Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.100.2020.KZP Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej w Cielu wraz z projektem kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa ulicy Pogodnej w Cielu wraz z kanalizacją sanitarną

Monika Dominikowska
Gmina Białe Błota
Termin:
Zamieszczenia : 29-12-2020 15:28:00
Składania : 21-01-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-01-2021 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ 100.2020.zip zip 605.67 2020-12-29 15:28:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 396.16 2020-12-29 15:28:00 Postępowanie
zmiana treści SIWZ z dnia 7.01.2021 - termin.pdf pdf 289.29 2021-01-07 13:39:22 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 07.01.2021 - termin.pdf pdf 236.31 2021-01-07 13:39:22 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 13.01.2021.pdf pdf 240.12 2021-01-13 13:40:56 Publiczna wiadomość
wyjaśnienia treści SIWZ wraz z e zmianami - 13.01.2021.pdf pdf 1077.21 2021-01-13 13:40:56 Publiczna wiadomość
OPZ Pogodna w Cielu - zmieniony 13.01.2021 r..doc doc 313.5 2021-01-13 13:40:56 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 426.35 2021-01-21 13:10:58 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 245.1 2021-01-25 12:17:44 Publiczna wiadomość
unieważnienie na stronę.docx docx 198.47 2021-01-25 12:17:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-25 12:17 Monika Dominikowska ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, dalej zwaną ustawą Pzp), Zamawiający Gmina Białe Błota, zawiadamia o unieważnieniu postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:

Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

zawiadomienie o unie [...].pdf

unieważnienie na str [...].docx

2021-01-21 13:10 Monika Dominikowska Nr pisma: RZP.271.100.3.2020.KZP
Nr sprawy: RZP.271.100.2020.KZP
Białe Błota, dnia 21.01.2021 r.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy postępowania pn.:
Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej w Cielu wraz z projektem kanalizacji sanitarnej
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa ulicy Pogodnej w Cielu
wraz z kanalizacja sanitarną
Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.; zwaną dalej ustawą PZP), Zamawiający Gmina Białe Błota niezwłocznie po otwarciu ofert, które odbyło się 21.01.2021 r. godz. 10:15, zamieszcza informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
75 000,00 zł brutto w tym

Termin składania ofert upłynął w dniu 21.01.2021 r. o godzinie 10:00.
Do tego terminu wpłynęło 5 ofert.
2) zestawienia ofert wraz z informacjami odczytanymi podczas ich otwarcia:
Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty brutto Doświadczenie projektanta branży drogowej Doświadczenie projektanta branży sanitarnej
1 SOCHA Sp. Z o.o., ul. J. K. Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz 84 870,00 16 lat 7 lat
2 Biuro Inżynierii Drogowej BID s.c., Agnieszka Szczuraszek – Kostencka, Paweł Szczuraszek, ul. Strusia 17, 85-447 Bydgoszcz
90 897,00 13 lat 16 lat
3 Drogowa Pracownia Projektowa ANMAR Anna Pacewicz – Dyrda, ul. Łanowa 1, 86-014 Kruszyn 98 154,00 6 lat 10 lat
4 AKROID Andrzej Kurda, ul. Sanocka 1, 87-100 Toruń 93 480,00 37 lat 32 lata
5 Eco5Tech S.A., ul. Filtrowa 65/45, 02-055 Warszawa 159 777,00 19 lat 11 lat



informacja z otwarci [...].pdf

2021-01-21 10:00 Komunikat Zamawiającego
2021-01-13 13:40 Monika Dominikowska Nr pisma: RZP.271.100.2.2020.KZP
Nr sprawy: RZP.271.100.2020.KZP
Białe Błota, dnia 13.01.2021 r.

Dotyczy postępowania pn.:
Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej w Cielu wraz z projektem kanalizacji sanitarnej
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa ulicy Pogodnej w Cielu
wraz z kanalizacja sanitarną

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
WRAZ ZE ZMIANAMI

I. W związku ze zwróceniem się Wykonawców do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną SIWZ), działając w trybie art. 38 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1:
W Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) w punkcie 2.2.3 wskazano, iż obecnie Gmina przeprowadza modernizację istniejącego oświetlenia. Czy Zmawiający potwierdza iż w ramach zamówienia nie należy projektować oświetlenia drogowego?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie przewiduje konieczności opracowywania projektu oświetlenia drogowego w ramach niniejszego zamówienia.

Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający w związku z realizowaną modernizacją oświetlenia drogowego na ul. Pogodnej potwierdza, iż w związku z projektowaniem nowej geometrii ulicy nie zajdą z nim kolizje co naruszałoby sens realizowanej modernizacji i groziłoby Zamawiającemu zarzutem o niegospodarność środków publicznych?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą należy zaprojektować niezbędną przebudowę sieci. Istniejących punktów świetlnych nie należy likwidować, dopuszcza się przestawienie słupów oświetleniowych.



Pytanie nr 3:
W punkcie 3.4 OPZ Zamawiający wskazał na podział 4 nieruchomości dla procedury ZRID ale nie wykluczył zaistnienia konieczności wykonania większej liczby podziałów obarczając kosztami za nie potencjalnego Wykonawcę. W związku z niedostatecznym określeniem przedmiotu zamówienia uniemożliwiającym jednoznaczne określenie kosztu opracowania dokumentacji proszę o wskazanie maksymalnej liczby działek jakie Oferent ma przewidzieć do podziału lub wprowadzenie zapisu, iż
w przypadku większej ponad 4 liczby podziałów Zamawiający pokryje Wykonawcy ten nieprzewidziany koszt.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ, oraz nie wyraża zgody na wprowadzenie proponowanych zmian.

Pytanie nr 4:
Czy dla realizacji przedmiotu zamówienia należy przyjąć koszt projektu kanału technologicznego?
Odpowiedź:
Tak, z uwzględnieniem zapisów pkt 2.2.4 OPZ.

Pytanie nr 5:
Na jakim odcinku należy przyjąć projekt kanału technologicznego? Tylko na odcinku przebudowy drogi czy również na odcinku budowy kanału sanitarnego?
Odpowiedź:
Na całym odcinku objętym zamówieniem.

Pytanie nr 6:
W związku z koniecznością zaprojektowania odcinków zarówno kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej proszę o wskazanie studni / punktów wpięcia do istniejących kanałów deszczowego
i sanitarnego. Pozwoli to jednoznacznie określić zakres opracowania oraz koszty branżowe – w tym pozyskania decyzji pozwolenie wodnoprawne oraz zakresu mapy do celów projektowych.
Odpowiedź:
Zamawiający określił założenia i wytyczne do projektowania kanalizacji deszczowej i sanitarnej w pkt 2.2.2 OPZ.



Pytanie nr 7:
W nawiązaniu do zapisów §1 ust. 5 wzoru / projektu umowy proszę o jednoznaczne określenie trybu pozyskania decyzji administracyjnej na roboty budowlane – tryb zgłoszenia robót budowlanych / uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę / uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Odpowiedź:
Zamawiający wskazał tryb pozyskania decyzji administracyjnej w OPZ (decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej).
Pytanie nr 8:
W nawiązaniu do zapisów §2 ust. 9h wzoru / projektu umowy proszę o określenie maksymalnej ilości konsultacji społecznych jaką należy ująć w kosztach zadania projektowego.
Odpowiedź:
Maksymalnie trzy konsultacje społeczne.

II. Jednocześnie, działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, oraz pkt. 13.7. SIWZ, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian SIWZ.


Zmiana nr 1:
Zmienia się zapis punktów 2.2.2 oraz 3.4 OPZ. W załączeniu ujednolicony OPZ.

Zmiana nr 2:
Punkt 17.2. SIWZ otrzymuje brzmienie:
Termin składania ofert: do dnia 21.01.2021 r. do godziny 10:00.

Zmiana nr 3:
Punkt 17.7. SIWZ otrzymuje brzmienie:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert za pośrednictwem platformy zakupowej w dniu 21.01.2021 r. o godzinie 10:15, w siedzibie Zamawiającego,
w pomieszczeniach Referatu Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, przy ul. Guliwera 11a, (wejście od ulicy Arlekina) przez pracownika Referatu Zamówień Publicznych będącego członkiem komisji przetargowej w niniejszym postępowaniu.

III. W konsekwencji dokonanych zmian treści SIWZ zmianie ulega zapis sekcji IV.6.2. ogłoszenia
o zamówieniu nr 773871-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

IV. Zmiana treści SIWZ, w tym nowy termin składania i otwarcia ofert stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców z dniem ich zamieszczenia na stronie dedykowanej platformy zakupowej w miejscu udostępnienia przedmiotowej SIWZ.



załączniki:
• Ujednolicony OPZ
• Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

wyjaśnienia treści S [...].pdf

OPZ Pogodna w Cielu [...].doc

2021-01-07 13:39 Monika Dominikowska ZMIANA TREŚCI SIWZ

I. Działając w trybie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, oraz pkt. 13.9. SIWZ, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian SIWZ:

Zmiana nr 1:
Punkt 17.2. SIWZ otrzymuje brzmienie:
Termin składania ofert: do dnia 18.01.2021 r. do godziny 10:00.

Zmiana nr 2:
Punkt 17.7. SIWZ otrzymuje brzmienie:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert za pośrednictwem platformy zakupowej w dniu 18.01.2021 r. o godzinie 10:15, w siedzibie Zamawiającego,
w pomieszczeniach Referatu Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, przy ul. Guliwera 11a, (wejście od ulicy Arlekina) przez pracownika Referatu Zamówień Publicznych będącego członkiem komisji przetargowej w niniejszym postępowaniu.

II. W konsekwencji dokonanych zmian treści SIWZ zmianie ulega zapis sekcji IV.6.2. ogłoszenia
o zamówieniu nr 773871-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

III. Zmiana treści SIWZ, tj. nowy termin składania i otwarcia ofert stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców z dniem ich zamieszczenia na stronie dedykowanej platformy zakupowej w miejscu udostępnienia przedmiotowej SIWZ.

zmiana treści SIWZ z [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1020