- Strona główna
- Postępowanie ID 411120
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.271.100.2020.KZP Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej w Cielu wraz z projektem kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa ulicy Pogodnej w Cielu wraz z kanalizacją sanitarną
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Dominikowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-12-29 15:28:00
-
Składania2021-01-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-01-21 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-01-25
12:17:44
|
Monika Dominikowska |
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, dalej zwaną ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o unieważnieniu postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia: Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Załączniki |
2021-01-21
13:10:58
|
Monika Dominikowska |
Nr
pisma:
RZP.271.100.3.2020.KZP Nr sprawy: RZP.271.100.2020.KZP Białe Błota, dnia 21.01.2021 r. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy postępowania pn.: Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej w Cielu wraz z projektem kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa ulicy Pogodnej w Cielu wraz z kanalizacja sanitarną Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.; zwaną dalej ustawą PZP), Zamawiający Gmina Białe Błota niezwłocznie po otwarciu ofert, które odbyło się 21.01.2021 r. godz. 10:15, zamieszcza informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 75 000,00 zł brutto w tym Termin składania ofert upłynął w dniu 21.01.2021 r. o godzinie 10:00. Do tego terminu wpłynęło 5 ofert. 2) zestawienia ofert wraz z informacjami odczytanymi podczas ich otwarcia: Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty brutto Doświadczenie projektanta branży drogowej Doświadczenie projektanta branży sanitarnej 1 SOCHA Sp. Z o.o., ul. J. K. Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz 84 870,00 16 lat 7 lat 2 Biuro Inżynierii Drogowej BID s.c., Agnieszka Szczuraszek – Kostencka, Paweł Szczuraszek, ul. Strusia 17, 85-447 Bydgoszcz 90 897,00 13 lat 16 lat 3 Drogowa Pracownia Projektowa ANMAR Anna Pacewicz – Dyrda, ul. Łanowa 1, 86-014 Kruszyn 98 154,00 6 lat 10 lat 4 AKROID Andrzej Kurda, ul. Sanocka 1, 87-100 Toruń 93 480,00 37 lat 32 lata 5 Eco5Tech S.A., ul. Filtrowa 65/45, 02-055 Warszawa 159 777,00 19 lat 11 lat Załączniki |
2021-01-21
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | |
2021-01-13
13:40:55
|
Monika Dominikowska |
Nr
pisma:
RZP.271.100.2.2020.KZP Nr sprawy: RZP.271.100.2020.KZP Białe Błota, dnia 13.01.2021 r. Dotyczy postępowania pn.: Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej w Cielu wraz z projektem kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa ulicy Pogodnej w Cielu wraz z kanalizacja sanitarną WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANAMI I. W związku ze zwróceniem się Wykonawców do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną SIWZ), działając w trybie art. 38 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami: Pytanie nr 1: W Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) w punkcie 2.2.3 wskazano, iż obecnie Gmina przeprowadza modernizację istniejącego oświetlenia. Czy Zmawiający potwierdza iż w ramach zamówienia nie należy projektować oświetlenia drogowego? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie przewiduje konieczności opracowywania projektu oświetlenia drogowego w ramach niniejszego zamówienia. Pytanie nr 2: Czy Zamawiający w związku z realizowaną modernizacją oświetlenia drogowego na ul. Pogodnej potwierdza, iż w związku z projektowaniem nowej geometrii ulicy nie zajdą z nim kolizje co naruszałoby sens realizowanej modernizacji i groziłoby Zamawiającemu zarzutem o niegospodarność środków publicznych? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą należy zaprojektować niezbędną przebudowę sieci. Istniejących punktów świetlnych nie należy likwidować, dopuszcza się przestawienie słupów oświetleniowych. Pytanie nr 3: W punkcie 3.4 OPZ Zamawiający wskazał na podział 4 nieruchomości dla procedury ZRID ale nie wykluczył zaistnienia konieczności wykonania większej liczby podziałów obarczając kosztami za nie potencjalnego Wykonawcę. W związku z niedostatecznym określeniem przedmiotu zamówienia uniemożliwiającym jednoznaczne określenie kosztu opracowania dokumentacji proszę o wskazanie maksymalnej liczby działek jakie Oferent ma przewidzieć do podziału lub wprowadzenie zapisu, iż w przypadku większej ponad 4 liczby podziałów Zamawiający pokryje Wykonawcy ten nieprzewidziany koszt. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ, oraz nie wyraża zgody na wprowadzenie proponowanych zmian. Pytanie nr 4: Czy dla realizacji przedmiotu zamówienia należy przyjąć koszt projektu kanału technologicznego? Odpowiedź: Tak, z uwzględnieniem zapisów pkt 2.2.4 OPZ. Pytanie nr 5: Na jakim odcinku należy przyjąć projekt kanału technologicznego? Tylko na odcinku przebudowy drogi czy również na odcinku budowy kanału sanitarnego? Odpowiedź: Na całym odcinku objętym zamówieniem. Pytanie nr 6: W związku z koniecznością zaprojektowania odcinków zarówno kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej proszę o wskazanie studni / punktów wpięcia do istniejących kanałów deszczowego i sanitarnego. Pozwoli to jednoznacznie określić zakres opracowania oraz koszty branżowe – w tym pozyskania decyzji pozwolenie wodnoprawne oraz zakresu mapy do celów projektowych. Odpowiedź: Zamawiający określił założenia i wytyczne do projektowania kanalizacji deszczowej i sanitarnej w pkt 2.2.2 OPZ. Pytanie nr 7: W nawiązaniu do zapisów §1 ust. 5 wzoru / projektu umowy proszę o jednoznaczne określenie trybu pozyskania decyzji administracyjnej na roboty budowlane – tryb zgłoszenia robót budowlanych / uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę / uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Odpowiedź: Zamawiający wskazał tryb pozyskania decyzji administracyjnej w OPZ (decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej). Pytanie nr 8: W nawiązaniu do zapisów §2 ust. 9h wzoru / projektu umowy proszę o określenie maksymalnej ilości konsultacji społecznych jaką należy ująć w kosztach zadania projektowego. Odpowiedź: Maksymalnie trzy konsultacje społeczne. II. Jednocześnie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, oraz pkt. 13.7. SIWZ, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian SIWZ. Zmiana nr 1: Zmienia się zapis punktów 2.2.2 oraz 3.4 OPZ. W załączeniu ujednolicony OPZ. Zmiana nr 2: Punkt 17.2. SIWZ otrzymuje brzmienie: Termin składania ofert: do dnia 21.01.2021 r. do godziny 10:00. Zmiana nr 3: Punkt 17.7. SIWZ otrzymuje brzmienie: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert za pośrednictwem platformy zakupowej w dniu 21.01.2021 r. o godzinie 10:15, w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniach Referatu Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, przy ul. Guliwera 11a, (wejście od ulicy Arlekina) przez pracownika Referatu Zamówień Publicznych będącego członkiem komisji przetargowej w niniejszym postępowaniu. III. W konsekwencji dokonanych zmian treści SIWZ zmianie ulega zapis sekcji IV.6.2. ogłoszenia o zamówieniu nr 773871-N-2020 z dnia 29.12.2020 r. IV. Zmiana treści SIWZ, w tym nowy termin składania i otwarcia ofert stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców z dniem ich zamieszczenia na stronie dedykowanej platformy zakupowej w miejscu udostępnienia przedmiotowej SIWZ. załączniki: • Ujednolicony OPZ • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Załączniki |
2021-01-07
13:39:22
|
Monika Dominikowska |
ZMIANA
TREŚCI
SIWZ I. Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, oraz pkt. 13.9. SIWZ, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian SIWZ: Zmiana nr 1: Punkt 17.2. SIWZ otrzymuje brzmienie: Termin składania ofert: do dnia 18.01.2021 r. do godziny 10:00. Zmiana nr 2: Punkt 17.7. SIWZ otrzymuje brzmienie: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert za pośrednictwem platformy zakupowej w dniu 18.01.2021 r. o godzinie 10:15, w siedzibie Zamawiającego, w pomieszczeniach Referatu Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, przy ul. Guliwera 11a, (wejście od ulicy Arlekina) przez pracownika Referatu Zamówień Publicznych będącego członkiem komisji przetargowej w niniejszym postępowaniu. II. W konsekwencji dokonanych zmian treści SIWZ zmianie ulega zapis sekcji IV.6.2. ogłoszenia o zamówieniu nr 773871-N-2020 z dnia 29.12.2020 r. III. Zmiana treści SIWZ, tj. nowy termin składania i otwarcia ofert stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców z dniem ich zamieszczenia na stronie dedykowanej platformy zakupowej w miejscu udostępnienia przedmiotowej SIWZ. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?