Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 04-03-2021 13:19:00 |
Placing offers : | 18-03-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 18-03-2021 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
1.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu
komputerowego
z oprogramowaniem, macierzy dyskowej, urządzeń drukujących, wielofunkcyjnych
oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części/zadania:
Zadanie 1 - Zakup i dostawa macierzy
dyskowej do serwera dla Wydziału GKiK
Zadanie 2 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek
laserowych
oraz licencji na oprogramowanie biurowe
Zadanie 3 - Zakup i dostawa urządzeń
wielofunkcyjnych
Zadanie 4 - Zakup i dostawa niszczarek wysokiego bezpieczeństwa
2021-04-02 13:52 | Katarzyna Tarkowska |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu Nr 2 |
2021-04-01 12:54 | Katarzyna Tarkowska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu Nr 3. |
2021-03-30 13:47 | Katarzyna Tarkowska |
Szanowni
Państwo, w załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie Zadania Nr 4 |
2021-03-26 14:06 | Katarzyna Tarkowska |
Szanowni
Państwo, w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu Nr 1. |
2021-03-18 13:38 | Katarzyna Tarkowska |
W
załączeniu
przekazuję
informację
o
której
mowa
w
art.
222
ust.
5
ustawy
Pzp. |
2021-03-18 10:00 | Buyer message |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi:
234.500,00
zł
w
tym: Zadanie Nr 1 - 115 000,00 zł. Zadanie Nr 2 - 68 050,00 zł. Zadanie Nr 3 - 22 000,00 zł Zadanie Nr 4 - 29 450,00 zł. |
2021-03-17 09:08 | Katarzyna Tarkowska | Zamawiający informuje, że zgodnie z zamieszczonymi w dniu 15 marca dokumentami: ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia, treścią wiadomości w formie komunikatu publicznego oraz informacją na stronie głównej postępowania, termin składania ofert upływa dnia 18.03.2021 r. o godzinie 10:00. W załączeniu skorygowana treść pisma. |
2021-03-15 13:41 | Katarzyna Tarkowska | W związku z koniecznością dokonania zmiany SWZ Zamawiający informuje iż termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 18.03.2021 r.. Jednocześnie w załączniku zostało zamieszczone pismo z dokonaną zmianą oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2021-03-11 09:26 | Katarzyna Tarkowska |
W
związku
z
koniecznością
dokonania
zmiany
SWZ
Zamawiający
informuje
iż
termin
składania
ofert
zostaje
przedłużony
do
dnia
16.03.2021
r. Jednocześnie zamieszczony zostaje NOWY Załącznik Nr 6 - Wzór Umowy dla Zadania Nr 1 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - |
2021-03-11 09:16 | Katarzyna Tarkowska |
W
załączeniu
pytania
oraz
udzielone
odpowiedzi
dotyczące
przedmiotowego
postępowania. Dodatkowo Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania ofert na dzień 16 marca 2021 roku godzina 10:00, zamieszczony zostanie ponadto NOWY Załącznik Nr 6 a - Wzór Umowy dla Zadania Nr 1 |
2021-03-08 10:45 | Katarzyna Tarkowska | W załączeniu pytania oraz udzielone odpowiedzi dotyczące przedmiotowego postępowania. |
Announcements