Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-470/21/14/IR Dokończenie budowy nowej siedziby Posterunku Policji w Żabiej Woli

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2021 16:16:00
Składania : 01-03-2021 10:30:00
Otwarcia : 01-03-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Natomiast opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) znajduje się pod linkiem https://pliki.policja.gov.pl/sharing/XHeeiSj1T.


W wadium wnoszonym w formie gwarancji ubezpieczeniowej /bankowej należy wpisać jako Beneficjenta Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - Żabia Wola .pdf pdf 1050.92 2021-02-09 16:16:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ wersja edytowalna.doc doc 241.5 2021-02-09 16:16:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 112.66 2021-02-09 16:16:00 Postępowanie
WZP-971-470-21 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 72.2 2021-03-12 14:19:27 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 231.7 2021-03-12 14:19:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.32 2021-02-22 15:49:42 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 58.15 2021-02-22 15:49:42 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 169.12 2021-03-01 13:40:10 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert WZP-827-470-21.pdf pdf 59.08 2021-03-01 13:40:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-12 14:19 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

WZP-971-470-21 Infor [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-01 13:40 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-01 10:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 1 836 422,00 brutto PLN.
2021-02-22 15:49 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 5, ust. 6 oraz art. 137 ust. 5, ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

„Proszę o zorganizowanie wizji lokalnej na w/w budynku przed składaniem ofert , zdjęcia i opisy nie odzwierciedlają rzeczywistości budowy. Aby wycenić rzeczywiste koszty dokończenia budowy konieczna jest wizja lokalna, jednoczesnie prosze o przesuniecie terminu o 4 dni od wizji lokalnej”

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamawiający informuje, że wyznacza wizję lokalną na dzień 25.02.2021 r. o godz. 11:00 w Żabiej Woli przy ul. Głównej 11 a.


Jednocześnie Zamawiający informuje, że Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 30.03.2021 r.”
Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
„11. Termin składania ofert upływa w dniu 01.03.2021 r., o godz. 10:30. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.”
Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 01.03.2021 r., o godz. 11:30. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.”

Zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1574