Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-40/20.ZM Konserwacja platformy dla osób niepełnosprawnych typu VIMEC E07 o udźwigu 400 kg przy Ośrodku Zdrowia w Łeknie gm. Wągrowiec

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2020 21:08:00
Składania : 19-05-2020 14:30:00
Otwarcia : 19-05-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



Zamawiający: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu 62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62 reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA : ,,Konserwację platformy dla osób niepełnosprawnych typu VIMEC E07 o udźwigu 400 kg przy Ośrodku Zdrowia w Łeknie gm. Wągrowiec” 1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 1 sztuki platformy dla osób niepełnosprawnych typu VIMEC E07, o udźwigu 400 kg, o numerze fabrycznym 05186, 2 przystanki, zamontowanej zewnętrznie w Łeknie przy ul. Podgórnej 2 – Ośrodek Zdrowia. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia konserwacji platformy zamontowanej przy Ośrodku Zdrowia w Łeknie zgodnie z wytycznymi producenta, dokumentacją techniczno-ruchową, ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2019 r., poz. 667 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi oraz prowadzenia dziennika konserwacji poprzez odnotowywanie przeprowadzonych czynności. 2.3 Konserwację urządzeń dźwigowych przeprowadza się w odstępach miesięcznych, z następującym zakresem konserwacji: a) przeglądy zespołów i części urządzenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami: - oględziny reduktora z silnikiem, aparatury sterowej i stycznikowej; - oględziny elementów toru jezdnego; - sprawdzenie działania kontaktów bezpieczeństwa, ograniczenia prędkości i wyłączników krańcowych, b) czyszczenie i smarowanie elementów platformy: - toru jezdnego; - elementów ruchomych urządzeń wg instrukcji, c) dokonanie regulacji: - układu napędowego; - kontaktów bezpieczeństwa; - elementów wchodzących w skład aparatury sterowej, d) usuwanie usterek elektromechanicznych. 2.4 Obowiązkiem Wykonawcy jest: a) utrzymanie platformy w stałym ruchu, z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych; b) dokonywanie napraw wynikających z bieżącej eksploatacji urządzenia jak również pomiarów i badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności działania elektrycznych urządzeń ochronnych wykonywanych raz w roku, c) utrzymanie w czystości platformy oraz niezwłoczne powiadamianie Wykonawcy o awarii urządzenia. 2.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.6. Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, 2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające przeprowadzenie konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych typu VIMEC E07 zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.05.2024 r. 5. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY: Rozliczenie następować będzie według miesięcznej stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu konserwatora Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/, lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy. Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert). Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 6. WARUNKI ROZLICZENIA: Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone wpisem w dzienniku konserwacji poprzez odnotowanie przeprowadzonych czynności. Zapłata za wykonane przeglądy nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 7. FORMA SKŁADANIA OFERT: Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings, 8. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 19 maja 2020 r. do godz. 14.30. 9. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ: a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena b) Waga kryterium: 100%. 10. POZOSTAŁE INFORMACJE Kontaktowanie się z Zamawiającym: c) w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), d) w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 11. PODPISANIE UMOWY: Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia. 12. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. 13. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). 4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych. 5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). 8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Projekt Umowy 2) Załącznik nr 2 - Druk oferty. Dyrektor /Agnieszka Ciemachowska /

   

.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3331-40.20.ZM - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (1).pdf pdf 333.92 2020-05-08 21:08:00 Postępowanie
3331-40.20.ZM Załącznik nr 1 - wzór umowy (3).pdf pdf 225.79 2020-05-08 21:08:00 Postępowanie
3331-40.20. ZM Załacznik nr 2 do zaproszenia - druk oferty. (3).doc doc 49 2020-05-08 21:08:00 Postępowanie
3331-40.20. ZM Załacznik nr 2 do zaproszenia - druk oferty. (3).doc doc 49 2020-05-08 21:08:00 Kryterium
3331-40.20.ZM Załącznik nr 1 - wzór umowy (3).pdf pdf 225.79 2020-05-08 21:08:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja platformy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia 48 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

3331-40.20. ZM Załac [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 uprawnienia - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "Posiadam" (0)
3 potencjał techniczny - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Proszę potwierdzić wpisując "Dysponuję " (0)
4 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

3331-40.20.ZM Załącz [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 917