Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-04-2021 17:09:00 |
Składania : | 15-04-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg występujących w miejscowościach Gminy Toszek w roku 2021, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do umowy.
Zakres robót obejmuje remont cząstkowy dróg masą mineralno-asfaltową, poprzez:
- ustawienie znaków drogowych zabezpieczających,
- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych
kształtów,
- oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę,
- ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca,
- rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w
jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń,
- zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
- uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie
zalewą asfaltową po obwodzie ubytku,
- załadunek rumoszu, wywóz i utylizację,
- usuniecie znaków drogowych zabezpieczających.
Roboty obejmują utrzymanie w należytym stanie technicznym nawierzchni jezdni i polegają na naprawie istniejących oraz nowo powstających ubytków w nawierzchniach jezdni o różnych kształtach.
2. Zamawiający w ramach zadania przewiduje wypełnienie ubytków i wybojów o różnych powierzchniach i średniej głębokości ok. 5 cm, o łącznej szacowanej powierzchni ok. 1450 m2.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną i zasadami wiedzy technicznej, przestrzegając przepisów BHP, w sposób powodujący minimalne niedogodności dla mieszkańców.
4. W zakres obowiązków Wykonawcy
wchodzi również:
a) wykonanie wszelkich
niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających
koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia,
b) ochrona mienia budowy
– Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty
przekazania terenu budowy do daty odbioru końcowego,
c) dostarczenie,
zainstalowanie i obsługa wszelkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających
takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp. zapewniając w ten
sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
d) zapewnienie stałych
warunków widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa,
e) oznakowanie
realizowanych robót w sposób umożliwiający prawidłową kontrolę obmiaru miejsc przeznaczonych do remontu oraz robót zrealizowanych,
f) uprzątnięcie oraz wywóz kruszywa, kawałków
starego asfaltu oraz innych materiałów pochodzących z usuniętych starych
nawierzchni, przed przekazaniem danego odcinka drogi do odbioru,
g) w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu robót lub ich części w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
5. Rodzaj i specyfika zamówienia uniemożliwia sporządzenie planów oraz rysunków, dlatego zamówienie opisane zostało w postaci dokumentu umożliwiającego jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania.
Wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy.
6. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania prac objętych zamówieniem do 19 listopada 2021 r.
Realizacja
zadania obejmuje dwa etapy:
I etap - obejmuje
remont cząstkowy wszystkich ubytków powstałych w okresie zimy, w kolejności wskazanej w harmonogramie dostarczonym Wykonawcy wraz z
przekazaniem terenu robót - realizacja do 25 czerwca 2021 r.
II etap – obejmujący bieżący remont cząstkowy interwencyjny, t.j. wykonywany w ciągu, 4 dni roboczych od telefonicznego wezwania Zamawiającego, w zależności od jego potrzeb -realizacja w terminie od 26 czerwca 2021 r. do 19 listopada 2021 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 601 185 987
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-22 15:06 | Krzysztof Morawiec | Za ofertę najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu uznano ofertę złożoną przez Rafalin Sp. z o.o. Sp. Komandytowa z siedzibą ul. Malicka 42, 42-290 Blachownia na kwotę 87,82 zł brutto za 1m2 wypełnionych ubytków i wybojów. Oferta spełnia warunki zawarte w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. |
Komunikaty