- Strona główna
- Postępowanie ID 414407
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-150/21/3/IR Dokończenie budowy nowej siedziby Posterunku Policji w Żabiej Woli
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Jacak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-01-13 17:54:00
-
Składania2021-01-29 11:00:00
-
Otwarcie ofert2021-01-29 13:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Natomiast opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) znajduje się pod linkiem https://pliki.policja.gov.pl/sharing/XHeeiSj1T
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-02-11
13:33:59
|
Katarzyna Jacak |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2021-02-02
17:04:20
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.),
zwanej
dalej
Ustawą,
informuje,
że
unieważnił
przedmiotowe
postępowanie. podstawa faktyczna: W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych pięć ofert. Cztery oferty zostały odrzucone. Cena pozostałej w postępowaniu oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami niezbędnymi do dofinansowania do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę „INVEO” Adrian Piotrowski, ul. Poniatowskiego 18, 05-070 Sulejówek podstawa prawna: art. 255 pkt 3 Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Załączniki |
2021-01-29
14:09:35
|
Katarzyna Jacak |
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2021-01-29
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | kwota przeznaczona na realizację zamówienia - 1 836 422,00 PLN brutto. |
2021-01-21
13:17:58
|
Katarzyna Jacak |
Zmiana
treści
Rozdz.
XIV
SWZ
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?