Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 23-11-2020 11:36:00 |
Placing offers : | 26-11-2020 10:00:00 |
Offers opening : | 26-11-2020 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na:
Montaż i uruchomienie systemu monitoringu w budynkach KP PSP w Proszowicach.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w OPZ - Załącznik nr 1 na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Termin realizacji: do 20 grudnia 2020 r.
Dokonanie wyboru zamówienia nastąpi w oparciu o najkorzystniejszą cenę brutto oferty. W przypadku uchylenia się od realizacji zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana w terminie określonym przez zamawiającego, zamawiający może wybrać ofertę kolejną bez przeprowadzania ponownej oceny ofert.
Każdego wykonawcę zobowiązuje się do dokonania wizji lokalnej miejsc w których będzie realizowany przedmiot umowy, celem rozeznania pełnego zakresu prac związanych z realizacją przedmiotu umowy i w złożonej ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z realizacją zadania. Oferty złożone bez wizji lokalnej mogą zostać odrzucone.
Wizję lokalną można przeprowadzić w godzinach od 9.00 do 14.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym w sekcją techniczną KP PSP w Proszowicach tel. (12) 385-31-64.
Koszty uczestnictwa, w tym: opracowanie i dostarczenie oferty obciążają wyłącznie wykonawcę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 12 385 31 64
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements