Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-10-2020 14:48:00 |
Składania : | 16-10-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-10-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem postępowania jest usługa czyszczenia separatorów i osadników na sieci kanalizacji deszczowej wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
Zakres usług obejmuje w szczególności:
1. otwarcie włazów oraz sprawdzenie stanu technicznego czyszczonych urządzeń,
2. usunięcie zgromadzonych w separatorze i osadniku wszystkich zanieczyszczeń,
3. czyszczenie instalacji separatorów z substancji ropopochodnych (mycie ciśnieniowe zbiornika separatora),
4. mycie ciśnieniowe systemu filtracyjnego,
5. wypompowanie zanieczyszczeń z urządzeń przy użyciu wozu specjalistycznego,
6. sprawdzenie stanu technicznego wkładów filtracyjnych,
7. wykonanie dokumentacji fotograficznej (przed i po czyszczeniu),
8. zagospodarowanie wytworzonych odpadów wraz z wywozem,
9. sporządzenie protokołu wykonania usługi,
10. zamknięcie włazów oraz pozostawienie terenu w stanie przed przyjazdem,
11. wpisaniu czyszczenia do dziennika separatora
Wymaga wykonania dokumentacji fotograficznej przed oraz po wykonaniu usługi, potwierdzającej fakt wykonania usługi. Dokumentacja fotograficzna, potwierdzająca wyczyszczenie zarówno systemu filtrującego jak i komory, w wersji papierowej z opisem (również stanu technicznego) do konkretnego urządzenia stanowi integralną część protokołu odbioru
Jako załącznik do postępowania tabela z zestawieniem osadników i separatorów wraz z pojemnościami.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty