Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-02-2021 13:09:00 |
Składania : | 25-02-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 25-02-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego na:
na sukcesywną dostawę pieluchomajtek, pieluch anatomicznych oraz majtek chłonnych dla Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę pieluchomajtek, pieluch anatomicznych oraz majtek chłonnych dla Mieszkańców DPS dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych / Dz. U. 2019 r. poz. 2019 tekst jednolity ze zmianami/
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy pieluchomajtek, pieluch anatomicznych oraz majtek chłonnych dla Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim, na podstawie wniosków wystawionych przez lekarza lub zamówionych przez Zamawiającego.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pielucho majtek, pieluch anatomicznych oraz majtek chłonnych 60 sztuk na miesiąc z podziałem na:
- Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M
- Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L
- Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL
- Pieluchy anatomiczne dla dorosłych
- Majtki chłonne dla dorosłych rozmiar L
- Majtki chłonne dla dorosłych rozmiar XL
Rzeczywista ilość i rozmiar dostaw mogą ulec niewielkim wahaniom z powodu zmieniającej się ilości zleceń na zaopatrzenie w środki.
Średnia ilość zamawianych:
- pieluchomajtek w rozmiarze M – 60 sztuk dla 3 mieszkańców,
- pieluchomajtek w rozmiarze L – 60 sztuk dla 8 mieszkańców,
- pieluchomajtek w rozmiarze XL – 60 sztuk dla 2 mieszkańców,
- pieluchy anatomiczne – 60 sztuk dla 2 mieszkańców,
- majtki chłonne w rozmiarze L – 60 sztuk dla 15 mieszkańców,
- majtki chłonne w rozmiarze XL – 60 sztuk dla 4 mieszkańców
4. Dodatkowe informacje na temat zamówienia:
Miejsce dostawy – DPS Ostrów Wielkopolski.
Zamówienie będzie realizowane w sześciu dostawach co dwa miesiące.
Wykonawca zapewnia własny transport.
Sposób zapłaty: przelew 30 dni
Dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
Okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy.
5. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się:
- najniższą ceną brutto dla całości zamówienia (100 %),
-
czas dostawy pieluchomajtek i pieluch
anatomicznych oraz majtek chłonnych od złożenia zamówienia do maksymalnie 48
godzin
6. Sposób sporządzenia i złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa do dnia 25.02.2021r. godz. 12:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w
dniu 25.02.2021r. godz. 12:05.
- Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
- Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Dostawca.
- Termin zadawania pytań upływa w dniu: 25.02.2020 r. o godzinie 10:00
Załączniki:
- oświadczenie
- szczegółowy opis produktu
- wzór umowy
- klauzula informacyjna
Informacje dodatkowe:
- Zamawiający dopuszcza pieluchy anatomicznych, w których maksymalna ochrona przed wyciekami zapewniona jest przez nić w innym kolorze niż błękitny,
- Zamawiający dopuszcza pieluchomajtki z dodatkową warstwą włókninową o innej nazwie, która spełnia taką samą funkcję jak w szczegółowym opisie produktu,
- W polu cena jednostkowa należy podać kwotę jaką zapłaci Dom Pomocy Społecznej + mieszkaniec, czyli po odjęciu refundacji NFZ.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty