pismo z modyfikacją zapytania ofertowego i załączników 20.04.2021.pdf pdf 116.64 2021-04-20 12:31:41 Publiczna wiadomość
Zapytanie ofertowe modyfikacja 20.04.2021.pdf pdf 140.03 2021-04-20 12:31:41 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 1 SOPZ.pdf pdf 208.56 2021-04-20 12:31:41 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy modyfikacja 20.04.2021.docx docx 356.44 2021-04-20 12:31:41 Publiczna wiadomość
Pismo z 22.04.2021 BP.042.5.8.2020.SN odpowiedź na pytanie i modyfikacja zapytania ofertowego.pdf pdf 94.13 2021-04-22 09:19:22 Publiczna wiadomość
Zapytanie ofertowe modyfikacja 22.04.2021.pdf pdf 134.29 2021-04-22 09:19:22 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 52.05 2021-04-29 14:46:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 14:46 Sylwia Nowak Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do postępowania na zakup i dostawę zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu do projektu pn. „Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją”, Zamawiający przekazuje w załączeniu informację z otwarcia ofert.
Z poważaniem,
Sylwia Nowak
Biuro Projektów
Urząd Miejski w Giżycku

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-22 09:19 Sylwia Nowak Szanowni Państwo,
w związku z otrzymanym zapytaniem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "„Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją” zakup i dostawa zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu, Zamawiający udziela odpowiedzi oraz modyfikuje zapisy Zapytania ofertowego, co do terminu składania ofert w postępowaniu.
W załączeniu:
1) Pismo z 22.04.2021 r.- odpowiedzi i modyfikacja Zapytania ofertowego,
2) Zapytanie ofertowe po modyfikacji - 22.04.2021 r.
Z poważaniem,
Sylwia Nowak
Biuro Projektów
Urząd Miejski w Giżycku

Pismo z 22.04.2021 B [...].pdf

Zapytanie ofertowe m [...].pdf

2021-04-20 12:31 Sylwia Nowak Szanowni Państwo,
informuję, że Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów Zapytania ofertowego, Załącznika Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy.
Szczegółowy opis wprowadzonych modyfikacji znajduje się z załączonym piśmie BP.042.5.8.2020.SN z dnia 20.04.2021 r.
Do niniejszego komunikatu Zamawiający załącza:
1. Pismo BP.042.5.8.2020.SN z dnia 20.04.2021 r. –modyfikacja Zapytania ofertowego, Załącznika Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy,
2. Zapytanie ofertowe po modyfikacji z 20.04.2021 r.,
3. Załącznik Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po modyfikacji z 20.04.2021 r.,
4. Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy po modyfikacji z 20.04.2021 r.,
Pozostałe zapisy Zapytania ofertowego, Załącznika Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy pozostają bez zmian.
Z poważaniem,
Sylwia Nowak

Pismo z modyfikacją [...].pdf

Zapytanie ofertowe m [...].pdf

Załącznik Nr 1 SOPZ. [...].pdf

Załącznik nr 2 Formu [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia Zgodnie z Załącznikiem Nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Przy czym podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez strony umowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 766