Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 01/02/2021 Obsługa konserwacyjna i całodobowe pogotowie techniczne

Termin:
Zamieszczenia : 03-03-2021 12:03:00
Składania : 11-03-2021 09:00:00
Otwarcia : 11-03-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,

 

„Śródmieście”  Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pn.:

 

OBSŁUGA KONSERWACYJNA I CAŁODOBOWE POGOTOWIE TECHNICZNE


I.         Informacja o Zamawiającym:

1.      Zamawiającym jest „Śródmieście” Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach przy al. Piłsudskiego 12

2.      Poczta e-mail: biuro@srodmiescie.tychy.pl

3.      Adres strony internetowej: www.srodmiescie.tychy.pl

4.      Godziny urzędowania:

    Od poniedziałku do piątku w godz.  7:00 ÷ 15:00

 

II.             Termin realizacji zamówienia: 01.04.2021 – 31.-03.2022

 

III.           Opis przedmiotu zamówienia:    

 

Świadczenie usług bieżącej konserwacji oraz całodobowego pogotowia technicznego wraz z zabezpieczeniem miejsca wystąpienia awarii oraz stwierdzeniem przyczyn awarii  załącznik nr 1 pogotowie techniczne i konserwacja szczegółowy zakres

 

               Zakres zamówienia obejmuje następujące obiekty administrowane przez „Śródmieście” Sp. z o.o.:

- budynek biurowo- usługowy, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy;

- budynek dydaktyczno- administracyjny, al. Niepodległości 32, 43-100 Tychy;

                             - obiekt handlowy, al. Piłsudskiego 8, 43-100 Tychy;

- targowisko miejskie, al. Bielska, 43-100 Tychy.

 

IV.       Warunki udziału w postępowaniu:

 

        W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

1.     wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

co najmniej 2 usługi wykonane/ wykonywane w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej* obejmującą swym zakresem czynności całodobowego pogotowia technicznego.

Usługa musi dotyczyć całego budynku, a nie pojedynczych instalacji lub wybranych części nieruchomości.

*budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim  lub wodnym śródlądowym

 

Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów  określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze.

 Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 2.

  

2.     Posiada lub będzie posiadał osoby skierowane do realizacji zamówienia, tj.:

 

a)                 co najmniej jedną osobę podsiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;

b)                 co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV na stanowisku dozoru, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;

c)                 co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron

przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem;

 

Na potwierdzenie dysponowania takimi osobami Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.

 

3.     Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 

Wykonawca składa dokument (dokumenty) potwierdzające, że jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 

 

 

V.          Oświadczenia i dokumenty:

·     Wraz z ofertą Wykonawca składa:

- załączniki nr 2, 3, 9;

- aktualny wypis CEiDG/ KRS.

·         Zamawiający wezwie najwyżej ocenionego Wykonawcę do złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń w terminie 2 dni od otrzymania zawiadomienia.

·         Dokumenty i oświadczenia składane są w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

·         Niezłożenie dokumentów i oświadczeń w wymaganym terminie powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

 

Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. „Śródmieście” Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nie zawarcia umowy bez wskazania przyczyny lub wyboru oferty z wyższą ceną, jeśli ma zastrzeżenia, co do możliwości wykonania przez Oferenta zamówienia.



WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

 

Oznaczenie załącznika:

Nazwa załącznika:

załącznik nr 1

Szczegółowy zakres pracy

załącznik nr 2  

Formularz wykazu usług  -  wzór 

załącznik nr 3  

Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim personelem- wzór

załącznik nr 4  

Wzór umowy

załącznik nr 5

Obowiązek informacyjny RODO

załącznik nr 6

Oświadczenie Wykonawcy

załącznik nr 7

Wzór protokołu potwierdzenia należytego wykonania usług (tożsamy z załącznikiem nr 2 do umowy)

załącznik nr 8

Wzór karty zgłoszenia (tożsamy z załącznikiem nr 1 do umowy)

załącznik nr 9

Kserokopia polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy

 

Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2.doc doc 52 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 oświadczenie.docx docx 16.02 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Klauzula informacyjna.docx docx 19.57 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.doc doc 32 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.docx docx 14.17 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.doc doc 38 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
pogotowie techniczne i bieżąca konserwacja szczegółowy zakres prac.doc doc 78 2021-03-03 12:03:00 Postępowanie
Projekt umowy - pogotowie techniczne i konserwacja.docx docx 51.12 2021-03-03 12:08:01 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa konserwacyjna i całodobowe pogotowie techniczne Świadczenie usług bieżącej konserwacji oraz całodobowego pogotowia technicznego wraz z zabezpieczeniem miejsca wystąpienia awarii oraz stwierdzeniem przyczyn awarii 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1.04.2021-31.03.2022 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1061