Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.38.62.2020TK Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego – GPZ Drwęca 110/6 kV pole transformatora nr 1 110/6 kV 6,3 MVA.

Awatar Pracownika
Tomasz Kotowski
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 20-03-2020 06:43:00
Składania : 23-03-2020 12:00:00
Otwarcia : 23-03-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy:FZ.38.62.2020TK

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego  jw.

Zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz.1843 ) niniejsze zamówienie stanowi tzw. zamówienie sektorowe podprogowe i jako takie nie podlega w/w ustawie.

Wobec powyższego zastosowanie będzie miał „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”,(opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl w zakładce „Przetargi /regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).

1.       Wymagania Zamawiającego:

Warunkiem koniecznym przed złożeniem oferty jest przeprowadzenie wizji lokalnej.

Osobą kontaktowa z potencjalnymi wykonawcami jest Pan Tadeusz Kruszka, nr tel. 600 409 146.

·         Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów usługi, dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.

·         Termin wykonania usługi  zgodnie z zapisami w umowie.

·         Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.

·         Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

·         Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji usługi zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

·         Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu

·         Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.

·         Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:

- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów

·         Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:

 

                                       Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

                                                                 ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń 


                                   Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Tomasz Kotowski.

·       W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

·         Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

·         Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.

2.       Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31-35

87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

3.       Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191) w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

 

 

Załączniki:

1.       Oświadczenie zał. nr 1 (ogólny)

2.       Oświadczenie zał. nr 2 (brak podstaw do wykluczenia z postępowania)

3.       Oświadczenie zał. nr 3 (spełnienie warunków udziału w postępowaniu)

4.       Oświadczenie zał. nr 4 (oświadczenie podatnika VAT)

5.       Oświadczenie zał. nr 5 (obowiązki RODO)

6.       Wzór umowy zał. nr 6

7.       Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.

8.       Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie nr 1(ogólne)Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego.doc doc 33 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Oświadczenie nr 2 (wykluczenie)Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego.doc doc 25 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Oświadczenie nr 3 (spełnienie warunków)Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego.doc doc 26 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Oświadczenie nr 5 (RODO)Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego.doc doc 27 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Rodo zał. nr 4 Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego.doc doc 31 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Wsad - Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego (2).doc doc 199 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Zał. nr 6 Umowa Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego2020.doc doc 222.5 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
POLITYKA JiŚ_2020_1.pdf pdf 506.36 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do procedury PZ 04_wyd14 - inf. dot. ISO.doc doc 205.5 2020-03-20 06:43:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego – GPZ Drwęca 110/6 kV pole transformatora nr 1 110/6 kV 6,3 MVA. Awaryjna naprawa odłącznika punktu zerowego – GPZ Drwęca 110/6 kV pole transformatora nr 1 110/6 kV 6,3 MVA.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy.Warunkiem koniecznym przed złożeniem oferty jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Osobą kontaktowa z potencjalnymi wykonawcami jest Pan Tadeusz Kruszka, nr tel. 600 409 146. 1 kpl. UJĘCIE WODY POWIERZCHNIOWEJ „DRWĘCA” EP
ul.Dworcowa 1B
87-162, Lubicz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji-Pilne - Max.14 dni od otrzymania zamówienia. AWARIA Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451