Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-3942-5/2021 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie oraz na terenach przyległych do tych budynków

Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2021 10:52:00
Składania : 23-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-04-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 293.14 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
SWZ sprzatanie.pdf pdf 10872.25 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 1.pdf pdf 774.61 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 2.pdf pdf 852.45 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 3.pdf pdf 745.9 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 4.pdf pdf 875.99 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 5.pdf pdf 724.62 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 6.pdf pdf 499.22 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 7.pdf pdf 507.24 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 8.pdf pdf 496.62 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 9.pdf pdf 490.86 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 10.pdf pdf 508.75 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 11.pdf pdf 484.47 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 1 opis zamówienia część 12.pdf pdf 753.29 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 2 formularz ofertowy.doc doc 101.5 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 3 projektowane postanowienia umowy sprzątanie.pdf pdf 881.97 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 4 formularze cenowe.doc doc 104 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 5 jednolity europejski dokument zamówienia.doc doc 185 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 5 jednolity europejski dokument zamówienia.zip zip 86.94 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 6 oświadczenie grupa kapitałowa.doc doc 65.5 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 7 oświadczenie o aktualności.doc doc 59 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 8 wykaz usług.doc doc 40 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
zał. nr 9 zobowiązanie podmiotów wzór.doc doc 31.5 2021-03-23 10:52:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania do SWZ.pdf pdf 2629.53 2021-03-31 15:37:02 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania do SWZ_BZP-3942-5-2021.pdf pdf 6114.26 2021-04-15 17:00:47 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 205.02 2021-04-23 14:55:58 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 3.pdf pdf 968.09 2021-05-05 15:56:32 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 3209.48 2021-05-17 16:49:54 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 5.pdf pdf 1228.77 2021-05-21 13:41:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-21 13:41 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 5.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-05-17 16:49 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-05-05 15:56 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 3.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-04-23 14:55 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami) przekazuje informacje z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia z wartością prawa opcji wynosi:
- dla części 1: 285.525,01 złotych brutto;
- dla części 2: 177.071,46 złotych brutto;
- dla części 3: 512.956,22 złotych brutto;
- dla części 4: 158.651,75 złotych brutto;
- dla części 5: 144.489,60 złotych brutto;
- dla części 6: 32.581,86 złotych brutto;
- dla części 7: 32.581,86 złotych brutto;
- dla części 8: 16.290,93 złotych brutto;
- dla części 9: 32.581,86 złotych brutto;
- dla części 10: 8.885,96 złotych brutto;
- dla części 11: 17.771,92 złotych brutto;
- dla części 12: 11.329,72 złotych brutto.

2021-04-15 17:00 Jolanta Kurek Odpowiedzi na pytania wykonawców do treści SWZ.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-03-31 15:37 Jolanta Kurek Odpowiedzi na pytania do SWZ w przedmiotowym przetargu.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3023