Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2021 12:31:00 |
Składania : | 12-03-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-03-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego na sukcesywną dostawę środków
czystości, sprzętu gospodarczego, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, w podziale na dwa pakiety.
Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości
poniżej kwoty 130 000,00 zł. netto, do którego nie znajdują zastosowania
przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U.2019.2019) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik "Formularz asortymentowo-cenowy". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez oferentów na całość asortymentu w danym pakiecie.
Kody CPV:
33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i
serwety,
39224000 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
39830000 - Środki czyszczące.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne
nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych.
3. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy - jednak nie wcześniej niż od dnia 22.03.2021 r
4. Warunki płatności:
przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Należy załączyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy.
1) Ceną oferty jest wartość brutto obliczona w formularzu
asortymentowo-cenowym - zgodnie ze wzorem załącznika.
2) Oferent określi ceny na wszystkie pozycje zamówienia wymienione w
formularzu asortymentowo-cenowym:
a) wszystkie pozycje muszą zawierać cenę jednostkową,
b) cena jednostkowa każdej pozycji musi obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również rabaty, upusty, koszty
dostawy i szkolenia),
c) wartość brutto danej pozycji ma
wynikać z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT.
Zamawiający ma prawo do zamknięcia
postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość
odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-02 10:16 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie o wyniku postępowania. Z poważaniem, Wioleta Bujarska. |
2021-03-10 14:48 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie (II). Z poważaniem, Wioleta Bujarska |
2021-03-10 09:44 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zapytania. Z poważaniem, Wioleta Bujarska |
2021-03-05 13:07 | Wioleta Bujarska |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przesyłam zmodyfikowany formularz asortymentowo - cenowy w zakresie pakietu nr 2. Z poważaniem, Wioleta Bujarska |
Komunikaty