- Strona główna
- Postępowanie ID 440823
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2021/BZP 00024473/01 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych - ( nr wew. 3/21 )
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Wójcik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-29 15:40:00
-
Składania2021-04-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-04-12 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-07-02
11:40:16
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Informacja o unieważnieniu postępowania w części dotyczącej zadania nr 10 (pismo nasz znak ZP 828/21) Załączniki |
2021-05-26
15:11:45
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach zadania nr 1 (pismo nasz znak ZP 583/21). Załączniki |
2021-05-20
15:32:33
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu pismo nasz znak ZP564/21 dot. Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach zadania nr 10 Załączniki |
2021-05-20
15:23:32
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu pismo nasz znak ZP 563/21 dot. INFORMACJA O: - unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach zadania nr 6, 7,9 - unieważnieniu czynności unieważnienia postępowania w ramach zadania nr 1 i 10 - unieważnieniu postępowania w ramach zadania nr 6, 7, 9 Załączniki |
2021-05-12
15:00:00
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019r. (Dz.U 2019r. poz. 2019 z póż. zm.) Prawo zamówień Publicznych informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach zadań nr 3, 4, 6, 7, 9.(pismo nasz znak ZP 504/21). Bardzo dziękuję za przygotowanie i złożenie ofert . Załączniki |
2021-05-12
14:56:47
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019r. (Dz.U 2019r. poz. 2019 z póż. zm.) Prawo zamówień Publicznych informuje o unieważnieniu postępowania – w ramach zadań 1, 2, 5, 8, 10 ( pismo nasz znak ZP503/21) Załączniki |
2021-04-14
16:47:27
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Informacja z otwarcia ofert (dokument pdf) Załączniki |
2021-04-13
12:23:28
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo
w załączeniu Informacja z otwarcia ofert . Bardzo dziękuję za przygotowanie i złożenie ofert. Załączniki |
2021-04-12
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
brutto
140
550,00
zł,
w
podziale
na
poszczególne
zadania: Część nr 1 (zadanie nr 1) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Ciechanowie: 15.450,00 zł brutto Część nr 2 (zadanie nr 2) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Garwolinie: 20.100,00 zł brutto Część nr 3 (zadanie nr 3) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Ostrowi Mazowieckiej: 15.000,00 zł brutto Część nr 4 (zadanie nr 4) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Płońsku: 11.700,00 zł brutto Część nr 5 (zadanie nr 5) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Przysusze: 5.400,00 zł brutto Część nr 6 (zadanie nr 6) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Sochaczewie: 21.000,00 zł brutto Część nr 7 (zadanie nr 7) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Węgrowie: 10.050,00 zł brutto Część nr 8 (zadanie nr 8) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Wyszkowie: 18.600,00 zł brutto Część nr 9 (zadanie nr 9) – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Żurominie: 5.250,00 zł brutto Część nr 10 (zadanie nr 10 – policjantów i pracowników pełniących służbę/wykonujących pracę na terenie KPP w Żyrardowie: 18.000,00 zł brutto |
2021-04-07
09:04:09
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Informacja o zmianie Terminu Związania Ofertą Załączniki |
2021-04-06
13:54:02
|
Małgorzata Wójcik |
Szanowni
Państwo w załączeniu Wyjaśnienia treści SWZ oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Zamawiający Informuje, że zmieniona została data składania i otwarcia Ofert na dzień 12.04.2021r. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?