@{ appsTranslations[activeApplication] }
-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 439832
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod
linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.26.1.5.2021 Dostawa urządzeń elektronicznych codziennego użytku dla osób niedosłyszących dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Majewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-25 15:17:00
-
Składania2021-03-25 15:18:00
-
Otwarcie ofert2021-03-25 15:20:00
-
TrybPL - Zamówienie z wolnej ręki (art. 304)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?