- Strona główna
- Postępowanie ID 385687
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
16/PN/2020 Dostawa środków cieniujących (kontrastujących) na potrzeby pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Wystawiający
-
UżytkownikStanisław Żak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-10-13 14:28:00
-
Składania2020-10-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-10-26 10:10:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-11-13
11:22:07
|
Stanisław Żak |
Dyrekcja
SP
ZOZ
MSWIA
w
Kielcach,
ul.
Wojska
Polskiego
51,
działając
na
podstawie
art.
92
ust.
1
pkt.
1
i
ust.
2
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych,
przekazuje
informację
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
postepowaniu
na
„Dostawę
środków
cieniujących
(kontrastujących)
na
potrzeby
pracowni
Tomografii
Komputerowej
SP
ZOZ
MSWiA
w
Kielcach”
–
16/PN/2020 W postepowaniu wybrane zostały najkorzystniejsze oferty złożone przez Wykonawców na poszczególne części zgodnie z poniższym zestawieniem: Część nr 1 – Iopromide Profarm PS sp. z o.o. ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna Część nr 2 – Iomeprolum. Centrala Farmaceutyczna Cefarm S.A, ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa Uzasadnienie wyboru: Art. 91 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Najwyższa ilość punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert. Żaden wykonawca, który złożył ofertę w postępowaniu nie został wykluczony. Żadna oferta złożona w postępowaniu nie została odrzucona. Zamawiające zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 a) wyznacza termin podpisania umów na dzień 19.11.2020 r. Informacja w załączeniu. Załączniki |
2020-10-26
13:38:34
|
Stanisław Żak |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dyrekcja SP ZOZ MSWiA w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 51, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa środków cieniujących (kontrastujących) na potrzeby pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ MSWiA w Kielcach, wpłynęły następujące oferty - zestawienie w załaczeniu. Załączniki |
2020-10-20
09:53:32
|
Stanisław Żak |
WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU „Dostawa środków cieniujących (kontrastujących) na potrzeby pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ MSWiA w Kielcach”. Na podstawie art. 38 ust. 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2019 r., poz. 1843), Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane do postępowania pytania: Pytania nr 1. Do rozdziału XVI pkt 1 SIWZ: Mając na uwadze szczególny okres w jakim będzie realizowana umowa (stan epidemii), a co za tym idzie konieczność zachowania szczególnych środków ostrożności, prosimy o zmianę kryterium oceny ofert, polegającego na określeniu terminu rozpatrzenia reklamacji poprzez wydłużenie terminu minimalnego do 3 dni roboczych od chwili zgłoszeni wady oraz odpowiednią zmianę terminu maksymalnego. Nadmieniamy przy tym, że przyjęcie przez Zamawiającego urealnionych, dostępnych dla większej ilości Wykonawców terminów realizacji zgłoszeń reklamacyjnych znacząco przyczyni się do wzrostu konkurencyjności w niniejszym postępowaniu, a tym samym korzystnie wpłynie na oferowane ceny. Odpowiedź: Zamawiający zmienia najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji na 3 dni. Jednocześnie, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdz. XVI ust 1 Było: Termin rozpatrzenia reklamacji (T) – waga 10 % • Termin rozpatrzenia reklamacji do 2 dni roboczych – 40 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji do 3 dni roboczych – 20 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji ponad 3 dni robocze – 0 pkt - od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji. Oferty zawierające termin rozpatrzenia reklamacji dłuższy niż 6 dni zostaną odrzucone Powinno być Termin rozpatrzenia reklamacji (T) – waga 40 % • Termin rozpatrzenia reklamacji do 3 dni roboczych – 40 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji do 4 dni roboczych – 20 pkt • Termin rozpatrzenia reklamacji ponad 4 dni robocze – 0 pkt - od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji. Oferty zawierające termin rozpatrzenia reklamacji dłuższy niż 6 dni zostaną odrzucone Pytania do wzoru umowy: Pytania nr 2. Do §2 ust. 1 lit. a wzoru umowy: Mając na uwadze szczególny okres w jakim będzie realizowana umowa (stan epidemii), a co za tym idzie konieczność zachowania szczególnych środków ostrożności, prosimy o wydłużenie terminu realizacji zamówienia do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Odpowiedź: Zamawiający akceptuję termin realizacji zamówienia do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Pytania nr 3. Do §2 ust. 5 wzoru umowy: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych przedmiotu umowy, ale nie określił ich warunków, m.in. nie wskazał w jakich okolicznościach zmiana mogłaby mieć miejsce, nie wskazał w żaden sposób granic zmian ilościowych odnośnie poszczególnych pozycji itp. Zgodnie z art. 144 ust.2, w związku z art. 144 ust. 1-1b, 1d, 1e Ustawy PZP, brak określenia warunków zmiany umowy będzie przesądzać o nieważności zapisów z §2 ust.6 umowy. Czy z związku z tym, Zamawiający odstąpi od tych zapisów w umowie? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje postanowienia umowy, w szczególności § 2 ust. 5. Przedmiotowe postanowienia określa przedmiot świadczenia oraz pozostałe elementy przyszłego stosunku obligacyjnego. Tym samym, wykonawca błędnie uznaje że postanowienia § 2 ust. 5 stanowią przesłanki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Pytania nr 4. Do treści §2 ust. 7 oraz §5 ust. 5 wzoru umowy prosimy o dodanie słów zgodnych z przesłanką wynikającą z treści art. 552 k.c.: "... z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu.". Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje postanowienia umowy. Pytania nr 5. Do treści §3 ust. 3 wzoru umowy: Prosimy o dopisanie do §3 ust. 3 wzoru umowy następującej treści: "..., dostawy produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych sytuacjach i każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.". Odpowiedź: Zamawiający akceptuję zaproponowana zmianę i uzupełnia treść wzoru umowy o zapis jw. Pytania nr 6. Do treści §6 ust. 1 pkt 1.2 – 1.4 wzoru umowy. W związku z nieprecyzyjnie sformułowanymi zapisami §6 ust. 1 pkt 1.2 – 1.4 wzoru umowy dublującymi kary umowne z tych samych tytułów, prosimy o ich sprecyzowanie oraz zmianę poprzez jednoznaczne ustanowienie wysokości kary umownej zastrzeżonej na wypadek opóźnienia w realizacji dostawy jednostkowej oraz z tytułu realizacji zgłoszenia reklamacyjnego w wysokości 0,5% wartości niezrealizowanego w terminie zamówienia bądź niezrealizowanej w terminie reklamacji za każdy dzień zwłoki. Odpowiedź: Zamawiający skreśla § 6 ust. 1 pkt 1.2 Umowy. Pytania nr 7. Do §9 ust. 6 pkt 6.12 wzoru umowy: Prosimy o dopisanie: "... nie dłużej niż 3 m-ce.". Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje § 8 ust. 6 pkt 6.12, który otrzymuje następujące brzmienie: „niewykorzystania wartości umowy w okresie obowiązywania umowy o okres kolejnych 6 miesięcy” Jednocześnie Zamawiający informuje, że na podstawie art. 38 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu na składanie i otwarcie ofert : Rozdz. XIII Miejsce i termin składania ofert. Było: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przekazać za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce do dnia 21.10.2020 r. do godz.10.00. Sposób złożenia opisany został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców lub w formie papierowej – pkt 7 Powinno być: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przekazać za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce do dnia 26.10.2020 r. do godz.10.00. Sposób złożenia opisany został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców lub w formie papierowej – pkt 7 Było: 7. Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie-pokój B424 przy ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce do dnia 21.10.2020 r., godz.10.00. 9. Nie otwierać przed 21.10.2020 godz. 10:10 Powinno być: 7. Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie-pokój B424 przy ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce do dnia 26.10.2020 r., godz.10.00. 9. Nie otwierać przed 26.10.2020 godz. 10:10 Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?