- Strona główna
- Postępowanie ID 434823
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie i dostarczenie roll-upów dla Urzędu Dozoru Technicznego
Wystawiający
-
UżytkownikIlona Lisińska-Salata
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Dozoru Technicznego. Centrala DS
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-12 16:12:00
-
Składania2021-03-25 14:42:57
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie przez
Państwa oferty na wykonanie i
dostarczenie roll-upów zgodnie z poniższym opisem.
1.
Oferta powinna być
przygotowana na załączniku nr 1 i zawierać:
a)
Datę oferty.
b)
Dane oferenta.
c)
Adresata oferty.
d)
Ceny w PLN netto i brutto.
e)
Oferowane usługi.
f)
Podpis z pieczęcią osoby
sporządzającej ofertę.
g)
Termin ważności oferty.
2.
Uzupełnione lub wykreślone
oświadczenie RODO – załącznik 2.
3.
Informację o spełnianiu/nie
spełnianiu klauzul społecznych– załącznik 3.
I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie roll-upów zgodnie z poniższym opisem.
Specyfikacja:
1.
Wymiary: wysokość 200 - 220
cm x szerokość 100 cm.
2.
Ilość sztuk: 124
3.
Opis:
·
wydruk plików
graficznych na material blockout
·
wydruk
laminowany
·
nowoczesny design
·
chromowane wykończenie
·
konstrukcja
kasety wykonana z wysokiej jakości aluminium
·
regulowane
nóżki stabilizujące
·
blokady na
górnej listwie – ochrona przed zwinięciem się materiału razem z górną listwą do
kasety
·
torba
transportowa w kolorze czarnym z okienkiem na wizytówkę lub opis
·
rok gwarancji
na użytkowanie.
4.
Grafika: zgodnie z projektem Zamawiającego
– 6 różnych projektów
5.
Termin realizacji zamówienia
– 15 dni roboczych na dostarczenie do siedziby zamawiającego gotowych
roll-upów. Termin liczony jest od daty przesłania przez Zamawiającego gotowych
plików graficznych.
II.
WARUNKI REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
1.
Po upływie terminu
składania ofert na platformie zakupowej trzech wykonawców najwyżej ocenionych
poproszonych zostanie o dostarczenie do
siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie przykładowego roll-upu (do
oceny jakości i estetyki). Termin na
dostarczenie przykładowego roll-upy od daty przesłania e-maila z prośbą to 4
dni robocze. Roll-upy otrzymane po tym czasie nie będą oceniane. Po dokonaniu
oceny jakościowej towar zostanie odesłany do Wykonawcy na koszt Zamwiającego.
2.
Usługa realizowana będzie
na podstawie zlecenia/umowy.
3.
Termin realizacji 15 dni
roboczych od daty otrzymania gotowych plików graficznych.
4.
Roll-upy dostarczone będą
do jednostek Urzędu Dozoru Technicznego na koszt Wykonawcy – 33 lokalizacje na
terenie Polski. Cena powinna zawierać koszt dostawy oraz wniesienia do UDT.
5.
Po dostarczeniu do
jednostek UDT Zamawiający dokona ilościowego i jakościowego odbioru towaru, po
którym nastąpi podpisanie protokołu odbioru bez uwag lub z uwagami.
6.
W razie stwierdzenia w
protokole odbioru wad jakościowych, Wykonawca usunie wady oraz dostarczy, na
swój koszt, przedmioty wolne od wad, w terminie do 5 dni od dnia podpisania
protokołu ze stwierdzonymi wadami.
III.
KRYTERIUM WYBORU
Kryterium wyboru oferty
1: Cena – 95%
Kryterium wyboru oferty
2: Klauzule społeczne
– 5 %
L.P. |
Kryterium wyboru oferty |
Punktacja % (waga) |
Zasady punktacji |
1. |
Cena |
95% |
(cena brutto oferty
najniższej/ cena brutto oferty badanej) x 95 |
2. |
Klauzule społeczne |
5% |
Wykonawca oświadcza, że podczas realizacji
przedmiotu umowy spełni klauzule społeczne. ·
stosowanie klauzuli – 5 pkt ·
brak stosowania klauzuli – 0 pkt |
3. |
Ocena jakościowa i estetyka |
UWAGA: Po upływie terminu
składania ofert na platformie zakupowej trzech wykonawców najwyżej ocenionych
poproszonych zostanie o dostarczenie
do siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie przykładowego rollu-pu
(do oceny jakości i estetyki). Termin
na dostarczenie przykładowego roll-upy od daty przesłania e-maila z prośbą to
4 dni robocze. |
Punkty przyznane ofercie w ramach poszczególnych
kryteriów oceny ofert zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie
najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w zapytaniu
ofertowym.
IV.
ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Realizacja usługi odbywać się będzie
na podstawie zawartego zlecenia/umowy.
2.
Płatność za wykonanie przedmiotu zlecenia/umowy
będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 21 dni od daty
wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym
faktury/rachunku. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku
Zamawiającego.
3.
W przypadku zmiany stawki podatku od
towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji zamówienia, obowiązująca będzie
stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z
zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie
odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto.
4.
Faktura/rachunek będzie wystawiona
na: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, NIP:
522-000-46-17.
5.
Urząd Dozoru Technicznego nie
dokonuje przedpłat.
W przypadku pytań prosimy o kontakt
z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Urzędu Dozoru Technicznego: Iloną
Lisińska-Salata tel. 22 57 22 260, kom. 517 886 563.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-03-25
14:42:57
|
Ilona Lisińska-Salata |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Szanowni
Państwo,
Dziękujemy za wszystkie złożone oferty dotyczące zapytania. Ze względów technicznych, organizacyjnych oraz asortymentowych Zamawiający anuluje niniejsze zapytanie ofertowe. Wkrótce ogłoszone zostanie nowe zapytanie dotyczące wykonania i dostarczenia roll-upów dla UDT z aktualnym opisem przedmiotu zamówienia, parametrami oraz wielkością zapotrzebowania. Już teraz zapraszamy do złożenia ofert. Pozdrawiam Ilona Lisińska-Salata |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?