Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-04-2021 11:38:00 |
Składania : | 28-04-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | 29-04-2021 08:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie konkurencyjności - zaproszenie do złożenia oferty cenowej. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zdania kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych, zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego.
Zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740)
I. 1. Przedmiotem zamówienia jest:
zakup i
dostawa zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów
pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu do projektu pn.
„Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego,
walki z ubóstwem i dyskryminacją”.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Nazwa |
Liczba sztuk |
|
1. |
Monitor interaktywny ze statywem jezdnym – balance box |
2 sztuki |
2. |
Laptop z oprogramowaniem |
2 sztuki |
I.2. Wymagania dotyczące jakości i gwarancja:
Wykonawca
gwarantuje, iż oferowany i dostarczony przedmiot zamówienia, jest fabrycznie nowy
(nie może być sprzętem powystawowym), pełnowartościowy, wolny od wad, wykonany zgodnie z normami branżowymi,
spełniający wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami
w tym zakresie, dopuszczony do obrotu i stosowania w Unii Europejskiej.
W przypadku
stwierdzenia przez Zamawiającego wad w dostarczonym towarze Wykonawca
zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia, do wymiany na wolny od wad i usterek –
w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przekazania
instrukcji obsługi w języku polskim i dokumentów gwarancji producenta.
Gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia obejmować musi minimum 24 miesiące
od dnia odbioru przez Zamawiającego.
Zamawiający
wymaga od Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia kompletnego, zmontowanego i
gotowego do użycia w wyznaczonym miejscu dostawy. Zamawiający w trakcie
odbioru przedmiotu zamówienia żądać będzie przeprowadzenia instruktażu obsługi
oraz prezentacji wszystkich funkcji dostarczonego sprzętu, celem weryfikacji
wymagań szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
I.3. Miejsce dostawy i montażu:
1)
Przedszkole Miejskie Nr 1 w Giżycku, ul. Drzymały 9 - Monitor interaktywny ze statywem jezdnym – balance box – 1
sztuka, Laptop z oprogramowaniem – 1 sztuka,
2) Przedszkole Miejskie Nr 4 w Giżycku, ul. Jagiełły 3 -
Monitor interaktywny ze
statywem jezdnym – balance box – 1 sztuka, Laptop z oprogramowaniem – 1 sztuka.
II.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo
lub/i kapitałowo. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia niniejszych
warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
III.
KRYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY:
Przy wyborze
ofert Zamawiający będzie kierował się najwyższą liczbą otrzymanych punktów w
kryterium ceny (waga punktowa):
Kryterium ceny: oferowana cena brutto:
Otrzymane punkty cena = (Cena najniższa spośród złożonych ofert / Cena
badanej oferty) x 100 pkt
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania: 100
pkt
Liczba
otrzymanych punktów= Liczba otrzymanych punktów w kryterium cena.
IV.
TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT:
1 . Oferty należy składać do dnia 23.04.2021 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko .
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i
oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia
dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia
poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy.
4. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
V.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, którego wzór
określa załącznik nr 2. Zaoferowana
cena powinna uwzględniać
wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu
zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie
Wykonawcy, w tym także koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby
Zamawiającego.
2. Ceny podane w ofercie i zaakceptowane przez Strony nie
podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
VI. Termin
wykonania zamówienia: 21 dni
od dnia zawarcia umowy z wykonawcą.
VII. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko , w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).
Komunikacja
pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie
internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
w zakładce dedykowanej postępowaniu.
VIII. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.04.2021 r. do godziny 13:00 w siedzibie Zamawiającego.
IX. Termin związania ofertą: 30 dni.
X. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Inspektor
Biura Projektów Sylwia Nowak
Załączniki:
a) Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
b) Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
c) Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań
d) Załącznik nr 4 Regulamin obowiązujący dostawców Urzędu Miejskiego w Giżycku.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-29 14:46 | Sylwia Nowak |
Szanowni
Państwo, w nawiązaniu do postępowania na zakup i dostawę zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu do projektu pn. „Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją”, Zamawiający przekazuje w załączeniu informację z otwarcia ofert. Z poważaniem, Sylwia Nowak Biuro Projektów Urząd Miejski w Giżycku |
2021-04-22 09:19 | Sylwia Nowak |
Szanowni
Państwo,
w związku z otrzymanym zapytaniem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "„Giżycko i Varena – współpraca na rzecz promowania włączenia społecznego, walki z ubóstwem i dyskryminacją” zakup i dostawa zestawów projekcyjnych do organizacji spotkań partnerskich, warsztatów pomiędzy partnerami grup projektowych, zajęć w przedszkolu, Zamawiający udziela odpowiedzi oraz modyfikuje zapisy Zapytania ofertowego, co do terminu składania ofert w postępowaniu. W załączeniu: 1) Pismo z 22.04.2021 r.- odpowiedzi i modyfikacja Zapytania ofertowego, 2) Zapytanie ofertowe po modyfikacji - 22.04.2021 r. Z poważaniem, Sylwia Nowak Biuro Projektów Urząd Miejski w Giżycku |
2021-04-20 12:31 | Sylwia Nowak |
Szanowni
Państwo,
informuję, że Zamawiający dokonał modyfikacji zapisów Zapytania ofertowego, Załącznika Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy. Szczegółowy opis wprowadzonych modyfikacji znajduje się z załączonym piśmie BP.042.5.8.2020.SN z dnia 20.04.2021 r. Do niniejszego komunikatu Zamawiający załącza: 1. Pismo BP.042.5.8.2020.SN z dnia 20.04.2021 r. –modyfikacja Zapytania ofertowego, Załącznika Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy, 2. Zapytanie ofertowe po modyfikacji z 20.04.2021 r., 3. Załącznik Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po modyfikacji z 20.04.2021 r., 4. Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy po modyfikacji z 20.04.2021 r., Pozostałe zapisy Zapytania ofertowego, Załącznika Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Załącznika Nr 2 Formularz ofertowy pozostają bez zmian. Z poważaniem, Sylwia Nowak Zapytanie ofertowe m [...].pdf |
Komunikaty