Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/5/2021/ZO Sukcesywna dostawa środków czystości, sprzętu gospodarczego, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego.

Termin:
Zamieszczenia : 04-03-2021 12:31:00
Składania : 12-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 12-03-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego na sukcesywną dostawę środków czystości, sprzętu gospodarczego, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, w podziale na dwa pakiety. 



Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł. netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.


1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik "Formularz asortymentowo-cenowy". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez oferentów na całość asortymentu w danym pakiecie.

Kody CPV: 

33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety,

39224000 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju, 

39830000 - Środki czyszczące.


2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych.

3. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 22.03.2021 r

4. Warunki płatności: przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.  

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Należy załączyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy.

1) Ceną oferty jest wartość brutto obliczona w formularzu asortymentowo-cenowym - zgodnie ze wzorem załącznika.

2) Oferent określi ceny na wszystkie pozycje zamówienia wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym:

a) wszystkie pozycje muszą zawierać cenę jednostkową,

b) cena jednostkowa każdej pozycji musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również rabaty, upusty, koszty dostawy i szkolenia),

 c) wartość brutto danej pozycji ma wynikać z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT.

 

Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz asortymentowo-cenowy.xls xls 48.5 2021-03-04 12:31:00 Postępowanie
Wzór umowy.doc doc 96 2021-03-04 12:31:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA .docx docx 528.82 2021-04-02 10:16:08 Publiczna wiadomość
Modyfikacja pakietu nr 2.docx docx 515.22 2021-03-05 13:07:36 Publiczna wiadomość
Zmodyfikowany formularz asortymentowo-cenowy.xls xls 36.5 2021-03-05 13:07:36 Publiczna wiadomość
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA.docx docx 513.72 2021-03-10 09:44:47 Publiczna wiadomość
ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE (II).docx docx 514.06 2021-03-10 14:48:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-02 10:16 Wioleta Bujarska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie o wyniku postępowania.



Z poważaniem,
Wioleta Bujarska.

OGŁOSZENIE O WYNIKU [...].docx

2021-03-10 14:48 Wioleta Bujarska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie (II).



Z poważaniem,
Wioleta Bujarska

ODPOWIEDZ NA ZAPYTAN [...].docx

2021-03-10 09:44 Wioleta Bujarska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zapytania.


Z poważaniem,
Wioleta Bujarska

ODPOWIEDZI NA ZAPYTA [...].docx

2021-03-05 13:07 Wioleta Bujarska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam zmodyfikowany formularz asortymentowo - cenowy w zakresie pakietu nr 2.




Z poważaniem,
Wioleta Bujarska

Modyfikacja pakietu [...].docx

Zmodyfikowany formul [...].xls

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pakiet nr 1. Środki czystości oraz sprzęt gospodarczy Wartość (RAZEM) wynikająca z załączonego formularza asortymentowo-cenowego. 1 rok Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
ul. Prusicka 53-55
55-100, Trzebnica
(0)
2 Pakiet nr 2. Papiery toaletowe, ręczniki papierowe, mopy oraz mydło w płynie Wartość (RAZEM) wynikająca z załączonego formularza asortymentowo-cenowego. 1 rok Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
ul. Prusicka 53-55
55-100, Trzebnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Oświadczam, że zapoznałem/am się ze wzorem umowy i akceptuję wszystkie zawarte w nim warunki. Jeśli Zamawiający wybierze moja ofertę, zobowiązuję się podpisać umowę. Proszę wpisać „POTWIERDZAM”. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1125