- Main page
- Proceeding ID 414407
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 414407 :
WZP-150/21/3/IR Dokończenie budowy nowej siedziby Posterunku Policji w Żabiej Woli
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Jacak
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2021-01-13 17:54:00
-
Placing offers2021-01-29 11:00:00
-
Opening of offers2021-01-29 13:00:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeConstruction work
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Natomiast opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) znajduje się pod linkiem https://pliki.policja.gov.pl/sharing/XHeeiSj1T
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2021-02-11
13:33:59
|
Katarzyna Jacak |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2021-02-02
17:04:20
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.),
zwanej
dalej
Ustawą,
informuje,
że
unieważnił
przedmiotowe
postępowanie. podstawa faktyczna: W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych pięć ofert. Cztery oferty zostały odrzucone. Cena pozostałej w postępowaniu oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami niezbędnymi do dofinansowania do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę „INVEO” Adrian Piotrowski, ul. Poniatowskiego 18, 05-070 Sulejówek podstawa prawna: art. 255 pkt 3 Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Załączniki |
2021-01-29
14:09:35
|
Katarzyna Jacak |
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2021-01-29
11:00:00
|
Buyer message | kwota przeznaczona na realizację zamówienia - 1 836 422,00 PLN brutto. |
2021-01-21
13:17:58
|
Katarzyna Jacak |
Zmiana
treści
Rozdz.
XIV
SWZ
Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
