Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZP.271.4.2020 Wykonanie robót budowalnych w ramach projektu finansowanego z budżetu obywatelskiego pn. „Bezpieczny szkolny przystanek" - bezpieczne miejsce przesiadkowe dla dzieci i młodzieży szkolnej SP 1. Miejsce postojowe dla autokarów wycieczkowych wraz z adaptacją części terenu na parking rowerowy - dla dzieci przyjeżdżających na rowerach do szkoły

Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2020 13:17:00
Składania : 27-04-2020 11:25:52
Otwarcia : 28-04-2020 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 414.31 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
specyfikacja.doc doc 294 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.zip zip 828.72 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - formularz ofertowy.doc doc 63.5 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - oświadczenie o spełniniu warunków w postępowaniu.docx docx 20.59 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 21.48 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 5 - oświadczenie o przynaleznosci do grupy kapitałowej.doc doc 54 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - wykaz wykonanych robót budowlanych.doc doc 38 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - wykaz osób.doc doc 34 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 8 - wzór umowy.docx docx 51.04 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
załącznik nr 9 - klauzula informacyjna.docx docx 26.01 2020-04-09 13:17:00 Postępowanie
wyjasnienia specyfikacji (nr 1 ).pdf pdf 263.94 2020-04-23 14:08:41 Publiczna wiadomość
zmiana 1 specyfikacji.pdf pdf 714.11 2020-04-23 14:09:17 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 204.5 2020-04-23 14:09:50 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 400.18 2020-04-27 11:18:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-04-27 11:25 Michał Palusiński Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Działając w trybie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej w skrócie „ustawą” Zamawiający informuje, że dokonano unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie robót budowalnych w ramach projektu finansowanego z budżetu obywatelskiego pn. „Bezpieczny szkolny przystanek" - bezpieczne miejsce przesiadkowe dla dzieci i młodzieży szkolnej SP 1. Miejsce postojowe dla autokarów wycieczkowych wraz z adaptacją części terenu na parking rowerowy - dla dzieci przyjeżdżających na rowerach do szkoły”, ponieważ Zamawiający ma ustawowy obowiązek unieważnienia postępowania, gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Uzasadnienie

Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 9.04.2020 r. poprzez publikację ogłoszenia
o zamówieniu nr 530117-N-2020 na platformazakupowa.pl/um_swietochlowice na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach, z zastosowaniem przepisów ustawy wymaganych przy procedurze, której wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dla robót budowlanych.
Obecna sytuacja gospodarcza kraju w związku z rozprzestrzenianiem się pandemii wirusa COVID-19, w znacznym stopniu odbije się na dochodach budżetu miasta. Z tego względu prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, gdyż Gmina Świętochłowice powinna w pierwszej kolejności zabezpieczyć funkcjonowanie Gminy, a dopiero później realizować jej politykę inwestycyjną.
Wystąpienie pandemii wirusa COVID-19, która powoduje zmniejszenie dochodów budżetu miasta jest istotna zmianą okoliczności powodującą, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć

W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania jest w pełni zasadne.
2020-04-27 11:18 Michał Palusiński zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

2020-04-23 14:09 Michał Palusiński ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2020-04-23 14:09 Michał Palusiński zmiana treści SIWZ

zmiana 1 specyfikacj [...].pdf

2020-04-23 14:08 Michał Palusiński Wyjaśnienia treści SIWZ

wyjasnienia specy [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 581