- Strona główna
- Postępowanie ID 430216
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SOM/03/2021 „Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.”
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Łakota
-
Organizacja
-
OddziałWydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-02 11:17:00
-
Składania2021-03-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-03-12 12:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-03-31
15:28:22
|
Szymon Łakota |
Wybór
Wykonawcy: Szanowni Państwo, w związku z postępowaniem przetargowym prowadzonym w trybie podstawowym na „Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.”na podstawie art. 253 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, iż do realizacji niniejszego postępowania została wybrana firma: PPHU Perfekt Benek Benek Grzegorz, 43-241 Łąka, ul. 1000-lecia 3 Ilość punktów w kryterium cena po złożeniu oferty dodatkowej 100,00. Cena oferty dodatkowej 51.000,00 zł. – brutto. Streszczenie i porównanie ofert. 1. Agro – Service Piotr Kulak, 40-833 Katowice, ul. Obroki 130. Cen oferty brutto: 66.567,60 zł. – bez zmiany. Ilość punktów w kryterium cena: 76,61. 2. Arma – Service Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 80 lok 5, 00-175 Warszawa, Cen oferty brutto za miesiąc: 68.759,34 zł. – bez zmiany. Ilość punktów w kryterium cena: 74,17. 3. Zakład Usług Komunalno – Budowalnych „ZUKOMB” Zbigniew Słysz, ul. Brzeźińska 50, 41-404 Mysłowice. Cen oferty brutto za miesiąc: 58.425,00 zł. Cena oferty dodatkowej: 51.500,00 zł. Ilość punktów w kryterium cena: 99,03. 4. „Sprint Golemo” Sp. z o.o., ul. Serdeczna 6, 43-100 Tychy. Cena oferty brutto: 64.206,00 zł. – bez zmiany. Ilość punktów w kryterium cena: 79,43 5. Ever Cleaning Sp. z o.o, ul. Arkuszowa 39,01-934 Warszawa. Cena oferty brutto: 671.817,15 zł. – po poprawce pisarskiej kwota brutto: 37 323,18 – odrzucona. 6. Firma Usługowa „Aga” Agnieszka Kasińska, 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5, kwota oferty brutto: 52.900,00 zł. Cena oferty dodatkowej: 52.000,00 zł. Ilość punktów w kryterium cena: 98,08 7. PPHU Perfekt Benek Benek Grzegorz, 43-241 Łąka, ul. 1000-lecia 3 kwota oferty brutto: 59.230,00 zł. Cena oferty dodatkowej 51.000,00 zł. Ilość punktów w kryterium cena: 100,00. Ponadto informujemy, iż z postępowania została odrzucona oferta firmy: Ever Cleaning Sp. z o.o, ul. Arkuszowa 39,01-934 Warszawa. Podstawa prawna: art. 226 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – oferta niezgodna z warunkami zamówienia. Uzasadnienie: Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ określił jednoznacznie okres realizacji usługi na 548 dni od dnia podpisania umowy (tj. 18 miesięcy), wskazując jednocześnie, iż w formularzu oferty należy wpisać: „cena za miesiąc kompleksowego sprzątania obiektów i utrzymania czystości:” W związku z wpisaniem przez firmę Ever Cleaning kwoty brutto za całość realizacji umowy, a nie za miesiąc sprzątania obiektów, Zamawiający przyjął, że podana kwota brutto dotyczy 18 miesięcy zgodnie z SWZ. Zamawiający podzielił cenę oferty przez 18 miesięcy i otrzymał miesięczną cenę za wykonanie usług w wysokości 37.323,18 zł. brutto. Przedstawione wyżej wyliczenie zostało przez firmę Ever Cleaning zakwestionowane w pisemnych wyjaśnieniach złożonych w dniu 16.03.2021r. z których to wynika, iż de facto zaproponowana cena miesięczna brutto to: 55.984,76 zł. Wyjaśnienia te nie mogą zostać uwzględnione gdyż rodziłoby to podejrzenia dotyczące niedopuszczalnych negocjacji ceny oferty. Na tej podstawie Zmawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty firmy. Informujemy, iż przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w Ustawie Prawo zamówień publicznych Z poważaniem Załączniki |
2021-03-31
15:23:54
|
Szymon Łakota |
Informacja
z
otwarcia
ofert
dodatkowych: Tychy, dnia 31.03.2021 r. Informacja z otwarcia ofert dodatkowych : Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 1.089.055,53 zł. 1. Agro – Service Piotr Kulak, 40-833 Katowice, ul. Obroki 130. Cen oferty brutto: 66.567,60 zł. – bez zmiany. 2. Arma – Service Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 80 lok 5, 00-175 Warszawa, Cen oferty brutto za miesiąc: 68.759,34 zł. – bez zmiany. 3. Zakład Usług Komunalno – Budowalnych „ZUKOMB” Zbigniew Słysz, ul. Brzeźińska 50, 41-404 Mysłowice. Cen oferty brutto za miesiąc: 58.425,00 zł. Cena oferty dodatkowej: 51.500,00 zł. 4. „Sprint Golemo” Sp. z o.o., ul. Serdeczna 6, 43-100 Tychy. Cena oferty brutto: 64.206,00 zł. – bez zmiany. 5. Ever Cleaning Sp. z o.o, ul. Arkuszowa 39,01-934 Warszawa. Cena oferty brutto: 671.817,15 zł. – po poprawce pisarskiej kwota brutto: 37 323,18 – odrzucona. 6. Firma Usługowa „Aga” Agnieszka Kasińska, 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5, kwota oferty brutto: 52.900,00 zł. Cena oferty dodatkowej: 52.000,00 zł. 7. PPHU Perfekt Benek Benek Grzegorz, 43-241 Łąka, ul. 1000-lecia 3 kwota oferty brutto: 59.230,00 zł. Cena oferty dodatkowej. Załączniki |
2021-03-12
15:12:25
|
Szymon Łakota |
Informacja
z
otwarcia
ofert: Data otwarcia ofert: 12.03.2021 r. godzina 12:00 1. Agro – Service Piotr Kulak, 40-833 Katowice, ul. Obroki 130. Cen oferty brutto: 66.567,60 zł. 2. Arma – Service Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 80 lok 5, 00-175 Warszawa, Cen oferty brutto za miesiąc: 68.759,34 zł. 3. Zakład Usług Komunalno – Budowalnych „ZUKOMB” Zbigniew Słysz, ul. Brzeźińska 50, 41-404 Mysłowice. Cen oferty brutto za miesiąc: 58.425,00 zł. 4. „Sprint Golemo” Sp. z o.o., ul. Serdeczna 6, 43-100 Tychy. Cena oferty brutto: 64.206,00 zł. 5. Ever Cleaning Sp. z o.o, ul. Arkuszowa 39,01-934 Warszawa. Cena oferty brutto: 671.817,15 zł. – po poprawce pisarskiej kwota brutto: 37 323,18 6. Firma Usługowa „Aga” Agnieszka Kasińska, 43-170 Łaziska Górne, ul. Energetyków 5, kwota oferty brutto: 52.900,00 zł. 7. PPHU Perfekt Benek Benek Grzegorz, 43-241 Łąka, ul. 1000-lecia 3 kwota oferty brutto: 59.230,00 zł. Załączniki |
2021-03-12
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | kwota: 1.089.055,53 zł. |
2021-03-12
08:33:08
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo
Zmieniamy termin otwarcia ofert na 12.03.2021 r. na godzinę 12:00. Terminy składania ofert oraz termin związania ofertą pozostają bez zmiany. |
2021-03-09
13:36:06
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo
W załączeniu wyjaśnienia i zmiany - 09.03.2021 r Na podstawie art. 286 ustawy Prawo Zamówień publicznych, wyjaśniamy i zmieniamy zapisy SWZ oraz ogłoszeniu: 1. Czy Zamawiający zapewni we własnym zakresie i na własny koszt szafki dla pracowników Wykonawcy w strefie czystej i brudnej? Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt szafki dla pracowników. 2. Prosimy o potwierdzenie, że usługa jest realizowana tylko w dni robocze zgodnie z 2.3. SWZ? Odpowiedź: W przypadku ewentualnego wystąpienia konieczności świadczenia usługi w sobotę, Zamawiający zmienia zapis w zakresie art. 214 ust 7: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – wartość zamówień powtarzających się nie przekroczy 2 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na ewentualnym interwencyjnym sprzątaniu pomieszczeń opisanych w SWZ. Zamawiający zmienia w tym zakresie zapisy SWZ oraz ogłoszenia. 3. Prosimy o potwierdzenie, że grabienie liści dotyczy jedynie powierzchni zewnętrznej wskazanej w swz tj. łącznej powierzchni 360 m2. Odpowiedź: Tak potwierdzamy, że grabienie liści dotyczy jedynie powierzchni zewnętrznej wskazanej w SWZ tj. łącznej powierzchni 360 m2. 4. Prosimy o potwierdzenie, że usługa odśnieżania i odladzania objęta jest jedynie powierzchnia zewnętrzna wskazana w swz tj. łączna powierzchni 360 m2. Odpowiedź: Tak potwierdzamy, że usługa odśnieżania i odladzania objęta jest jedynie powierzchnia zewnętrzna wskazana w swz tj. łączna powierzchni 360 m2. 5. Prosimy o podanie wysokości budynków celem prawidłowego wyliczenia usługi usuwania sopli. Odpowiedź: Zamawiający nie będzie wymagał usuwania sopli z dachów. 6. Prosimy o potwierdzenie, że wskazana obsad osobowa w swz, jest wystarczająca do realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w ramach zakresu rzeczowego w pkt. 2.2. Odpowiedź: Z wieloletnich doświadczeń Zamawiający potwierdza, iż opisana ilość osób w SWZ jest wystarczająca do prawidłowej realizacji usługi. 7. Prosimy o producenta i modelu odświeżaczy elektrycznych, które są na wyposażeniu obiektu Zamawiającego, a do których wkłady ma zapewnić Wykonawca. Odpowiedź: Odświeżaczy elektryczne zapewnia wykonawca Zamawiający nie narzuca producenta. 8. Prosimy o potwierdzenie, że środki do dezynfekcji rąk zapewnia Zamawiający na własny koszt. Odpowiedź: Potwierdzamy, iż Zamawiający dla pracowników spółki zapewnia środki do dezynfekcji rąk na własny koszt. 9. Prosimy o wskazanie liczby pracowników przebywających stale na terenie zakładu celem prawidłowego skalkulowania miesięcznego zużycia materiałów higienicznych. Odpowiedź: Liczba pracowników na dzień dzisiejszy to 262 osoby. 10. Prosimy o wskazanie liczby pracowników firm zewnętrznych przebywających stale na terenie zakładu celem prawidłowego skalkulowania miesięcznego zużycia materiałów higienicznych. Odpowiedź: Zamawiający nie ma stałych firm zewnętrznych przebywających na zakładzie . 11. Prosimy o określenie terminów i skali remontów planowanych przez Zamawiającego w okresie zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający z odpowiednim wyprzedzeniem będzie informował o planowanych pracach remontowych. 12. Prosimy o określenie terminów i skali modernizacji planowanych przez Zamawiającego w okresie zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający z odpowiednim wyprzedzeniem będzie informował o planowanych modernizacjach. 13. Prosimy o informację jakie są wymagania Zamawiającego w zakresie środków ochrony osobistej zgodnych z BHP obowiązującym u Zamawiającego, które Wykonawca winie uwzględnić w cenie ofertowej. Odpowiedź: Zamawiający zapewnia kask oraz kamizelkę odblaskową dla osób sprzątających na terenie zakładu. 14. Prosimy o potwierdzenie, że środki ochrony związane z COVID Wykonawca winien zapewnić dla swojego personelu we własnym zakresie? Odpowiedź: Zamawiający zapewnia dla swojego personelu środki ochrony związane z COVID 15. Proszę o potwierdzenie toku rozumowania Wykonawcy w zakresie prawidłowego przygotowania oferty i wyliczenia ceny ofertowej, iż każdy Wykonawca przygotowując wycenę powinien uwzględnić w składanej ofercie pełny zakres umowy, pomijając wyłączenia z tytułu pandemii? Innymi słowami, każdy Wykonawca wycenia wszystkie elementy zakresu usługi, tak, aby wykonał całość umowy bez wyłączeń? Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszystkie koszty świadczenia usługi. 16. Prosimy o potwierdzenie, że od dnia uruchomienia umowy, usługa będzie wykonywana w pełnym zakresie, a co za tym idzie, wykonawca otrzyma pełną wartość ryczałtu wskazanego w formularzu ofertowym w ujęciu miesięcznym? Odpowiedź: W przypadku zawarcia umowy np. w dniu 15.04.2021 r. Wykonawca otrzyma w danym miesiącu wynagrodzenie proporcjonalne do dni w jakich świadczył usługę. 17. Czy Zamawiający dopuszcza, aby pracownicy na zastępstwo chorobowe świadczyli pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi na zastępstwo chorobowe na podstawie umowy cywilnoprawnej. 18. Czy Zamawiający dopuszcza, aby pracownicy na zastępstwo urlopowe świadczyli pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi na zastępstwo urlopowe na podstawie umowy cywilnoprawnej. 19. Prosimy o potwierdzenie, że Wykonawca poza odpowiedziami na pyt. 17 i 18 winien zatrudniać personel na umowę o pracę tj. każda roboczogodzina winna być wypracowywana w ramach stosunku pracy? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, iż każda roboczogodzina winna być wypracowana w ramach stosunku o pracę (umowa o pracę) 20. Prosimy o informację dotyczącą dozowników na ręczniki papierowe ze wskazaniem modelu i producenta. Odpowiedź: Zamawiający posiada dozowniki na papier Firmy PULIX. 21. Prosimy o informację dotyczącą dozowników na mydło w pianie ze wskazaniem modelu i producenta. Odpowiedź: Zamawiający posiada dozowniki Firmy Merida Stal. 22. Prosimy o informację dotyczącą dozowników na mydło w płynie ze wskazaniem modelu i producenta. Odpowiedź: Zamawiający posiada dozowniki PULIX. 23. Czy Zamawiający dopuszcza wymianę istniejących dozowników na materiały higieniczne: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza wymiany dozowników. 24. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza pryzmowanie śniegu do 1,5 m wysokości pryzmy na terenie obiektu? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza pryzmowania śniegu na terenie Zakładu. 25. Czy na terenie obiektów Zamawiającego znajdzie się pomieszczenie zamykane, wyposażone w kratkę ściekową, z dostępem do wody i prądu, w którym wykonawca będzie mógł po zakończonej pracy np. ładować urządzenia? Odpowiedź: Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie na parterze biurowca w którym będzie możliwość załadowania drobnych urządzeń sprzątających. 26. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający we własnym zakresie zagospodarowuje odpady powstałe w wyniku świadczenia usługi wraz z popłuczynami z mycia posadzek? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że we własnym zakresie zagospodarowuje odpady powstałe w wyniku świadczenia usługi wraz z popłuczynami z mycia posadzek. Załączniki |
2021-03-08
14:28:42
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
Informacja o zmianie następujących terminów: Termin składania ofert na dzień 12.03.2021 r. na godzinę 10:00 Termin otwarcia ofert na dzień 12.03.2021 r. na godzinę 10:10 Termin związania ofertą do dnia 10 kwietnia 2021 r. (w załączeniu zmiana ogłoszenia). W związku z pytaniami jakie wpłynęły do przedmiotowego postępowania przesuwamy terminy jw. jednocześnie informujemy, iż wyjaśnienia ukażą się w Platformie w dniu jutrzejszym tj. 09.03.2021 r. z poważaniem Załączniki |
2021-03-05
15:40:00
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
Zmiana warunków udziału w postępowaniu (omyłka pisarska) - sprzęt. W związku z prośbą Wykonawcy: "...zwracam się z prośbą o skorygowanie parametrów wymiarowych urządzenia B. Zamawiający dokonał zmiany wymiarów maszyny B na następujące od 1750 do 1 850 mm x od 1050 do 1020mm x od 1300mm do 1450 mm. Zamawiający przychylił się do wszystkich propozycji Wykonawcy za wyjątkiem wymiaru 1090 mm, Wykonawca zaproponował urządzenie o wymiarach 1780mm x 1090 mm x 1400mm. Wprowadzony wymiar przez Zamawiającego jest malejący od 1050 do 1020 mm, co w ocenie Wykonawcy jest omyłką pisarską, nie mniej jednak wymaga korekty. Prosimy o skorygowanie zapisu i dopuszczenie urządzenia B o wymiarach zaproponowanych przez Wykonawcę w wcześniejszym wniosku tj. 1780mm x 1090 mm x 1400mm." Zmieniamy zapis w zakresie wymogu co do maszyny B na następujący: B. Urządzenie szorujące z fotelem dla operatora: Zbiornik na wodę czystą i brudną do 252 l każdy (zmienna pojemność) Urządzenie trzyszczotkowe 3 bądź 4 do 370 mm Szerokość listwy ssawnej od 1200 mm do 1350 mm Prędkość jazdy 0-8 km/h Maksymalna wydajność (przy max. prędkości) 6000m2/h do 7900m2/h Całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania baterii od 4 do 6 h. Wymiary od 1750 do 1 850 mm x od 1050 do 1200mm x od 1300mm do 1450 mm Załączniki |
2021-03-05
14:47:05
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
W załączeniu aktualizacja klauzuli RODO. Załączniki |
2021-03-05
14:39:40
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
Informacja o zmianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymogu dotyczącego sprzętu. (w załączeniu) Załączniki |
2021-03-04
14:38:17
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo, W załączeniu wyjaśnienia do postępowania z dnia 04.03.2021 r.: Załączniki |
2021-03-04
10:25:08
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo,
W załączeniu edytowalne załączniki. Jednocześnie informujemy, iż Zamawiający dopuszcza odbycie wizji lokalnej po uprzednim ustaleniu terminu. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?