- Strona główna
- Postępowanie ID 364270
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZO/6/07/2020 „Wycinka drzew, krzewów, usunięcie wiatrołomów oraz sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.”
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Sadowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-07-17 14:58:00
-
Składania2020-07-27 14:56:22
-
Otwarcie ofert2020-07-28 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp.z o.o. w Kamiennej Górze zaprasza do złożenia ofert na „Wycinkę drzew, krzewów, usunięcie wiatrołomów oraz sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki, na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.”
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w pliku pn. Zapytanie Ofertowe, załączonym do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).
Warunki realizacji zamówienia określone zostały we Wzorze umowy - Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
UWAGA:
Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
Wraz z ofertą należy złożyć wypełnione przez Wykonawcę Załączniki nr 1.1, 1.2, 2, 4, 5 i 6.
Warunki zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty są wiążące i one będą podlegały ocenie.
Kryterium oceny ofert są ceny brutto (100%), określone przez Wykonawcę w pkt 4 Formularza oferty.
Formularz oferty (Załącznik nr 1) oraz Załączniki nr 1.1, 1.2, 2, 4, 5 i 6 musi podpisać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej różnicy pomiędzy ceną wycinki a ceną sprzedaży drewna, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej różnicy cen, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.
4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego,
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 64 59 710.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Wycinka drzew, krzewów, usunięcie wiatrołomów oraz sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki na terenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.”, nr sprawy ZO/6/07/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75/ 645 96 62
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-07-27
14:56:22
|
Patrycja Sadowska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający przewiduje zmianę sposobu kalkulacji ceny ofertowej polegającą na rezygnacji z załączonych formularzy cenowych stanowiących Załącznik nr 1.1 i 1.2 do Zapytania Ofertowego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie. Zamawiający przeprowadzi nowe postępowanie z uwzględnieniem wyżej wymienionych zmian. |
2020-07-27
11:19:23
|
Patrycja Sadowska |
Zamawiający
publikuje
informację
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?