Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IKP.7031.1.2021 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Toszek w roku 2021

Krzysztof Morawiec
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 01-04-2021 17:09:00
Składania : 15-04-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg występujących w miejscowościach Gminy Toszek w roku 2021, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do umowy.

Zakres robót obejmuje remont cząstkowy dróg masą mineralno-asfaltową, poprzez:

- ustawienie znaków drogowych zabezpieczających,

- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,

- oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę,

- ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca,

- rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń,

- zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,

- uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku,

- załadunek rumoszu, wywóz i utylizację,

            - usuniecie znaków drogowych zabezpieczających.

Roboty obejmują utrzymanie w należytym stanie technicznym nawierzchni jezdni i polegają na naprawie istniejących oraz nowo powstających ubytków w nawierzchniach jezdni o różnych kształtach.

2. Zamawiający w ramach zadania przewiduje wypełnienie ubytków i wybojów o różnych powierzchniach i średniej głębokości ok. 5 cm, o łącznej szacowanej powierzchni ok. 1450 m2.

3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną i zasadami wiedzy technicznej, przestrzegając przepisów BHP, w sposób powodujący minimalne niedogodności dla mieszkańców.

4.  W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również:

a)  wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia,

b)  ochrona mienia budowy – Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty przekazania terenu budowy do daty odbioru końcowego,

c) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszelkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,

d)  zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa,

e)   oznakowanie realizowanych robót w sposób umożliwiający prawidłową kontrolę obmiaru  miejsc przeznaczonych do remontu  oraz robót zrealizowanych,

f)  uprzątnięcie oraz wywóz kruszywa, kawałków starego asfaltu oraz innych materiałów pochodzących z usuniętych starych nawierzchni, przed przekazaniem danego odcinka drogi do odbioru,

g)    w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu robót lub ich części w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.

5. Rodzaj i specyfika zamówienia uniemożliwia sporządzenie planów oraz rysunków, dlatego zamówienie opisane zostało w postaci dokumentu umożliwiającego jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania.

Wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy.

6. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania prac objętych zamówieniem do 19 listopada 2021 r.

Realizacja zadania obejmuje dwa etapy:

I etap - obejmuje remont cząstkowy wszystkich ubytków powstałych w okresie zimy, w kolejności wskazanej w harmonogramie dostarczonym Wykonawcy wraz z przekazaniem terenu robót - realizacja do 25 czerwca 2021 r.

II etap – obejmujący bieżący remont cząstkowy interwencyjny, t.j. wykonywany w ciągu, 4 dni roboczych od telefonicznego wezwania Zamawiającego, w zależności od jego potrzeb -realizacja w terminie od 26 czerwca 2021 r. do 19 listopada 2021 r. 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 601 185 987

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie cenowe.pdf pdf 588.46 2021-04-01 17:09:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 659.86 2021-04-01 17:09:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 3717.2 2021-04-01 17:09:00 Postępowanie
Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Toszek.pdf pdf 1177.31 2021-04-01 17:09:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.doc doc 27 2021-04-01 17:09:00 Postępowanie
Protokół.pdf pdf 352.2 2021-04-22 15:06:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-22 15:06 Krzysztof Morawiec Za ofertę najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu uznano ofertę złożoną przez Rafalin Sp. z o.o. Sp. Komandytowa z siedzibą ul. Malicka 42, 42-290 Blachownia na kwotę 87,82 zł brutto za 1m2 wypełnionych ubytków i wybojów. Oferta spełnia warunki zawarte w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Protokół.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych Cena za 1 m2 wypełnionego ubytku i wyboju 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - I etap do dnia 25 czerwca 2021 r. II etap od dnia 26 czerwca 2021 r do 19 listopada 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Okres gwarancji - Okres gwarancji 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru prac. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 814