Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zatrudnienie specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym

Ewa Jabłońska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2020 13:56:55
Składania : 28-01-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn. :„Zatrudnienie specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym”

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia -  17.02.2020r. - 13.12.2020r. - we wtorki.

III.Kryteria oceny ofert:

- cena - stawka za jedną godzinę pracy brutto - 80 %,

- program pracy - 10%,

- dodatkowe wykształcenie - ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne, posiadane kwalifikacje i kompetencje - 5%,

- doświadczenie zawodowe - 5%.

IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1)

  1. Specjalista psychoterapii uzależnień powinien posiadać: certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień nadany przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,

  2. Instruktor terapii uzależnień powinien posiadać: certyfikat instruktora terapii uzależnień nadany przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,

  3. specjalista terapii uzależnień powinien posiadać: certyfikat specjalisty terapii uzależnień nadany przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii,

2) interdyscyplinarne szkolenia w zakresie różnych zjawisk charakterystycznych dla rodzin z problemem alkoholowym, narkotykowym, przemocą w rodzinie oraz możliwych do zaproponowania rozwiązań – stosownie do wykonywanych działań; Oferent powinien posiadać w szczególności wiedzę na temat: uzależnienia od alkoholu, picia ryzykownego i szkodliwego, eksperymentowania/nadużywania substancji psychoaktywnych, współuzależnienia, zjawiska przemocy w rodzinie, zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży, sytuacji dzieci w rodzinie z problemem alkoholowym, narkotykowym – stosownie do wykonywanych działań.

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 

Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.  

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.  

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV. 

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.  

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.  

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.  

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Ewa Jabłońska - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, Joanna Dobrzeniecka - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;  
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,  
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.  Zatrudnienie specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym
  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.  
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;  
  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.  
  7. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*; 
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta_terapeuta.doc doc 18 2020-01-20 14:01:26 Postępowanie
SOPZ_spec_terap.docx docx 16.84 2020-01-20 14:01:26 Postępowanie
Umowa_terapeuta_2020.docx docx 17.92 2020-01-20 14:01:33 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2020-01-20 13:56:55 Kryterium
Umowa_terapeuta_2020_nowe.docx docx 17.99 2020-01-23 15:11:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-11 09:05 Ewa Jabłońska Dotyczy: postępowania „Zatrudnienie specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym”
Na ww. postępowanie wpłynęła jedna oferta: pani Hanny Krac na łączna kwotę: 12 900,00zł (100,00zł netto za 1 godzinę pracy).

Informujemy, że ww. postępowanie zostaje unieważnione ze względu na to, że kwota przedstawiona w ofercie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie tego zadania.
2020-01-23 15:11 Ewa Jabłońska Informuję, że istnieje rozbieżność pomiędzy Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia a wzorem umowy. W SOPZ podano prawidłowy tygodniowy wymiar godzin pracy w Punkcie Konsultacyjnym tj. 3 godziny tygodniowo.
W związku z powyższym załączony zostaje nowy wzór umowy - zmiana w § 2, ust 1.

Umowa_terapeuta_2020 [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dyżury specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień Dyżury specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym 129 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 E-fakturowanie - Proszę wpisać odpowiednio faktura papierowa lub faktura ustrukturyzowana lub nie dotyczy

e-fakturowanie.odt

(0)
3 Split payment - Zgodnie z zapisami umowy (0)
4 Program pracy 10% Należy załączyć wypełnioną Ofertę, zgodnie z załącznikiem Zamawiającego oraz skan certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień wydane przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub certyfikatu specjalisty terapii uzależnień wydany przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dodatkowe wykształcenie 5% Należy załączyć skan ukończonych szkoleń lub kursów (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie zawodowe 5% Należy wypełnić Ofertę, zgodnie z załącznikiem Zamawiającego (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 490