- Strona główna
- Postępowanie ID 361370
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DSUiZP 252/JK/18/2020 INFORMATYZACJĘ ZOZ W KOŃSKICH w ramach projektu: „INFORMATYZACJA PLACÓWEK MEDYCZNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO”
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Kruk
-
Organizacja
-
OddziałDział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-07-06 09:35:00
-
Składania2020-08-27 10:45:00
-
Otwarcie ofert2020-08-27 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-10-15
12:32:28
|
Jacek Kruk |
Znak sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie, 15.10.2020 r. Informacja o wyborze oferty Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w postępowaniu pn. INFORMATYZACJA ZOZ W KOŃSKICH w ramach projektu: „INFORMATYZACJA PLACÓWEK MEDYCZNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO” do realizacji zamówienia wybrano następujących Wykonawców: 1. Część I zamówienia pn. Dostawa i wdrożenie systemu/systemów informatycznych służących do realizacji Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM): COMARCH HEALTHCARE S.A., z siedzibą: Al. Jana Pawła II 39A 31-864 Kraków. Oferta otrzymała: w kryterium 1- cena oferty 60 pkt., w kryterium 2 – Gwarancja dla Etapu II (Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej) – 10 pkt., w kryterium 3 – Usługi gwarancyjne, opieki autorskiej i serwisowej dla wdrożonego oprogramowania (Etap III) – 10 pkt, w kryterium 4 – Dodatkowe funkcjonalności systemu – 20 pkt co daje razem 100 pkt. Oferta spełnia wymagania postawione w SIWZ, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Część II zamówienia pn. Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych: KOMA NORD Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia. Oferta otrzymała: w kryterium 1- cena oferty 60 pkt., w kryterium 2 – Gwarancja– 40 pkt., co daje razem 100 pkt. Oferta spełnia wymagania postawione w SIWZ, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3. Część III zamówienia pn. Rozbudowa systemu medycznego RIS/PACS: AGFA Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Jutrzenki 137A, ,02-231 Warszawa Oferta otrzymała: w kryterium 1- cena oferty 60 pkt., w kryterium 2 – Gwarancja– 0 pkt., co daje razem 60 pkt. Oferta spełnia wymagania postawione w SIWZ, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W postępowaniu nie złożono innych ofert. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty. W postępowaniu nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów. Jednocześnie prosimy Wykonawców o wysłanie na adres e-mail katarzyna.tomala@stowarzyszenieswi.pl następujących informacji do uzupełnienia danych umowie: • Osoby reprezentujące Wykonawcę, • Formy w jakich Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy (przypominam 5% wartości oferty) Załączniki |
2020-08-27
13:52:36
|
Jacek Kruk |
Numer sprawy DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie, 2020-08-27 Załącznik nr do protokołu Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT dot.:. „Informatyzacja ZOZ w Końskich”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego” (InPlaMed WŚ) Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje, co następuje: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto Całość: 2 811 482,16 zł W terminie do dnia 2020-08-27 do godz. 10;45 złożono następujące oferty: Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Nr części Termin płatności Termin wykonania zamówienia Gwarancja Cena brutto zł 1 KOMA NORD Sp. z o.o. ul. Łużycka 2 81-537 Gdynia 2 60 dni do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Części II udzielamy gwarancji na okres: 60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 736 770,00 2 AGFA Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 137A, 02-231 Warszawa 3 60 dni do 180 dni od dnia zawarcia umowy, Części III udzielamy gwarancji na okres: 12 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 348 741,53 3 COMARCH HEALTHCARE S.A. Al. Jana Pawła II 39A 31-864 Kraków 1 60 dni do 160 dni od dnia zawarcia umowy, a) Gwarancja dla produktów Etapu II (Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej) - 60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego b) Usługi gwarancyjne, opieki autorskiej i serwisowej dla wdrożonego oprogramowania (Etap III) – 24 m-ce od podpisania protokołu odbioru końcowego. 1 686 231,60 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej" - Dodatek nr 3 do SIWZ - oświadczenie grupa kapitałowa_wzór. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, będący załącznikiem do niniejszej Informacji. Końskie 2020-08-27 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń Załączniki |
2020-08-27
12:45:12
|
Jacek Kruk |
Numer sprawy DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie, 2020-08-27 Załącznik nr do protokołu Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT dot.:. „Informatyzacja ZOZ w Końskich”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego” (InPlaMed WŚ) Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje, co następuje: Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto Całość: 2 811 482,16 zł W terminie do dnia 2020-08-27 do godz. 10;45 złożono następujące oferty: Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Nr części Termin płatności Termin wykonania zamówienia Gwarancja Cena brutto zł 1 KOMA NORD Sp. z o.o. ul. Łużycka 2 81-537 Gdynia 2 60 dni do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Części II udzielamy gwarancji na okres: 60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 736 770,00 2 AGFA Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 137A, 02-231 Warszawa 3 60 dni do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Części III udzielamy gwarancji na okres: 12 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 348 741,53 3 COMARCH HEALTHCARE S.A. Al. Jana Pawła II 39A 31-864 Kraków 1 60 dni do 160 dni od dnia zawarcia umowy, a) Gwarancja dla produktów Etapu II (Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej) - 60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego b) Usługi gwarancyjne, opieki autorskiej i serwisowej dla wdrożonego oprogramowania (Etap III) – 24 m-ce od podpisania protokołu odbioru końcowego. 1 686 231,60 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej" - Dodatek nr 3 do SIWZ - oświadczenie grupa kapitałowa_wzór. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, będący załącznikiem do niniejszej Informacji. Końskie 2020-08-27 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń Załączniki |
2020-08-20
12:22:43
|
Jacek Kruk |
numer
sprawy:
DSUiZP
252/JK/18/2020
Końskie
2020-08-20 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.4 Macierz główna, 3.5 macierz zapasowa W punkcie Kontrolery Zamawiający pisze: Zainstalowane dwa kontrolery. Każdy kontroler musi być wyposażony w 4 porty 10Gb Base-T, 4 porty FC 16Gb oraz 1 port zarządzający 1GbE Base-T. Zgodnie z dokumentacją producenta DELL jest to zapis charakterystyczny dla macierzy SC5020 https://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/Documents/SC5020-spec-sheet-DellEMC.pdf Network i Expansion I/O: • Max 16Gb FC ports 8 per array (SFP+) • Max 10Gb/1Gb iSCSI ports Up to 8 SFP+ lub BaseT ports per array • Management ports 2 per array (1Gb BASE-T) Czy aby zaproponować macierze konkurencyjne (główna i zapasowa) Zamawiający wyrazi zgodę na zaproponowanie rozwiązania które ma: Zainstalowane dwa kontrolery. Każdy kontroler musi być wyposażony w 2 porty 10Gb Base-T, 4 porty FC 16Gb oraz 1 port zarządzający 1GbE Base-T. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązanie dla Przełącznika SAN: - możliwość pracy z przepustowością portów do 32 Gb/s - Rodzaj obsługiwanych portów: D_Port (ClearLink Diagnostic Port), E_Port, F_Port. - Bez obsługi posiadania mechanizm balansowania ruchu między grupami połączeń tzw. „trunk” oraz obsługi grupy połączeń „trunk” o różnych długościach. - Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns. - Przełącznik FC musi posiadać min. 4 zintegrowane wentylatory. Odpowiedź. Zamawiający dopuszcza proponowane rozwiązanie. Końskie 2020-08-20 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: st. Ins. ds. Zamówień Publicznych Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 Załączniki |
2020-08-18
11:29:05
|
Jacek Kruk |
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-18 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie Dotyczy 3.14. Przełącznik SAN Opisany w postępowaniu przetargowym Przełącznik SAN to urządzenie,które zostało aktualnie wycofane z produkcji. W związku z tym prosimy o dopuszczenie przełącznika SAN (FC) umożliwiającego pracę z przepustowością portów do 32Gb/s i posiadającego poniże cechy: - Bez obsługi M_Port - Bez obsługi posiadania mechanizm balansowania ruchu między grupami połączeń tzw. „trunk” oraz obsługi grupy połączeń „trunk” o różnych długościach. - Z opóźnieniem przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większym niż 900ns. - Z czterema zintegrowanymi wentylatorami. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązanie dla Przełącznika SAN: - możliwość pracy z przepustowością portów do 32 Gb/s - Rodzaj obsługiwanych portów: D_Port (ClearLink Diagnostic Port), E_Port, F_Port. - Bez obsługi posiadania mechanizm balansowania ruchu między grupami połączeń tzw. „trunk” oraz obsługi grupy połączeń „trunk” o różnych długościach. - Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns. - Przełącznik FC musi posiadać min. 4 zintegrowane wentylatory. Pytanie Pytanie Dotyczy: 3.9. Oprogramowanie do wirtualizacji W punkcie Oprogramowanie do wirtualizacji Zamawiający pisze: 2. Licencja powinna być dostarczona wraz z 3-letnim wsparciem, świadczonym przez producenta będącego licencjodawcą oprogramowania na pierwszym, drugim i trzecim poziomie, które powinno umożliwiać zgłaszanie problemów 5 dni w tygodniu przez 8h na dobę. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie min. 3 letniego wsparcia świadczonego przez licencjodawcę nie będącego producentem oprogramowania na poziomie pierwszym, które umożliwia zgłaszanie problemów przez 5 dni w tygodniu (robocze) przez 9 godz. na dobę i czasem na odpowiedź do 4h. Poziom drugi i trzeci świadczony będzie przez producenta oprogramowania. Odpowiedź. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie min. 3 letniego wsparcia świadczonego przez licencjodawcę nie będącego producentem oprogramowania na poziomie pierwszym które umożliwia zgłaszanie problemów przez 5dni w tygodniu (robocze) przez 9 godz. na dobę i czasem na odpowiedź do 4h. Poziom drugi i trzeci świadczony będzie przez producenta oprogramowania. Pytanie Dotyczy: 3.14. Przełącznik SAN W punkcie Funkcjonalność Zamawiający pisze: - Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 700ns. - Urządzenie musi wspierać mechanizm balansowania ruchem w połączeniach wewnątrz wielodomenowych sieci fabric w oparciu OXID. Parametry powyższe dotyczą starszych wersji przełączników firmy Brocade. Celem zaproponowania Zamawiającemu najnowszej linii produktowej firmy Brocade prosimy o dopuszczenie przełącznika FC który musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns. oraz prosimy o usunięcie zapisu: - Urządzenie musi wspierać mechanizm balansowania ruchem w połączeniach wewnątrz wielodomenowych sieci fabric w oparciu OXID. Proszę o pozytywne ustosunkowanie się do naszej prośby Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie - Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns. - Bez obsługi mechanizmu balansowania ruchem w połączeniach wewnątrz wielodomenowych sieci fabric w oparciu OXID. Pytanie Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.1. Serwer do wirtualizacji, 3.2. Serwer bazodanowy 3.3. Serwer backupowy Zamawiający wymaga dostarczenia serwerów które w punktach mają posiadać: • Bezpieczeństwo: Wbudowany czujnik otwarcia obudowy. • Bezpieczeństwo: Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą (3.3. Serwer backupowy) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie serwera nie posiadającego ww wbudowanego czujnika otwarcia obudowy? Serwery będą umieszczone w zamykanej szafie RACK i dodatkowo w zamykanym pomieszczeniu serwerowni. Prosimy o pozytywne ustosunkowanie się to tego pytania. Odp. Zamawiający zmienia parametry dla pkt. 3.4 Macierz główna oraz pkt. 3.5 macierz zapasowa: • Dostępność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: • Możliwość łączenia lub tworzenia w macierzy różnych poziomów RAID: możliwość zastosowania RAID10 możliwość zastosowania RAID5, możliwość zastosowania RAID6 • Dostępność: Możliwość obsługi wirtualnych portów (NPIV) w taki sposób, aby awaria fizycznego portu nie powodowała konieczności przełączania ścieżek poprzez oprogramowanie do multipathing – parametr zostaje usunięty • Funkcjonalność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Macierz musi mieć możliwość migracji wolumenów logicznych LUN na zasadzie utworzenia wolumenu docelowego na innej grupie RAID i zmigrowaniu zawartości wolumenu żródłowego na wolumen docelowy(zlokalizowany w innej grupie RAID) • Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Możliwość tworzenia i utrzymywania jednocześnie kopii danych wewnątrz macierzy dla każdego urządzenia LUN przez administratora • Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kopie migawkowe muszą być wykonywane metodą tzw. bez prealokacji przestrzeni dyskowej (ang. allocate-on-write, a.k.a redirect-on-write) lub mogą być wykonywane metodą COW (ang. Copy On Write). • Redukcja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kompresja powinna odbywać się po fakcie zapisu na urządzenia dyskowe wewnątrz macierzy (dane spoczynkowe) lub dane powinny być kompresowane online, przed zapisaniem na dysk • Zdalna replikacja danych: Zamawiający zmienia na: Macierz musi posiadać funkcjonalność zdalnej replikacji danych do macierzy zapasowej w trybie synchronicznym oraz asynchronicznym. Należy dołączyć licencję jeśli jest wymagana. • Zamawiający dopuszcza zastosowanie dysków o prędkości 10k RPM o większej pojemności tj. 1.8TB w ilości 16 szt W uzupełnieniu do odpowiedzi na pytanie nr 31 z dnia 2020-08-05 Zamawiający dopuszcza serwery bez wbudowanego czujnika otwarcia obudowy Zamawiający pozostałe elementy pozostawia bez zmian – zgodnie z SIWZ. Pytanie Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.4 Macierz główna, 3.5 macierz zapasowa W punkcie Zarządzanie Zamawiający pisze: Monitorowanie wydajności macierzy według parametrów takich jak: przepustowość oraz liczba operacji I/O dla interfejsów zewnętrznych, wolumenów logicznych LUN, oraz kontrolerów. wnosimy o dopuszczenie macierzy z parametrem jak poniżej: Monitorowanie wydajności macierzy według parametrów takich jak: przepustowość oraz liczba operacji I/O dla interfejsów zewnętrznych, wolumenów logicznych LUN, oraz kontrolerów wyrażoną np. w %. Odpowiedź. Zamawiający zmienia parametry dla pkt. 3.4 Macierz główna oraz pkt. 3.5 macierz zapasowa: • Dostępność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: • Możliwość łączenia lub tworzenia w macierzy różnych poziomów RAID: możliwość zastosowania RAID10 możliwość zastosowania RAID5, możliwość zastosowania RAID6 • Dostępność: Możliwość obsługi wirtualnych portów (NPIV) w taki sposób, aby awaria fizycznego portu nie powodowała konieczności przełączania ścieżek poprzez oprogramowanie do multipathing – parametr zostaje usunięty • Funkcjonalność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Macierz musi mieć możliwość migracji wolumenów logicznych LUN na zasadzie utworzenia wolumenu docelowego na innej grupie RAID i zmigrowaniu zawartości wolumenu żródłowego na wolumen docelowy(zlokalizowany w innej grupie RAID) • Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Możliwość tworzenia i utrzymywania jednocześnie kopii danych wewnątrz macierzy dla każdego urządzenia LUN przez administratora • Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kopie migawkowe muszą być wykonywane metodą tzw. bez prealokacji przestrzeni dyskowej (ang. allocate-on-write, a.k.a redirect-on-write) lub mogą być wykonywane metodą COW (ang. Copy On Write). • Redukcja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kompresja powinna odbywać się po fakcie zapisu na urządzenia dyskowe wewnątrz macierzy (dane spoczynkowe) lub dane powinny być kompresowane online, przed zapisaniem na dysk • Zdalna replikacja danych: Zamawiający zmienia na: Macierz musi posiadać funkcjonalność zdalnej replikacji danych do macierzy zapasowej w trybie synchronicznym oraz asynchronicznym. Należy dołączyć licencję jeśli jest wymagana. • Zamawiający dopuszcza zastosowanie dysków o prędkości 10k RPM o większej pojemności tj. 1.8TB w ilości 16 szt W uzupełnieniu do odpowiedzi na pytanie nr 32 z dnia 2020-08-05 Zamawiający dopuszcza proponowane rozwiązanie dotyczące Monitorowanie wydajności macierzy według parametrów. Zamawiający pozostałe elementy pozostawia bez zmian – zgodnie z SIWZ. Pytanie Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.4 Macierz główna, 3.5 macierz zapasowa W punkcie Zarządzanie Zamawiający pisze: Możliwość konfigurowania wolumenów logicznych LUN o pojemności użytkowej 500TB W związku z tym iż przedmiotem zamówienia nie sa macierze o tak dużej przestrzeni wolumenów logicznych wnosimy o dopuszczenie macierzy z parametrem jak poniżej: Możliwość konfigurowania wolumenów logicznych LUN o pojemności użytkowej min. 128TB Odpowiedź. Zamawiający zmienia parametry dla pkt. 3.4 Macierz główna oraz pkt. 3.5 macierz zapasowa: • Dostępność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: • Możliwość łączenia lub tworzenia w macierzy różnych poziomów RAID: możliwość zastosowania RAID10 możliwość zastosowania RAI Załączniki |
2020-08-18
11:28:03
|
Jacek Kruk |
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-18 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich informuję że przedłuża termin składnia ofert do dnia 27.08.2020 godzina 10:45 oraz termin otwarcia ofert do dnia 27.08.2020 godzina 11:00. Podstawa prawna art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1843), Końskie 2020-08-18 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: st. Ins. ds. Zamówień Publicznych Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 Załączniki |
2020-08-13
12:51:18
|
Jacek Kruk |
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-13 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie 1 Dotyczy: Załącznik 1c do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Cześć 3 : Rozbudowa systemu medycznego PACS Treść: Pkt IV Rozbudowa systemu archiwizacji PACS o nowe funkcjonalności integracji Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że w ramach rozbudowy systemu PACS wymagana jest integracja z systemem HIS i Wykonawca pokrywa koszty integracji po stronie swojego systemu Odpowiedź: Zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Załączniku 1c: „Rozbudowa systemu archiwizacji PACS o nowe funkcjonalności integracji Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami w standardzie HL7. Stopień integracji na poziomach min.: - Identyfikatora Pacjenta (Patient ID) - identyfikatora badania (Study ID)” Oraz wymaganiami przedstawionymi w Załączniku 1a: „Integracja oprogramowania aplikacyjnego HIS z systemem RIS/PACS firmy AGFA ., funkcjonującym u Zamawiającego w oparciu o standard HL7.” Potwierdzamy że w ramach rozbudowy systemu PACS wymagana jest integracja z systemem HIS. System HIS należy traktować jako system zewnętrzny o którym mowa w wymaganiu z Załącznika 1c. Jako część przedmiotu zamówienia integracja i związane z nią koszty należy uwzględnić w cenie oferty. Końskie 2020-08-13 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: st. Ins. ds. Zamówień Publicznych Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 Załączniki |
2020-08-05
11:24:13
|
Jacek Kruk |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
Załączniki |
2020-08-05
11:17:17
|
Jacek Kruk |
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-05 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie 1 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający uzna za spełnione wymagania dotyczące instruktaży prowadzonych w formie e-learningu w postaci portalu spełniającego wymagania z punktu 7.21. Portal szkoleniowy. Odp. Tak, Zamawiający wymaga, aby instruktaże prowadzone w formie e-learningu wykorzystywały funkcjonalności Portalu szkoleniowego z punktu 7.21. Pytanie 2 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone: • automatyczne nadawanie numerków Pytanie: Czy Zamawiający ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie (ID pacjenta) ? Odp. Tak, Zamawiający potwierdza, że ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie. Pytanie 3 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone: • zatrudnieniu Pytanie: Czy Zamawiający uzna wymaganie za spełnione w przypadku możliwości wprowadzenia informacji o zatrudnieniu w formie dedykowanego dokumentu przypisanego do pacjenta? Odp. Tak, Zamawiający potwierdza, że uzna taką realizację za spełniającą wymagania. Pytanie 4 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Możliwość konfiguracji modułu tak aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach jak i samodzielnie (z możliwością ewidencji podstawowych danych medycznych oraz rozliczeniowych) Pytanie: Czy Zamawiający uzna jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach. Odp. Tak, Zamawiający dopuszcza jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach. Pytanie 5 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Moduł umożliwia przegląd oraz obróbkę wizualną wyników obrazowych pacjenta z pracowni diagnostycznych w formacie DICOM zapewniając: • wynik opisowy badania (możliwość używania szablonów i wzorców) • możliwość załączenia zdjęć • możliwość wprowadzenia wyniku liczbowego Pytanie: Czy Zamawiający dopuści jako równoważną możliwość przeglądu oraz obróbki wyników obrazowych w dedykowanym narzędziu RIS/PACS otwieranym bezpośrednio z linku przekazywanego do oprogramowania HIS? Odp. Tak, Zamawiający dopuszcza Pytanie 6 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Prezentacja dokumentów w formie chronologicznej listy z możliwością podglądu każdego dokumentu, wraz z załącznikami (o ile takie istnieją) Pytanie: Czy pod pojęciem załączników Zamawiający rozumie dokumenty powiązane między sobą? Odp. Zamawiający potwierdza, że prezentacja dokumentów w formie chronologicznej listy z możliwością podglądu każdego dokumentu, wraz z załącznikami (o ile takie istnieją) ma dotyczyć dokumentów powiązanych z dokumentem wyświetlanym z listy. Pytanie 7 Dotyczy: Dodatek nr 10 do SIWZ Treść: Próbkę Systemy należy dostarczyć na nośniku danych (preferowany nośnik: zewnętrzny dysk SSD), na którym znajdować się będzie obraz dysku/dysków komputera. Dla każdego dysku, obraz musi być pojedynczym plikiem. Obraz dysku musi być wykonany w taki sposób, aby Wykonawca mógł samodzielnie dokonać odtworzenia „obrazu” komputera i przeprowadzić prezentację Systemu. Dla każdego pliku obrazu dysku/dysków komputera, musi zostać wytworzona suma kontrolna MD5. Wartość sumy kontrolnej - „cyfrowego odcisku” pliku musi być dołączona do oferty w pliku tekstowym. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia próbki systemu na odpowiednio skonfigurowanym laptopie? Odp. Zamawiający nie dopuszcza. Pytanie 8 Dotyczy: SIWZ Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że gwarancja i serwis dotyczą wyłącznie nowo dostarczanych modułów. Odp. Gwarancja i serwis dotyczy modułów objętych wdrożeniem. Pytanie 9 Dotyczy: § 3 ust. 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Pytanie: Zwracamy się z zapytanie do Zamawiającego o możliwość zmiany zapisu na następujący: Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę. Odp. Zamawiający zmienia zapis na: Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę Pytanie 10 Dotyczy: § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy 2. Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach: 1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy, 2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy 3) Etap 3- 150 dni od daty zawarcia Umowy Pytanie: Z uwagi na rozbieżność terminów z ust. 1 i 2 zwracamy się z zapytanie o możliwość zmiany zapisu na: • Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy. • Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach: 1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy, 2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy 3) Etap 3- 160 dni od daty zawarcia Umowy Odp. Zamawiający wskazuje, że zapisy są prawidłowe. Zgodnie z § 7 ust. 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu w formie pisemnej gotowość do odbioru końcowego nie później niż 10 dni roboczych przed terminem zakończenia realizacji Umowy, co oznacza, że etap trzeci należy zakończyć w terminie 150 od daty zawarcia umowy. Pytanie 11 Dotyczy: § 5 ust. 3 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego automatyczne przesuniecie terminów realizacji Etapu 2 i 3 przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Z uwagi na to, że rozpoczęcie Etapu 2 i 3 możliwe jest po odbiorze Etapu 1, gdy w sytuacji niezależnej od Wykonawcy termin ten ulegnie przesunięciu zasadne jest przesunięcie terminu realizacji etapów kolejnych, tak aby Wykonawca miał gwarantowany umową czas na realizację zadań. Wnosimy o dodanie zapisu: Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3. Odp. Zamawiający dodaje zapis: Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3, oraz termin realizacji przedmiot umowy. Pytanie 12 Dotyczy: § 7 ust. 15 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad, będzie stanowić podstawę do sporządzenia Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (Systemu) bez uwag. Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego: uznanie odbioru końcowego za dokonane, pomimo braku podpisania protokołu, w sytuacji gdy Zamawiający rozpoczął korzystanie z Systemu, co uprawnia do żądania zapłaty za realizację przedmiotu umowy. Odp. Zgodnie z SIWZ Pytanie 13 Dotyczy: § 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Licencja na korzystanie z Systemu uprawnia do nieograniczonego co do terytorium korzystania z oprogramowania, na następujących polach eksploatacji: 1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; 2) rozpowszechniania i korzystania przez limitowaną/nielimitowaną/ liczbę użytkowników jednocześnie oraz dysponowania utworami powstałymi w wyniku wykonywania niniejszej umowy, w tym ich użyczania lub kopiowania w ramach organizacji (zorganizowanych zespołów składników materialnych i niematerialnych) Zamawiającego na potrzeby prowadzonej przez niego działalności; 3) prawa do zmian w konfiguracji Systemu. Licencja na korzystanie dodatkowo uprawnia do dokonywania zmian tego oprogramowania, w tym tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian Załączniki |
2020-08-05
11:16:06
|
Jacek Kruk |
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-04 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich informuję że przedłuża termin składnia ofert do dnia 21.08.2020 godzina 10:45 oraz termin otwarcia ofert do dnia 21.08.2020 godzina 11:00. Podstawa prawna art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1843), Końskie 2020-08-05 Z-ca Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich mgr inż. Jerzy Grodzki Sporządził: st. Ins. ds. Zamówień Publicznych Jacek Kruk Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 Załączniki |
2020-07-29
12:37:30
|
Jacek Kruk |
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-07-29 Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje : Pytanie 1 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający uzna za spełnione wymagania dotyczące instruktaży prowadzonych w formie e-learningu w postaci portalu spełniającego wymagania z punktu 7.21. Portal szkoleniowy. Odp. Tak, Zamawiający wymaga, aby instruktaże prowadzone w formie e-learningu wykorzystywały funkcjonalności Portalu szkoleniowego z punktu 7.21. Pytanie 2 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone: • automatyczne nadawanie numerków Pytanie: Czy Zamawiający ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie (ID pacjenta) ? Odp. Tak, Zamawiający potwierdza, że ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie. Pytanie 3 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone: • zatrudnieniu Pytanie: Czy Zamawiający uzna wymaganie za spełnione w przypadku możliwości wprowadzenia informacji o zatrudnieniu w formie dedykowanego dokumentu przypisanego do pacjenta? Odp. Tak, Zamawiający potwierdza, że uzna taką realizację za spełniającą wymagania. Pytanie 4 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Możliwość konfiguracji modułu tak aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach jak i samodzielnie (z możliwością ewidencji podstawowych danych medycznych oraz rozliczeniowych) Pytanie: Czy Zamawiający uzna jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach. Odp. Tak, Zamawiający dopuszcza jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach. Pytanie 5 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Moduł umożliwia przegląd oraz obróbkę wizualną wyników obrazowych pacjenta z pracowni diagnostycznych w formacie DICOM zapewniając: • wynik opisowy badania (możliwość używania szablonów i wzorców) • możliwość załączenia zdjęć • możliwość wprowadzenia wyniku liczbowego Pytanie: Czy Zamawiający dopuści jako równoważną możliwość przeglądu oraz obróbki wyników obrazowych w dedykowanym narzędziu RIS/PACS otwieranym bezpośrednio z linku przekazywanego do oprogramowania HIS? Odp. Tak, Zamawiający dopuszcza Pytanie 6 Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ Treść: Prezentacja dokumentów w formie chronologicznej listy z możliwością podglądu każdego dokumentu, wraz z załącznikami (o ile takie istnieją) Pytanie: Czy pod pojęciem załączników Zamawiający rozumie dokumenty powiązane między sobą? Odp. Zgodnie z SIWZ Pytanie 7 Dotyczy: Dodatek nr 10 do SIWZ Treść: Próbkę Systemy należy dostarczyć na nośniku danych (preferowany nośnik: zewnętrzny dysk SSD), na którym znajdować się będzie obraz dysku/dysków komputera. Dla każdego dysku, obraz musi być pojedynczym plikiem. Obraz dysku musi być wykonany w taki sposób, aby Wykonawca mógł samodzielnie dokonać odtworzenia „obrazu” komputera i przeprowadzić prezentację Systemu. Dla każdego pliku obrazu dysku/dysków komputera, musi zostać wytworzona suma kontrolna MD5. Wartość sumy kontrolnej - „cyfrowego odcisku” pliku musi być dołączona do oferty w pliku tekstowym. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia próbki systemu na odpowiednio skonfigurowanym laptopie? Odp. Zgodnie z SIWZ Pytanie 8 Dotyczy: SIWZ Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że gwarancja i serwis dotyczą wyłącznie nowo dostarczanych modułów. Odp. Gwarancja i serwis dotyczy modułów objętych wdrożeniem. Pytanie 9 Dotyczy: § 3 ust. 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Pytanie: Zwracamy się z zapytanie do Zamawiającego o możliwość zmiany zapisu na następujący: Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę. Odp. Zamawiający zmienia zapis na: Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę. Pytanie 10 Dotyczy: § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy. 2. Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach: 1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy, 2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy 3) Etap 3- 150 dni od daty zawarcia Umowy Pytanie: Z uwagi na rozbieżność terminów z ust. 1 i 2 zwracamy się z zapytanie o możliwość zmiany zapisu na: • Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy. • Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach: 1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy, 2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy 3) Etap 3- 160 dni od daty zawarcia Umowy Odp. Zgodnie z SIWZ Pytanie 11 Dotyczy: § 5 ust. 3 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego automatyczne przesuniecie terminów realizacji Etapu 2 i 3 przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Z uwagi na to, że rozpoczęcie Etapu 2 i 3 możliwe jest po odbiorze Etapu 1, gdy w sytuacji niezależnej od Wykonawcy termin ten ulegnie przesunięciu zasadne jest przesunięcie terminu realizacji etapów kolejnych, tak aby Wykonawca miał gwarantowany umową czas na realizację zadań. Wnosimy o dodanie zapisu: Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3. Odp. Zamawiający dodaje zapis: Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3. Pytanie 12 Dotyczy: § 7 ust. 15 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad, będzie stanowić podstawę do sporządzenia Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (Systemu) bez uwag. Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego: uznanie odbioru końcowego za dokonane, pomimo braku podpisania protokołu, w sytuacji gdy Zamawiający rozpoczął korzystanie z Systemu, co uprawnia do żądania zapłaty za realizację przedmiotu umowy. Odp. Zgodnie z SIWZ Pytanie 13 Dotyczy: § 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ Treść: Zamawiający wskazał: Licencja na korzystanie z Systemu uprawnia do nieograniczonego co do terytorium korzystania z oprogramowania, na następujących polach eksploatacji: 1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; 2) rozpowszechniania i korzystania przez limitowaną/nielimitowaną/ liczbę użytkowników jednocześnie oraz dysponowania utworami powstałymi w wyniku wykonywania niniejszej umowy, w tym ich użyczania lub kopiowania w ramach organizacji (zorganizowanych zespołów składników materialnych i niematerialnych) Zamawiającego na potrzeby prowadzonej przez niego działalności; 3) prawa do zmian w konfiguracji Systemu. Licencja na korzystanie dodatkowo uprawnia do dokonywania zmian tego oprogramowania, w tym tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian oraz do wykonywania praw zależnych w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Pytanie: Uprawnienia wskazane w zapisach stanowią element autorskich praw majątkowych, określonych w art. 74 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Istnieją w doktrynie i orzecznictwie niejednolite poglądy i stanowiska dotyczące kwestii, czy pozyskanie przez licencjobiorcę praw do modyfikacji, rozwoju programu komputerowego w zakresie określonym w art. 74 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych rodzi obowiązek udostępnienia nabywcy kodu źródłowego programu komputerowego. Wskazuje się, że dla realizacji uprawnienia polegaj Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?