Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie poniżej progu - roboty bud. - Wymiana opraw oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie

Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2020 10:04:00
Składania : 11-09-2020 10:00:00
Otwarcia : 11-09-2020 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Uniwersytetu Szczecińskiego  informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: Wymiana opraw oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 DS-3 przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie.  

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 50 dni od podpisania umowy;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy;

- osoby wykonujące roboty muszą posiadać aktualne uprawnienia i zaświadczenia kwalifikacyjne „E” do 1kV (lub wyższe), a osoby nadzoru zaświadczenia kwalifikacyjne „D” do 1 kV (lub wyższe);

- Wizja lokalna możliwa po umówieniu z  kierownikiem obiektu Panią mgr Wiolettą Jaskot – tel. 91 444 38 67;

- oferty należy składać tylko w wersji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający nie przyjmuje ofert w wersji papierowej;

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod adresem e-mail: marek.badurski@univ.szczecin.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Szczegółowa ST - ośw ewak DS-3v2.pdf pdf 275.69 2020-09-07 10:04:00 Postępowanie
Ogólna ST ośw ewak w DS-3.pdf pdf 428.01 2020-09-07 10:04:00 Postępowanie
Wymiana opraw ewak DS-3v3prd.pdf pdf 95.96 2020-09-07 10:04:00 Postępowanie
Prot ośw ewak XII-2019 SUPON.pdf pdf 1257.08 2020-09-07 10:04:00 Postępowanie
Zakres i opis zam ośw ewak DS-3 US.pdf pdf 178.67 2020-09-07 10:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana opraw oświetlenia ewakuacyjnego Wymiana opraw oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 przy ul. Kordeckiego 15 w Szczecinie. 1 robota budowlana Uniwersytet Szczeciński
al. Papieża Jana Pawła II 22a
70-453, Szczecin
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 24 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 405