Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 12:49:04
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 340652
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 340652 : Ozonowanie oraz dezynfekcja pomieszczeń we wskazanych budynkach Policji na terenie całego województwa Wielkopolskiego.

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Awatar Pracownika Henryka Łuczka
  • Organizacja
    Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
  • Oddział
    Wydział Inwestycji i Remontów
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2020-04-30 06:13:00
  • Składania
    2020-05-06 08:00:00
  • Otwarcie ofert
    2020-05-06 08:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów dotyczącą wykonania usługi ozonowania oraz dezynfekcji pomieszczeń w wskazanych budynkach  Policji na terenie całego województwa wielkopolskiego. Zapraszamy do złożenia ofert w niniejszym postępowaniu po zapoznaniu się z poniższymi informacjami.

 

Zakres prac

•        ozonowanie wskazanych pomieszczeń budynku (pomieszczenia biurowe, pomieszczenia gospodarcze, sale, hole, korytarze, sanitariaty, hale, pokoje/apartamenty po kwarantannie)

•        dezynfekcja wskazanych pomieszczeń budynku (pomieszczenia biurowe, pomieszczenia gospodarcze, sale, hole, korytarze, sanitariaty, hale, pokoje/ apartamenty po kwarantannie ).

1.     Dezynfekcje należy przeprowadzić dwu stopniowo:

-zamgławianie kubatury pomieszczenia środkiem, który posiada potwierdzone laboratoryjnie właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze – CERTYFIKAT (pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym). Chemia stosowana do dezynfekcji musi być bezpieczna dla powierzchni i materiałów stosowanych we wnętrzach pomieszczeń nie uszkadzając żadnych elementów.

-dezynfekcja poprzez umycie środkiem dezynfekującym miejsc dotykanych przez użytkowników (blaty stołów, meble, armatura łazienkowa, klamki, uchwyty). Chemia stosowana do dezynfekcji musi być bezpieczna dla powierzchni i materiałów stosowanych we wnętrzach pomieszczeń nie uszkadzając żadnych elementów. Środek musi posiadać potwierdzone laboratoryjnie właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze – CERTYFIKAT.(pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym)

Wymagane Dokumenty:

1.      Zaświadczenie/ Certyfikat o ukończeniu szkolenia/ kursu dotyczącego prawidłowego przeprowadzenia mycia i dezynfekcji pomieszczeń

2.      Zaświadczenie/ Certyfikat o ukończeniu szkolenia/kursu dotyczącego ozonu, obsługi generatora ozonu i wykorzystania ozonu w zabiegach dezynfekcji.

3.      Zaświadczenie/ Certyfikat o ukończeniu szkolenia/ kursu dotyczącego prawidłowego przeprowadzania dezynfekcji, ( dezynfekcja a zagrożenie biologiczne ) wydawane przez Polskie Stowarzyszenie Pracowników Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji.

4.      Przedstawienie i udokumentowanie minimum 3 przeprowadzonych zabiegów ozonowania   i dezynfekcji w ostatnich 2 miesiącach.

 

Wymagania Wystawiającego:

•          Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.

·         KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

•          Z Wykonawcą który spełni wszystkie wymagane warunki Wystawiającego zostanie zawarta umowa zlecenie.  Umowa zlecenie będzie dotyczyła konkretnego wskazanego miejsca. ( wzór umowy Zlecenie w załączniku). W przypadku konieczności wykonania usługi w innym dodatkowym obiekcie  Zamawiający  podpisze z Wykonawcą nowe Zlecenie.

•          Zamawiający będzie kontaktować się z Wykonawcą telefonicznie i mailowo w celu wykonania usługi. Usługa powinna zostać wykonana przez Wykonawcę w ciągu 12  h od momentu zgłoszenia. ( teren całego województwa Wielkopolskiego).

 •         Termin Wykonania usługi  12 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy wskazanego obiektu.

•          O ile nie wskazano inaczej , oferty składa się w cenie netto/brutto.

•          Wykonawca zobowiązany jest do przesłania i przedstawienia w załączniku specyfikacji proponowanych środków chemicznych stosowanych w ozonowaniu oraz dezynfekcji pomieszczeń budynku.

•        Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu usługi do wystawienia protokołu w którym zostaną zawarte między innymi informacje jaki środek został użyty i o jakim stężeniu i po jakim czasie można użytkować go ponownie  przez pracowników bez szkoda dla zdrowia.

•        W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nie osiągnięcia oczekiwanych efektów ozonowania / dezynfekcji pomieszczeń Wykonawca wykonana proces ozonowania/ dezynfekcji ponownie na własny koszt w ciągu 12h.

•          Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów zwartych w treści Ogłoszenia. (formularz ofertowy w załączniku, plus dodatkowe wymagane dokumenty zawarte w treści ogłoszenia)

•          Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

•          Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru usługi.

•          Wykonawca gwarantuje, że środki do dezynfekcji pomieszczeń są używane zgodnie z datą ważności.

•          Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.

•          Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.

•          Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń.

•          Dostawca, który nie wywiązał się z prawidłowej realizacji wcześniejszych zamówień lub zleceń podpisanych z Komendą Wojewódzką Policji w Poznaniu takich jak (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu.

•          Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 64 84126-56 lub 6184132-69.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
formularz ofertowy.docx docx 108.89
2020-04-30 06:14:19
Postępowanie
Wzór Zlecenia.doc doc 98
2020-04-30 06:14:19
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Ozonowanie oraz dezynfekcja pomieszczeń we wskazanych budynkach Policji na terenie całego województwa Wielkopolskiego. 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2274 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
3012
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt