Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 71/2020 USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO APARATURY MEDYCZNEJ

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2020 09:10:00
Składania : 27-01-2021 09:00:00
Otwarcia : 27-01-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatury medycznej zwana dalej ,,sprzętem medycznym”, wchodzącej w skład poniższych dwóch zadań tj.:

Zadanie nr 1 – Zrobotyzowany system chirurgiczny da Vinci Si

Zadanie nr 2 – System do radioterapii śródoperacyjnej Intrabeam PRS 500,


Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze serwisu technicznego wchodzącego w skład poszczególnych zadań zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący Załączniki nr 2 i 2.1 do SIWZ.


Pod pojęciem „Serwisu technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.: przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych, kalibracji, regulacji wraz z niezbędnymi naprawami i przeglądami okresowymi.

Szczegółowy zakres czynności serwisowych dla każdego z zadań przedstawia załącznik nr 3 do wzoru Umowy stanowiący załącznik nr 2 i 2.1 do SIWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 23-12-2020).pdf pdf 137.65 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
SIWZ 71.pdf pdf 4958.92 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 104.5 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 171 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia.doc doc 33 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.doc doc 35.5 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 86.5 2020-12-23 09:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa wzór - da Vinci — modyfikacja.pdf pdf 762.24 2021-01-20 15:00:29 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2.1 - Umowa wzór Intrabeam — modyfikacja.pdf pdf 409.87 2021-01-20 15:00:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 2278.16 2021-01-20 15:00:29 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 243.78 2021-01-27 10:12:22 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania - unieważnienie.pdf pdf 268.92 2021-02-10 14:18:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 116.86 2021-02-22 07:37:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-22 07:37 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-02-10 14:18 Jacek Banaszak Wyniki postępowania - unieważnienie

Wyniki postępowania [...].pdf

2021-01-27 10:12 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-01-20 15:00 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Załącznik nr 2 - Umo [...].pdf

Załącznik nr 2.1 - U [...].pdf

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1135