Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem dla Zespołu Ratownictwa Medycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie

Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2021 11:57:00
Składania : 26-02-2021 11:00:00
Otwarcia : 26-02-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 08d8d321-8981-3504-a7d2-530001a7c796-1.pdf pdf 110.21 2021-02-17 11:57:00 Postępowanie
SWZ karetkaC.pdf pdf 4339.51 2021-02-17 11:57:00 Postępowanie
Wybór oferty karetka Spodpisana.pdf pdf 363.93 2021-03-23 14:11:35 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania karetka.pdf pdf 537.52 2021-02-23 11:31:24 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #425708.pdf pdf 104.35 2021-02-26 13:55:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-23 14:11 Marcelina Drab Witam
W załączeniu informacja o wyborze oferty.
pozdrawiam
Barbara Wicher

Wybór oferty karet [...].pdf

2021-02-26 13:55 Marcelina Drab Witam
W załączniku informacja z otwarcia ofert.
Barbara Wicher

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-02-26 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 503 329,14 zł
Należy złożyć:
1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. z dnia 22.05.2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.) ), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2021-02-25 13:03 Marcelina Drab Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie informuje, że kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania PN; Zakup ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem dla Zespołu Ratownictwa Medycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie wynosi 503 329,14 zł
pozdrawiam
Barbara Wicher
2021-02-23 11:31 Marcelina Drab Witam
W załączeniu odpowiedzi na pytania dot. niniejszego postępowania.
Barbara Wicher

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 849