- Strona główna
- Postępowanie ID 437218
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2021/BZP 00020057/01 „Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dostawę gadżetów reklamowych” Oznaczenie sprawy: SAA/2/2021
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Jaworski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-19 11:29:00
-
Składania2021-04-02 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-04-02 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- dalej zwana „SWZ”
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.
2019 i 2020 r. poz. 288, 1492, 1517 i 2275) - dalej zwanej „Pzp”
Nazwa
nadana zamówieniu:
„Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dostawę gadżetów
reklamowych”
Oznaczenie
sprawy:
SAA/2/2021
I.
Nazwa
oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres
strony internetowej prowadzonego postępowania.
Szczecińska
Agencja Artystyczna
Al. Wojska
Polskiego 64
70 - 479 Szczecin
tel. 91 484 00 17
e-mail:
sekretariat@saa.szczecin.pl
Adres strony internetowej prowadzonego
postępowania:
II. Adres strony internetowej, na której
udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty
zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
III. Tryb udzielenia zamówienia oraz
informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z
możliwością prowadzenia negocjacji.
Na podstawie art. 275 pkt 2 Pzp zamawiający udziela
zamówienia w trybie podstawowym, w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy, a następnie
zamawiający może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które
podlegają ocenie w ramach kryterium ceny, a po zakończeniu negocjacji zamawiający
zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych.
IV. Negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które
podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
1.
Zamawiający może
zaprosić jednocześnie wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na
ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu.
2.
Negocjacje
treści ofert:
1)
nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ;
2)
dotyczą wyłącznie tych elementów treści
ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
3.
Prowadzone
negocjacje mają charakter poufny. Zamawiający udostępnia oferty wraz z
załącznikami złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu niezwłocznie po
otwarciu tych ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia ich
otwarcia.
4.
Żadna
ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i
handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do
konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
5. Zamawiający informuje równocześnie wszystkich
wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie
zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania
ofert dodatkowych.
6.
Zaproszenie
do składania ofert dodatkowych zawiera co najmniej:
1)
nazwę oraz adres zamawiającego, numer
telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego
postępowania;
2)
sposób i termin składania ofert
dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz
termin otwarcia tych ofert.
7.
Wykonawca może złożyć
ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty
podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez
zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
8.
Oferta dodatkowa nie
może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w
zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu.
9.
Oferta przestaje wiązać
wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą
korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w
zaproszeniu do negocjacji.
10.
Oferta dodatkowa, która
jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w
zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu, podlega odrzuceniu.
Zamawiający
nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do
negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
VI.
Opis
przedmiotu zamówienia.
1.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik
nr 1 do SWZ.
2.
Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień (CPV):
22462000-6
Materiały reklamowe
3.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie
do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp,
zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Opisując
przypadku
gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 104 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający nie może odrzucić
oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami
technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych,
do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca
udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w
równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.
VII.
Opis części
zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
VIII. Wymagania w zakresie zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp,
jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania.
Zamawiający nie określa wymagań w
zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których
mowa w art. 95 Pzp.
IX. Termin wykonania zamówienia.
30 dni od otrzymania zlecenia jednostkowego do umowy.
X. Projektowane postanowienia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej
umowy.
Wzór umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
XI. Podstawy wykluczenia, o
których mowa w art. 108 Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
1)
będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za
przestępstwo:
a)
udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym
na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a Pzp),
b)
handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego (art.
108 ust. 1 pkt 1 lit. b Pzp),
c)
o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25
czerwca 2010 r. o sporcie (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. c Pzp),
d)
finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym
mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania
stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia,
o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. d Pzp),
e)
o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa
(art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. e Pzp),
f)
pracy małoletnich cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. f
Pzp),
g)
przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów,
o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe (art. 108 ust. 1
pkt 1 lit. g Pzp),
h)
o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15
czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom
przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art.
108 ust. 1 pkt 1 lit. h Pzp)
-
lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa
obcego;
2)
jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub
nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo
komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta
prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1 (art. 108 ust. 1
pkt 2 Pzp);
3)
wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed
upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych
należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp);
4)
wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne
(art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp);
5)
jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych
przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na
celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że
przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie (art. 108 ust. 1
pkt 5 Pzp);
6)
jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 Pzp, doszło
do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego
wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba
że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób
niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia (art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp).
XII. Podstawy wykluczenia, o których mowa w
art. 109 ust. 1 Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający wyklucza także wykonawcę:
1) który naruszył obowiązki dotyczące
płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, chyba że
wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania
ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłaty tych należności (art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp);
2) w stosunku do którego otwarto
likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd,
zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona
albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (art.
109 ust. 1 pkt 4 Pzp);
3) który w sposób zawiniony poważnie
naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy
wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał
lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za
pomocą stosownych dowodów (art. 109 ust. 1 pkt 5 Pzp);
4) który, z przyczyn leżących po jego stronie,
w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo
długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z
wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło
do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego
lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady (art. 109 ust. 1 pkt 7 Pzp);
5) który w wyniku zamierzonego działania
lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji,
że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria
selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez
zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te
informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków
dowodowych (art. 109 ust. 1 pkt 8 Pzp);
6) który w wyniku lekkomyślności lub
niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny
wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie
zamówienia (art. 109 ust. 1 pkt 10 Pzp).
XIII. Informacja o warunkach udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawca
spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub
finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w
wysokości nie mniejszej niż 100 000 PLN.
2. Wykonawca
spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli
wykaże, że wykonał dwie dostawy gadżetów reklamowych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda o
wartości co najmniej 100 000 PLN brutto.
XIV.
Informacja
o podmiotowych środków dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w
okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny
wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki
dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający
żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3
do SWZ.
4. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w
ust. 3, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie
w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o
którym mowa w ust. 3 pkt 1, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w
przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w
art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
XV. Informacja o podmiotowych środków dowodowych
żądanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu.
1. W celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
zamawiający żąda oświadczenia
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Wzór oświadczenia wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, potwierdzającego, że nie zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Wzór oświadczenia o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dotyczącego podmiotów udostępniających zasoby stanowi
Załącznik nr 6 do SWZ.
XVI. Poleganie
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby.
1.
Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków prawnych.
2.
Wykonawca, który polega na zdolnościach
lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
1)
zakres dostępnych wykonawcy zasobów
podmiotu udostępniającego zasoby;
2)
sposób i okres udostępnienia wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi
Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,
odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej,
za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja
ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają
spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec
tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie
określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert,
powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby,
jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach
lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
XVII.
Informacje
dotyczące składania pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
1. W celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający
może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do
złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca
wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w ust. 1, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio
do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego.
5. Przepisy ust. 1-3 stosuje się
odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na
zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym
zasoby na takich zasadach.
6. W przypadku wskazania przez wykonawcę
dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w
ust. 1, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych
baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na
język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych lub dokumentów.
Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania
podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów
elektronicznych, o których mowa w art. 3 pkt 35 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie
identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257
z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”,
zawierających podmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub
dokumenty, przekazywane w postępowaniu, oraz wymagania techniczne i organizacyjne
użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów
elektronicznych, określa rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz.U. poz. 2452).
XIX. Projektowane postanowienia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Wzór umowy w
sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
XX. Informacja o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami,
oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1.
Komunikacja
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a
wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, tj. platformy zakupowej:
2.
Link
do instrukcji dla wykonawców dotyczących :
https://platformazakupowa.pl/strona/45-%20instrukcje
SKŁADANIE OFERT
W POSTĘPOWANIACH:
1.
Instrukcja: Pełna
instrukcja tekstowa składania ofert, wysyłania wiadomości w Ogłoszeniu o
Zamówieniu (UE/PL)
2.
Instrukcja: Przykładowe
składanie oferty, wysyłanie wiadomości w Ogłoszeniu o Zamówieniu (UE/PL)
3.
Instrukcja: Jak
pakować pliki o dużym rozmiarze
4.
Instrukcja: Wycofanie
/ ponowne złożenie oferty
PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI
PLATFORMY:
1.
Instrukcja: Rejestracja,
logowanie oraz reset hasła
2.
Instrukcja: Widok
niezalogowany
3.
Instrukcja: Widok
zalogowany - panel dostawcy
4.
Instrukcja: Usunięcie
konta z www.platformazakupowa.pl
XXI.
Wskazanie
osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.
1.
Zamawiający
dopuszcza również komunikowanie się z wykonawcami przy użyciu poczty
elektronicznej.
2.
Osobami
uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
a)
Tomasz Jaworski
Kierownik ds. Promocji
tel. 91 43 19 585
e-mail: t.jaworski@saa.pl
b)
Marcin Adamczyk
Główny Specjalista
ds. produkcji
tel. 91 43 19
583
e-mail: m.adamczyk@saa.pl
3.
Komunikacja
ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w
szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.
XXII. Termin związania ofertą.
1.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. 01.05.2021,
przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa
termin składania ofert.
2.
W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej
oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w ust. 2,
zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do
wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez
niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3.
Przedłużenie terminu związania ofertą, o
którym mowa w ust. 2, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o
wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
4.
W przypadku gdy zamawiający żąda
wniesienia wadium, przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust.
2, następuje wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest
to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XXIII. Opis sposobu przygotowywania oferty.
1. Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę, z wyjątkiem przypadków określonych w Pzp.
2. Treść
oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach
zamówienia.
3. Oferta
może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
4. Do
upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.
5. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy
z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
XXIV. Sposób oraz termin składania ofert.
A. Sposób składania ofert.
1. Do oferty składanej w odpowiedzi na
ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Wzór oświadczenia o braku
podstaw wykluczenia stanowi
Załącznik nr 8 do SWZ.
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przekazuje się w
postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz
z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzory oświadczenia podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowią odpowiednio Załącznik nr 10 i Załącznik nr 11 do SWZ.
5. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.
125 ust. 1 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym
mowa w art. 118 ust. 3 Pzp sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach
danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.
B. Termin składania ofert.
Do dnia 02.04.2021 r., do godziny 10:00.
XXV.
Termin
otwarcia ofert.
1.
W
dniu 02.04.2021 r. o godzinie 11:00.
2. W
przypadku awarii systemu teleinformatycznego, przy użyciu, którego następuje
składania ofert, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie
określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po
usunięciu awarii.
3. Zamawiający
informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
4. Zamawiający,
najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
5. Zamawiający,
niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte;
2) cenach
zawartych w ofertach.
XXVI. Informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa.
1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem
takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, które zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na stronie internetowej prowadzonego postępowania o:
a)
nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach
prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców,
których oferty zostały otwarte;
b)
cenach zawartych w ofertach.
2. Zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym
zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle
zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich
osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi
podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w
poufności.
3.
W przypadku gdy
dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
XXVII.
Sposób
obliczenia ceny.
1.
Sposób
obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ.
2.
Jeżeli została złożona oferta, której
wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z
ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r.
poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu
zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od
towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
3.
W ofercie, o której mowa w ust. 3,
wykonawca ma obowiązek:
1)
poinformowania zamawiającego, że wybór
jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego;
2)
wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub
usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku
podatkowego;
3)
wskazania wartości towaru lub usługi
objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4)
wskazania stawki podatku od towarów i
usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
XXVIII. Opis kryteriów oceny ofert wraz z
podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Najkorzystniejszą
oferta będzie oferta z najniższą ceną.
XXIX. Wymagania dotyczące wadium, w tym jego
kwota.
1.
Zamawiający
żąda wniesienia wadium w kwocie 1000 zł.
2.
Zgodnie
z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w
jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3.
Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A.,
II O. w Szczecinie - 29 1240 3927 1111 0000 4101 2419 Wniesienie wadium w
pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne
z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków
pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed
upływem terminu składania ofert).
4.
Jeżeli
wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.
97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji
lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5.
W
przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o
których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w
tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawę gadżetów
reklamowych”
Oznaczenie sprawy: SAA/2/2021.
6.
Za
zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub
kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium
musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
7.
Zgodnie
z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w
przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub
poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków
dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106
ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych
dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której
mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została
wybrana:
a)
odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie,
b)
nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
którego oferta została wybrana.
8.
Z
treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi
wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego,
zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty
określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art.
98 ust. 6 Pzp,
9.
Gwarancje
i poręczenia, o
których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory
dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane
zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi
wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4
Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy
złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać
muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane
zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby
zamawiającego.
10.
W
przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na
zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
11.
W
przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na
zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
XXX. Informacje dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający przewiduje obowiązek jego
wniesienia.
1. Zabezpieczenie ustala się w wysokości
nieprzekraczającej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie wnosi
się przed zawarciem umowy. Z treści zabezpieczenia musi wynikać, że
zabezpiecza należyte wykonanie umowy, która zostanie zawarta w wyniku wyboru
oferty wykonawcy w „Postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Dostawę gadżetów
reklamowych”. Oznaczenie
sprawy: SAA/2/2021
2. Zgodnie z art. 450 ust. 1 Pzp, zabezpieczenie
może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest
zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na
wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 Pzp:
1) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku
lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
2) przez ustanowienie zastawu na papierach
wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
terytorialnego;
3) przez ustanowienie zastawu rejestrowego
na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie
rejestrowym i rejestrze zastawów.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu
wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A., II O. w
Szczecinie - 29 1240 3927 1111 0000 4101 2419 Wniesienie zabezpieczenia należytego
wykonania umowy w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą
zabezpieczenia (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego musi nastąpić przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia
publicznego).
5. W przypadku wniesienia wadium w
pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet
zabezpieczenia.
6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w
pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
7. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie
30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie
wykonane.
8. Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie
roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia.
9. Kwota, o której mowa w ust. 8, jest
zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub
gwarancji.
10. Z zastrzeżeniem ust. 8, z treści
gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 450 ust. 1 Pzp musi wynikać bezwarunkowe,
nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta),
zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty
stanowiącej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego przez wykonawcę
(zobowiązanego).
11. W trakcie realizacji umowy wykonawca
może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których
mowa w art. 450 ust. 1 Pzp.
12. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana
z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
13. Gwarancje i poręczenia muszą podlegać
prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń będą
rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy powszechne.
14. W przypadku, gdy wykonawca wnosi
zabezpieczenie w formie gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski,
dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język
polski.
15. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w jednej
lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 450 ust. 1 pkt 2-5
Pzp, wykonawca przed zawarciem umowy może złożyć zamawiającemu projekty
gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 450 ust. 1 pkt 2-5 Pzp, w celu
sprawdzenia zgodności treści gwarancji lub poręczeń z treścią SWZ w zakresie
dotyczącym zabezpieczenia.
XXXI.
Informacja
o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia
takich zamówień.
XXXII.
Informacje
o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego wykonawca, którego ofertę wybrano, składa zamawiającemu:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje
pełnomocnik;
2) jeżeli zostanie wybrana oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.
XXXIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
przysługujących wykonawcy.
1.
Środki
ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu
zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
zamawiającego przepisów ustawy.
2.
Środki
ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie
zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym
na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i
Średnich Przedsiębiorców.
3.
W
postępowaniu odwołanie przysługuje na:
1)
niezgodną
z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2)
zaniechanie
czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był
obowiązany na podstawie ustawy;
4.
Odwołanie
wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
5.
Odwołujący
przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia
odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem
tego terminu.
6.
Domniemywa
się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu
do jego wniesienia, jeżeli przekazanie jego kopii nastąpiło przed upływem
terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7.
Odwołanie
wnosi się w terminie:
1)
5
dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę
jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej,
2)
10
dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
określony w pkt 1;
8.
Odwołanie
wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub
wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia
na stronie internetowej, w przypadku zamówień.
9.
Odwołanie
w przypadkach innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 5 dni od
dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było
powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
10.
Jeżeli zamawiający
mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1)
15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie
Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania;
2)
miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli
zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku
postępowania.
11.
Pisma
w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej
albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do
postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają
opatrzenia podpisem zaufanym.
12.
Pisma
w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu
ustawy z dnia
23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a
pisma w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
XXXIV. Ochrona
danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem
2016/679”.
1.
Zamawiający
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania
ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich
wniesienie.
2.
Skorzystanie
przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3.
Zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania.
4.
W
przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego
protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający
nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.
18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5.
Ograniczenia
zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się
odpowiednio.
6.
W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia
2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia.
7.
Skorzystanie
przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia
2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
8.
W
postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz.
1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego
pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej
ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia
wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
9.
W
postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych
osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
10.
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób
fizycznych jest Szczecińska Agencja Artystyczna:
a)
tel. 91
43 19 571,
b)
e-mail: sekretariat@saa.pl,
c)
adres
strony internetowej: www.saa.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych
jest Tomasz Jaworski: adres e-mail: t.jaworski@saa.pl:
3)
dane osobowe osób fizycznych przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawę gadżetów reklamowych”
Oznaczenie sprawy: SAA/2/2021,
4) w odniesieniu do danych osobowych osób
fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a)
na
podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej
dotyczących;
b)
na
podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych
osobowych;
c)
na podstawie
art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
rozporządzenia 2016/679;
d)
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba
fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza
przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a)
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia
danych osobowych;
b)
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia
2016/679;
c)
na
podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób
fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11.
Wykonawca
ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w
postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia
2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z
art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie,
w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami
(art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
12.
Wykonawca
jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia
2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i
których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
13.
W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z
rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o
udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu
oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w
zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
XXXV.
Wykaz załączników do SWZ stanowiących
jej treść:
1)
Załącznik nr 1 do SWZ -
opis przedmiotu zamówienia;
2)
Załącznik nr 2 do SWZ -
wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)
Załącznik nr 3 do SWZ -
wzór wykazu dostaw;
4)
Załącznik nr 4 do SWZ - wzór
oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp;
5)
Załącznik nr 5 do SWZ -
wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
6)
Załącznik nr 6 do SWZ -
wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 Pzp podmiotu udostępniającego zasoby;
7)
Załącznik nr 7 do SWZ - wzór zobowiązania
podmiotu udostępniającego zasoby;
8)
Załącznik nr 8 do SWZ -
wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia;
9)
Załącznik nr 9 do SWZ -
wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
10)
Załącznik nr 10 do SIWZ - wzór
oświadczenia podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
11)
Załącznik nr 11 do SIWZ - wzór
oświadczenia podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
12)
Załącznik nr 12 do SWZ -
wzór formularza oferty.
Treść SWZ zatwierdzam
...................................................................
(data i podpis kierownika zamawiającego)
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-05-20
09:54:21
|
Tomasz Jaworski |
Szczecin,
dnia
18
maja
2021
r.
Dotyczy: zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę gadżetów reklamowych”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/2/2021 Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) - w skrócie „ustawa Pzp”, Zamawiający informuje: 1) nazwa albo imię i nazwisko, siedziba albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano: GIFT SERWIS, 70-101 Szczecin, ul. Madalińskiego 8 z ceną 109 625,00 PLN Zgodnie z art. 242 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana na podstawie ceny. W takim przypadku najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną. 2) nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ceny zawarte w ofertach: Numer oferty nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty Ceny zawarte w ofertach 1. INTERMEDIA Paweł Kędzierski, 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 17 126 746,58 PLN 2. Butterfly Agencja Reklamowa Agnieszka Borowy 71-662 Szczecin, ul. Myśliwska 8/1 118 015,00 PLN 3. GIFT SERWIS 70-101 Szczecin, ul. Madalińskiego 8 109 625,00 PLN 4. PERFEKT - DRUK - Maciej Wiśniewski 87-300 Kominy, ul. Pliszki 4 Wykonawca nie złożył formularza oferty i nie podał ceny oferty 5. PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2 103 396,50 PLN 6. Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska 30-718 Kraków, ul. Myśliwska 68 154 488,00PLN 7. Promobay Brzoskowski Kamaj sp. j. 61-664 Poznań, ul. Słowiańska 55c 183 861,63 PLN W postępowaniu odrzucono oferty złożone przez wykonawców: 1) Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, 30-718 Kraków, ul. Myśliwska 68, 2) PERFEKT - DRUK - Maciej Wiśniewski, 87-300 Kominy, ul. Pliszki 4, 3) PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2. Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty złożonej przez Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, 30-718 Kraków, ul. Myśliwska 68 Na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwrócił się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, t. do dnia 31 maja 2021 r. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty złożonej przez PERFEKT - DRUK - Maciej Wiśniewski, 87-300 Kominy, ul. Pliszki 4 Wykonawca nie złożył formularza oferty i nie podał ceny oferty. Został złożony plik bez formularza oferty. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty złożonej przez PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2 Wykonawca na wezwanie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie złożył podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Załączniki |
2021-04-27
10:56:21
|
Tomasz Jaworski |
Szczecin,
dnia
26
kwietnia
2021
r.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu Dotyczy: wezwania z art. 307 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) - w skrócie „ustawa Pzp” do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę gadżetów reklamowych”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/2/2021 Na podstawie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający - Szczecińska Agencja Artystyczna, Al. Wojska Polskiego 64, 70 - 479 Szczecin, zwraca się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu związania ofertą do dnia 31 maja 2021 r. Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą (art. 307 ust. 3 ustawy Pzp). Pisemne oświadczenie, o którym mowa w art. 307 ust. 3 ustawy Pzp nie oznacza oświadczenia w formie pisemnej. Zgodnie z art. 307 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku gdy zamawiający żąda wniesienia wadium, przedłużenie terminu związania ofertą, następuje wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca składa pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą w terminie zapewniającym ciągłość terminu związania ofertą. Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą wykonawca przekazuje Zamawiającemu przed upływem terminu związania ofertą. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 i 14 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania niniejszego wezwania. Załączniki |
2021-04-07
12:58:17
|
Tomasz Jaworski |
Szczecin,
dnia
7
kwietnia
2021
r.
Dotyczy: informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) - w skrócie „ustawa Pzp”, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę gadżetów reklamowych”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SAA/2/2021 Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania – 120 000,00 PLN (brutto) Numer oferty Nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte Ceny zawarte w ofertach 1. INTERMEDIA Paweł Kędzierski, 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 17 126 746,58 PLN 2. Butterfly Agencja Reklamowa Agnieszka Borowy 71-662 Szczecin, ul. Myśliwska 8/1 118 015,00 PLN 3. GIFT SERWIS 70-101 Szczecin, ul. Madalińskiego 8 109 625,00 PLN 4. PERFEKT - DRUK - Maciej Wiśniewski 87-300 Kominy, ul. Pliszki 4 Wykonawca nie złożył formularza oferty i nie podał ceny oferty 5. PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2 103 396,50 PLN 6. Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska 30-718 Kraków, ul. Myśliwska 68 154 488,00PLN 7. Promobay Brzoskowski Kamaj sp. j. 61-664 Poznań, ul. Słowiańska 55c 183 861,63 PLN Załączniki |
2021-04-02
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia „Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Dostawę gadżetów reklamowych” Oznaczenie sprawy: SAA/2/2021 przeznaczył kwotę 120 000,00 PLN (brutto) |
2021-03-30
20:46:59
|
Tomasz Jaworski |
Zamawiający
dokonuje
zmiany
SWZ,
punkt
XXII. Termin
związania
ofertą
otrzymuje
brzmienie XXII. Termin związania ofertą. 1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. 01.05.2021, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W związku z powyższym zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert: Termin składania ofert. Do dnia 02.04.2021 r., do godziny 10:00. Termin otwarcia ofert. W dniu 02.04.2021 r. o godzinie 11:00. Załączniki |
2021-03-27
19:17:52
|
Tomasz Jaworski |
Postępowanie:
„Postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
na
„Dostawę
gadżetów
reklamowych”
Oznaczenie
sprawy:
SAA/2/2021
ID
437218
PYTANIA WYKONAWCÓW Szanowni Państwo czy Zamawiający zmienił termin składania ofert? Na platformie (pod tytułem postępowania) pojawił się termin 1 kwietnia (załączamy zrzut ekranu), natomiast nie załączyli Państwo takiej informacji w dokumentach, nie otrzymaliśmy również powiadomienia z platformy o tej zmianie. W nowym SIWZ, dodanym 25.03. na platformę pozostaje wpisany termin składania 29.03. Jaki jest faktyczny termin składania ofert? Ponadto, załącznik 11 do SIWZ nie został poprawiony - nadal jest błąd (w treści: oświadczam, że nie podmiot ten spełnia). Prosimy o weryfikację. W związku z odpowiedziami Zamawiający dokonała zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Co za tym idzie wydłużył okres składania ofert do 1 kwietnia 2021 do godziny 10:00. Stosowna informacja znalazła się w SWZ zamieszczonym do postępowania (poniżej screen). Jednocześnie informujemy, że Zamawiający nie dodawała dokumentu „SIWZ” obowiązującym dokumentem jest SWZ Oraz w ogólny panelu do składania ofert W „Zał nr 11 do SWZ - Zał nr 11 do SWZ - Oświadczenie (warunki udziału) - art. 125 ust. 5 Pzp powinno być: ”oświadczam, że podmiot ten spełnia warunki udziału w postępowaniu” W związku z powyższym Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnia nową wersję Załącznika nr 11 do SIWZ o nazwie „Zał nr 11 do SWZ - Oświadczenie (warunki udziału) - art. 125 ust. 5 Pzp_v1” W zał. nr 12 pkt 8 pozostał zapis o robotach budowalnych, proszę o podmianę załącznika na poprawny. Odpowiedź Zamawiającego: a) W „Zał nr 12 do SWZ - Oświadczenie (wykluczenie) - art. 125 ust. 5 Pzp” powinno być: „wskazuję wartość dostawy objętej obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku od towarów i usług VAT” W związku z powyższym Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnia nową wersję Załącznika nr 12 do SIWZ o nazwie „Zał nr 12 do SWZ - Wzór formularza oferty1.doc” Dzień dobry, Uprzejmie proszę o potwierdzenie zmiany terminu składania ofert, ponieważ nie widzę dokumentu który świadczyłby o zmianie, a termin podany na platformie uległ zmianie na: 01-04-2021 10:00:00 W związku z odpowiedziami Zamawiający dokonała zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Co za tym idzie wydłużył okres składania ofert do 1 kwietnia 2021 do godziny 10:00. Stosowna informacja znalazła się w SWZ zamieszczonym do postępowania (poniżej screen). Oraz w ogólny panelu do składania ofert Dzień dobry, proszę o informację czy dokumenty o sytuacji ekonomicznej i zawodowej (wykaz dostaw) składny jest do oferty? czy na wezwanie zamawiającego? Zgodnie z SWI I. Informacja o podmiotowych środków dowodowych żądanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. 4. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 3, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Załączniki |
2021-03-25
13:59:44
|
Tomasz Jaworski |
Postępowanie:
„Postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
na
„Dostawę
gadżetów
reklamowych”
Oznaczenie
sprawy:
SAA/2/2021
ID
437218
PYTANIA WYKONAWCÓW Szanowni Państwo dziękujemy za odpowiedzi. Ponownie zwracamy się z prośbą o dopuszczenie koszulek damskich ze szwami bocznymi. Podane przez Państwa przykładowe modele dotyczą koszulki niedostępnej (model ze strony KAMS jest wycofany i niedostępny) a model ze strony Carry jest koszulką detaliczną, niedostępną w takim nakładzie. Ponadto, przesłane przez Państwa propozycje nie spełniają pozostałych warunków specyfikacji w zakresie m.in. rodzaju bawełny. Jeśli są Państwo pewni, że istnieje koszulka damska bez szwów bocznych, zgodna ze specyfikacją i dostępna na rynku, prosimy o podanie jej nazwy / numeru katalogowego / producenta. Zamawiający na etapie tworzenia OPZ przeprowadził konsultacje, żaden z podmiotów uczestniczących w konsultacjach nie zgłaszał zastrzeżeń co do opisu poz. 1 – koszulki. Nie mniej Zamawiający dokonuje modyfikacji w opisie przedmiotu zamówienia: 1) T-SHIRT a) opis: gramatura min. 190g/m2, 100% bawełna stabilizowana, t-shirt z krótkim rękawem (krój damski i męski), brak bocznych szwów w męskiej wersji koszulki, w wersji damskiej dopuszczalne szwy boczne , podwójne szwy na ramionach, wzmocniony lycrą ściągacz, taśma wzmacniająca od ramienia do ramienia Szanowni Państwo, zał. numer 4 jest przygotowany na roboty budowlane. Uprzejmie proszę o weryfikację i zamianę na właściwy. Odpowiedź Zamawiającego: „Zał nr 4 do SWZ - Oświadczenie - art. 117 ust. 4 Pzp” dotyczy dostaw. W związku z powyższym Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnia nową wersję Załącznika nr 4 do SIWZ o nazwie „Zał nr 4 do SWZ - Oświadczenie - art. 117 ust. 4 Pzp - Wer. z 25.03.2021r.” Prosimy także o weryfikację zaświadczeń: podmiotu udostępniającego zasoby (wykluczenie) oraz zaświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (spełnienie warunków udziału w postępowaniu). W tytule dokumentu jest zawarta treść "podmiot ten spełnia" i "nie podlega wykluczeniu" a w treści dokumentu "nie podmiot ten spełnia" oraz "nie podmiot ten nie podlega". Proszę o wymianę załączników na dokumenty bez błędów, tak, aby nie budziły wątpliwości co do treści oświadczenia. Odpowiedź Zamawiającego: W „Zał nr 10 do SWZ - Oświadczenie (wykluczenie) - art. 125 ust. 5 Pzp” powinno być: „oświadczam, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu”. W związku z powyższym Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnia nową wersję Załącznika nr 10 do SIWZ o nazwie „Zał nr 10 do SWZ do SWZ - Oświadczenie (wykluczenie) - art. 125 ust. 5 Pzp – Wer. z 25.03.2021r.” 7. Kubek ceramiczny old fashion Do rzetelnej wyceny kubka potrzebna jest dokładniejsza wiedza na temat kolorów zawartych w grafice. Proszę serdecznie o określenie ile kolorów ma zostać nadrukowanych lub przesłanie projektu w celu weryfikacji. Skłaniam do udostępnienia grafiki – dzięki temu unikniemy omyłek i będziemy mieć pewność że wszystko zostało prawidłowo wycenione. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Na tym etapie postępowania Zamawiający nie posiada ostatecznego projektu. Wykonawcy powinny zgodnie z treścią SWZ przewiedzieć znakowanie kalka ceramiczna po pełnym obwodzie kubka (CMYK)+1 kolor wewnątrz kubka. Przy czym technologia CMYK powinna umożliwić wykonanie grafiki w pełnej kolorystyce z przejściem tonalnym Proszę o określenie na jaki okres zostanie zawarta umowa? Umowa będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień jednostkowych. Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony. Czy każda pozycja będzie zamawiana jednorazowo w całym nakładzie? np. Koszulki z pozycji I - 1000 sztuk Asortyment będzie zamawiany sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień jednostkowych. Za zlecenie jednostkowe uznaje się dokument wystawiany przez Zamawiającego zawierający następujące informacje: rodzaj zamawianych gadżetów opisanych w SWZ; informacji o ilości poszczególnych dostaw; termin realizacji zamówienia jednostkowego według klucza dzień, miesiąc, rok. Dzień dobry, Proszę o odpowiedź na poniższe pytania: 1. Koszulka damska Po kontakcie ze wskazanymi firmami otrzymaliśmy informację, że nie posiadają takiej ilości na magazynach, dostawa nie jest przewidziana. Koszulki damskie bez szwów bocznych nie są materiałem reklamowych i nie są dostępne na rynku w wymaganych ilościach. Koszulce damskiej fason nadają szwy boczne. Czy w takim wypadku zamawiający dopuszcza koszulki damskie mające szwy boczne których dodatkowym atutem jest niższa cena? Zamawiający na etapie tworzenia OPZ przeprowadził konsultacje, żaden z podmiotów uczestniczących w konsultacjach nie zgłaszał zastrzeżeń co do opisu poz. 1 – koszulki. Nie mniej Zamawiający dokonuje modyfikacji w opisie przedmiotu zamówienia: 1) T-SHIRT a) opis: gramatura min. 190g/m2, 100% bawełna stabilizowana, t-shirt z krótkim rękawem (krój damski i męski), brak bocznych szwów w męskiej wersji koszulki, w wersji damskiej dopuszczalne szwy boczne , podwójne szwy na ramionach, wzmocniony lycrą ściągacz, taśma wzmacniająca od ramienia do ramienia 2. Słuchawki Opisane słuchawki nie występują już u dostawców, produkt ten został wyprzedany i nie ma przewidzianej dostawy tego produkty. Czy zamawiający dopuszcza słuchawki o bardzo zbliżonych parametrach ale w opakowaniu o innych wymiarach? Zamawiający na etapie tworzenia OPZ przeprowadził konsultacje, żaden z podmiotów uczestniczących w konsultacjach nie zgłaszał zastrzeżeń co do opisu poz. 6 – słuchawki. Nie mniej Zamawiający dokonuje modyfikacji w opisie przedmiotu zamówienia: 6) SŁUCHAWKI BEZPRZEWODOWE a) opis : lekkie słuchawki Bluetooth® wyposażone w wewnętrzny akumulator zapewniający maksymalnie 2,5 godziny muzyki bez przerwy przy maksymalnej głośności. Słuchawki wyposażone są w wbudowaną kontrolę muzyki i mikrofon. Etui z twardego tworzywa sztucznego ma na celu ochronę. Słuchawki zawierają kabel ładujący Micro USB. Zakres roboczy Bluetooth® wynosi 10 metrów. Czas ładowania wynosi 1,5 godziny. Plastik ABS b) wymiary : 2,70 cm x 5,80 cm x 6,5 cm (zakres dopuszczalnych wymiarów +/-0,5 cm) c) znakowanie: tampodruk 1 kolor na etui, d) nakład razem 300 sztuk: jeden projekt znakowania e) projekt przekazany elektronicznie w formie plików pdf, (poniżej rysunek poglądowy) Załączniki |
2021-03-24
11:19:15
|
Tomasz Jaworski |
Postępowanie:
„Postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
na
„Dostawę
gadżetów
reklamowych”
Oznaczenie
sprawy:
SAA/2/2021
ID
437218
PYTANIA WYKONAWCÓW Dzień dobry, uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania do OPZ: poz. 1 koszulka - Wymagają Państwo dostawy koszulek bez szwów bocznych, w podziale na damskie i męskie, a koszulki damskie zawsze posiadają szwy boczne (ponieważ koszulki damskie są taliowane). Czy Zamawiający dopuszcza aby koszulki damskie posiadały szwy boczne? ODPOWIEDŹ W asortymencie różnych producentów koszulek znajdują się koszulki damskie szyte bez szwów bocznych np.: https://kams.com.pl/p6878,tsdneutral-t-shirt-damski-brak-szwow-bocznych-100-bawelny-190-g-m%C2%B2-5-kolorow-s-2xl.html https://carry.pl/odziez-damska/koszulki-damskie/bezszwowa-koszulka-czerwony-DZ-2N-031 Z uwagi na powyższe Zamawiający nie dopuszcza koszulek damskich ze szwami bocznymi poz. 2 - koszulka polo - uprzejmie proszę o załączenie do postępowania grafiki, jaką Zamawiający zamierza mieć na koszulce - cena haftu zależy od skomplikowania wzoru i gęstości i ilości ściegów. Na tym etapie postępowania Zamawiający nie posiada ostatecznego projektu. Wykonawcy powinny zgodnie z treścią SWZ przewiedzieć znakowanie full Kolor wielkość ok 10 cm x 5 cm poz. 8 czapka - czy nadruk na obu wariantach kolorystycznych czapki będzie identyczny? Zamawiający przekaże jeden projekt znakowania w dwóch wariatach kolorystycznych (zgodnie z kolorystyką czapek w opisie przedmiotu zamówienia) Zapis umowy par. 6 - czy kara umowna za opóźnienie w dostawie jednego rodzaju asortymentu liczona będzie od całości wartości umowy, czy tylko od wartości zamówionej i opóźnionej pozycji? Z góry dziękujemy za wyjaśnienia Wartość kar umownych naliczana będzie od wartości poszczególnych zleceń jednostkowych realizowanych w toku postępowania Pytanie do sposobu składania oferty: w który miejscu załączyć ofertę zał. 12? czy na pewno ma być umieszczony w części objętej tajemnicą przedsiębiorstwa? Zamawiający dokonał stosownych zmian w formularzu oferty. w którym miejscu załączyć potwierdzenie wpłaty wadium? 1. Formularz składania oferty W sekcji Formularz należy dołączyć wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które wcześniej zostały podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy. W celu dołączenia więcej niż jednego pliku, wykonawca powinien przeciągnąć wszystkie pliki jednocześnie do okienka Załączniki. Pliki dodawane jeden po drugim będą się zastępować Jeśli Państwa oferta składa się z większej liczby plików, prosimy załączyć na Platformie Zakupowej folder skompresowany (np. .zip .7Z). Załączenie plików w folderze skompresowanym będzie również skutkowało prawidłowym złożeniem oferty w przetargu. w którym miejscu załączyć oświadczenie o sytuacji finansowej? Pytanie do sposobu składania oferty: w który miejscu załączyć ofertę zał. 12? czy na pewno ma być umieszczony w części objętej tajemnicą przedsiębiorstwa? w którym miejscu załączyć potwierdzenie wpłaty wadium? 1. Formularz składania oferty W sekcji Formularz należy dołączyć wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które wcześniej zostały podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy. W celu dołączenia więcej niż jednego pliku, wykonawca powinien przeciągnąć wszystkie pliki jednocześnie do okienka Załączniki. Pliki dodawane jeden po drugim będą się zastępować Jeśli Państwa oferta składa się z większej liczby plików, prosimy załączyć na Platformie Zakupowej folder skompresowany (np. .zip .7Z). Załączenie plików w folderze skompresowanym będzie również skutkowało prawidłowym złożeniem oferty w przetargu. w którym miejscu załączyć zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia? Opis przedmiotu zamówienia nie jest formularzem do złożenia Zamawiający wskazuje jakie załączniki wgrać dla części jawnej i niejawnej, jednak nie ma wśród nich ww dokumentów (poza zał. 12 który wskazany jest w części niejawnej). Zamawiający dokonał stosownych zmian w formularzu oferty. Proszę o informację, jaka jest tolerancja wymiarów określonych w OPZ. Stosowna tolerancja wymiarów poszczególnych gadżetów reklamowych została jasno określona w OPZ Szanowni Państwo poz. 6 - słuchawki - brak na rynku produktu spełniającego specyfikację z SIWZ. Opis produktu jest połączeniem kilku opisów różnych modeli słuchawek, na rynku nie istnieje taki produkt. W załączeniu przesyłam propozycje zbliżone, alternatywne. Proszę o weryfikację i wybór modelu spośród istniejących na rynku i dostępnych. W przypadku wybrania modelu inny, niż proponowane, proszę o załączenie zdjęcia oczekiwanego produktu. W załączeniu przesyłamy dokument z opisem, zdjęciami i dostępnymi wariantami kolorystycznymi słuchawek. W razie pytań dodatkowych jesteśmy do dyspozycji. Zamawiający na etapie tworzenia OPZ przeprowadził konsultacje, żaden z podmiotów uczestniczących w konsultacjach nie zgłaszał zastrzeżeń co do opisu poz. 6 – słuchawki. Na tym etapie Zamawiający nie zamierza zmieniać opisu 6 – słuchawki. Czy podana przez Państwa kwota przeznaczona na to postępowanie to kwota netto, czy brutto? Zamawiający określił jedynie szacowaną wartość zamówienia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami jest to kwota bez podatku VAT. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia zostanie udostępniona w momencie otwarcia ofert. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?