Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-03-2021 12:03:00 |
Składania : | 11-03-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-03-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
„Śródmieście” Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pn.:
OBSŁUGA KONSERWACYJNA I CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE
I. Informacja o Zamawiającym:
1. Zamawiającym jest „Śródmieście” Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach przy al. Piłsudskiego 12
2. Poczta e-mail: biuro@srodmiescie.tychy.pl
3. Adres strony internetowej: www.srodmiescie.tychy.pl
4. Godziny urzędowania:
– Od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 ÷ 15:00
II. Termin realizacji zamówienia: 01.04.2021 – 31.-03.2022
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje następujące obiekty administrowane przez „Śródmieście” Sp. z o.o.:
- budynek biurowo- usługowy, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy;
- budynek dydaktyczno- administracyjny, al. Niepodległości 32, 43-100 Tychy;
- obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, 43-100 Tychy;
- targowisko miejskie, al. Bielska, 43-100 Tychy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej 2 usługi wykonane/ wykonywane w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej* obejmującą swym zakresem czynności całodobowego pogotowia technicznego.
Usługa musi dotyczyć całego budynku, a nie pojedynczych instalacji lub wybranych części nieruchomości.
*budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 2.
2. Posiada lub będzie posiadał osoby skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV na stanowisku dozoru, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;
c) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron
przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;
Na potwierdzenie dysponowania takimi osobami Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
3. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Wykonawca składa dokument (dokumenty) potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
V. Oświadczenia i dokumenty:
· Wraz z ofertą Wykonawca składa:
- załączniki nr 2, 3, 9;
- aktualny wypis CEiDG/ KRS.
· Zamawiający wezwie najwyżej ocenionego Wykonawcę do złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia.
· Dokumenty i oświadczenia składane są w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
· Niezłożenie dokumentów i oświadczeń w wymaganym terminie powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. „Śródmieście” Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nie zawarcia umowy bez wskazania przyczyny lub wyboru oferty z wyższą ceną, jeśli ma zastrzeżenia, co do możliwości wykonania przez Oferenta zamówienia.
Oznaczenie załącznika: |
Nazwa załącznika: |
załącznik nr 1 |
Szczegółowy zakres pracy |
załącznik nr 2 |
Formularz wykazu usług - wzór |
załącznik nr 3 |
Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim personelem- wzór |
załącznik nr 4 |
Wzór umowy |
załącznik nr 5 |
Obowiązek informacyjny RODO |
załącznik nr 6 |
Oświadczenie Wykonawcy |
załącznik nr 7 |
Wzór protokołu potwierdzenia należytego wykonania usług (tożsamy z załącznikiem nr 2 do umowy) |
załącznik nr 8 |
Wzór karty zgłoszenia (tożsamy z załącznikiem nr 1 do umowy) |
załącznik nr 9 |
Kserokopia polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników.
Komunikaty