- Strona główna
- Postępowanie ID 408677
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Szp/FZ – 71/2020 USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO APARATURY MEDYCZNEJ
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Banaszak
-
Organizacja
-
OddziałDział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-12-23 09:10:00
-
Składania2021-01-27 09:00:00
-
Otwarcie ofert2021-01-27 10:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego
aparatury medycznej zwana dalej ,,sprzętem medycznym”, wchodzącej w skład poniższych dwóch zadań tj.:
Zadanie nr 1 – Zrobotyzowany system chirurgiczny da
Vinci Si
Zadanie nr 2 – System do radioterapii śródoperacyjnej
Intrabeam PRS 500,
Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego
podlegającego usłudze serwisu technicznego wchodzącego w skład poszczególnych
zadań zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący Załączniki nr 2 i 2.1 do
SIWZ.
Pod pojęciem „Serwisu
technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno
– eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.:
przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych, kalibracji, regulacji
wraz z niezbędnymi naprawami i przeglądami okresowymi.
Szczegółowy zakres czynności serwisowych dla każdego z zadań
przedstawia załącznik nr 3 do wzoru Umowy stanowiący załącznik nr 2 i 2.1 do
SIWZ.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-02-22
07:37:53
|
Jacek Banaszak |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2021-02-10
14:18:14
|
Jacek Banaszak |
Wyniki
postępowania
-
unieważnienie
Załączniki |
2021-01-27
10:12:22
|
Jacek Banaszak |
Zbiorcze
zestawienie
ofert
złożonych
w
postępowaniu
Załączniki |
2021-01-20
15:00:29
|
Jacek Banaszak |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?