- Strona główna
- Postępowanie ID 425343
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
01/02/2021 Obsługa konserwacyjna i całodobowe pogotowie techniczne
Wystawiający
-
UżytkownikKarolina Langer
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-03 12:03:00
-
Składania2021-03-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2021-03-11 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
„Śródmieście” Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pn.:
OBSŁUGA KONSERWACYJNA I CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE
I. Informacja o Zamawiającym:
1. Zamawiającym jest „Śródmieście” Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach przy al. Piłsudskiego 12
2. Poczta e-mail: biuro@srodmiescie.tychy.pl
3. Adres strony internetowej: www.srodmiescie.tychy.pl
4. Godziny urzędowania:
– Od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 ÷ 15:00
II. Termin realizacji zamówienia: 01.04.2021 – 31.-03.2022
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje następujące obiekty administrowane przez „Śródmieście” Sp. z o.o.:
- budynek biurowo- usługowy, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy;
- budynek dydaktyczno- administracyjny, al. Niepodległości 32, 43-100 Tychy;
- obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, 43-100 Tychy;
- targowisko miejskie, al. Bielska, 43-100 Tychy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej 2 usługi wykonane/ wykonywane w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej* obejmującą swym zakresem czynności całodobowego pogotowia technicznego.
Usługa musi dotyczyć całego budynku, a nie pojedynczych instalacji lub wybranych części nieruchomości.
*budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 2.
2. Posiada lub będzie posiadał osoby skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV na stanowisku dozoru, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;
c) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron
przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;
Na potwierdzenie dysponowania takimi osobami Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
3. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Wykonawca składa dokument (dokumenty) potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
V. Oświadczenia i dokumenty:
· Wraz z ofertą Wykonawca składa:
- załączniki nr 2, 3, 9;
- aktualny wypis CEiDG/ KRS.
· Zamawiający wezwie najwyżej ocenionego Wykonawcę do złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia.
· Dokumenty i oświadczenia składane są w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
· Niezłożenie dokumentów i oświadczeń w wymaganym terminie powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. „Śródmieście” Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nie zawarcia umowy bez wskazania przyczyny lub wyboru oferty z wyższą ceną, jeśli ma zastrzeżenia, co do możliwości wykonania przez Oferenta zamówienia.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Oznaczenie załącznika: |
Nazwa załącznika: |
załącznik nr 1 |
Szczegółowy zakres pracy |
załącznik nr 2 |
Formularz wykazu usług - wzór |
załącznik nr 3 |
Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim personelem- wzór |
załącznik nr 4 |
Wzór umowy |
załącznik nr 5 |
Obowiązek informacyjny RODO |
załącznik nr 6 |
Oświadczenie Wykonawcy |
załącznik nr 7 |
Wzór protokołu potwierdzenia należytego wykonania usług (tożsamy z załącznikiem nr 2 do umowy) |
załącznik nr 8 |
Wzór karty zgłoszenia (tożsamy z załącznikiem nr 1 do umowy) |
załącznik nr 9 |
Kserokopia polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?