Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 23-11-2020 16:14:00 |
Placing offers : | 27-11-2020 11:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Służby Ochrony Państwa.
1. Zamówienia realizowane przez Służbę Ochrony Państwa za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl
2. W niniejszym postępowaniu Służba Ochrony Państwa nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Poprzez "rozwiązania równoważne" Zamawiający rozumie asortyment o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub nie gorszych od tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku złożenia oferty z asortymentem równoważnym, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego zaoferowanego asortymentu nie później niż do wyznaczonego terminu przyjmowania ofert w celu weryfikacji właściwości funkcjonalnych i jakościowych.
6. W przypadku nie spełnienia powyższego warunku oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania z tego tytułu.
8. Towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, Służba Ochrony Państwa zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Służba Ochrony Państwa wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. Towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji jakościowej asortymentu wskazanego w ofercie poprzez udostępnienie po 1 szt. z poszczególnych pozycji do oceny jego przydatności przez użytkowników.
13. Służba Ochrony Państwa zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Służby Ochrony Państwa.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
W przypadku pytań:
· technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, pod nr tel. 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej
wyrażonej
w złotych równowartości kwoty
30 000 EURO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
2020-12-02 15:07 | Igor Słysz | Służba Ochrony Państwa zawiadamia o zakończeniu postępowania bez wyboru Wykonawców. |
2020-11-25 10:39 | Igor Słysz |
Pytanie: „12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji jakościowej asortymentu wskazanego w ofercie poprzez udostępnienie po 1 szt. z poszczególnych pozycji do oceny jego przydatności przez użytkowników. W jaki sposób ma przebiegać weryfikacja?” Zamawiający korzysta z możliwości weryfikacji jakościowej tylko w sytuacji gdy pojawiają się wątpliwości co do różnic oferowanego przez Wykonawcę asortymentu w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku powyższych wątpliwości Zmawiający będzie wymagał od Wykonawcy nadesłania do siedziby Zamawiającego 1 szt. proponowanego asortymentu w celu określenia czy spełnia on: • walory funkcjonalno - użytkowe • wymogi jakościowe tj. solidność wykonania, zastosowany materiał, kolorystyka. • parametry techniczne Termin przesłania asortymentu do weryfikacji określi Zamawiający. W przypadku niezrealizowania powyższego warunku, oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana. |
Announcements