Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-01-2020 13:56:55 |
Składania : | 28-01-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro
pn. :„Zatrudnienie specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień lub specjalisty terapii uzależnień do pełnienia dyżurów w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym”
I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
II.Termin realizacji zamówienia - 17.02.2020r. - 13.12.2020r. - we wtorki.
III.Kryteria oceny ofert:
- cena - stawka za jedną godzinę pracy brutto - 80 %,
- program pracy - 10%,
- dodatkowe wykształcenie - ukończone szkolenia lub kursy specjalistyczne, posiadane kwalifikacje i kompetencje - 5%,
- doświadczenie zawodowe - 5%.
IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
1)
Specjalista psychoterapii uzależnień powinien posiadać: certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień nadany przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
Instruktor terapii uzależnień powinien posiadać: certyfikat instruktora terapii uzależnień nadany przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
specjalista terapii uzależnień powinien posiadać: certyfikat specjalisty terapii uzależnień nadany przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii,
2) interdyscyplinarne szkolenia w zakresie różnych zjawisk charakterystycznych dla rodzin z problemem alkoholowym, narkotykowym, przemocą w rodzinie oraz możliwych do zaproponowania rozwiązań – stosownie do wykonywanych działań; Oferent powinien posiadać w szczególności wiedzę na temat: uzależnienia od alkoholu, picia ryzykownego i szkodliwego, eksperymentowania/nadużywania substancji psychoaktywnych, współuzależnienia, zjawiska przemocy w rodzinie, zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży, sytuacji dzieci w rodzinie z problemem alkoholowym, narkotykowym – stosownie do wykonywanych działań.
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów.V. W przypadku,
gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do
złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do
Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza.
Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Ewa
Jabłońska - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych,
Joanna Dobrzeniecka - główny specjalista Wydziału Zdrowia i Spraw
Społecznych.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina
Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2020-02-11 09:05 | Ewa Jabłońska |
Dotyczy:
postępowania
„Zatrudnienie
specjalisty
psychoterapii
uzależnień
lub
instruktora
terapii
uzależnień
lub
specjalisty
terapii
uzależnień
do
pełnienia
dyżurów
w
Punkcie
Informacyjno
-
Konsultacyjnym” Na ww. postępowanie wpłynęła jedna oferta: pani Hanny Krac na łączna kwotę: 12 900,00zł (100,00zł netto za 1 godzinę pracy). Informujemy, że ww. postępowanie zostaje unieważnione ze względu na to, że kwota przedstawiona w ofercie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie tego zadania. |
2020-01-23 15:11 | Ewa Jabłońska |
Informuję,
że
istnieje
rozbieżność
pomiędzy
Szczegółowym
Opisem
Przedmiotu
Zamówienia
a
wzorem
umowy.
W
SOPZ
podano
prawidłowy
tygodniowy
wymiar
godzin
pracy
w
Punkcie
Konsultacyjnym
tj.
3
godziny
tygodniowo.
W związku z powyższym załączony zostaje nowy wzór umowy - zmiana w § 2, ust 1. |
Komunikaty